تصاویر بازی Rise Of The Tomb Raider

.:Ranger:.

کاربر سایت
این بازی در کنفرانس ماکروسافت در E3 2014 معرفی شد

ناشر و سازنده بازی همانند نسخه پیشین SquareEnix و Crystal Dynamics خواهند بود

بازی قرار است در تاریخی نامشخص در سال 2016 به صورت انحصاری زمانی برای XBOX ONE عرضه شود



3 تصویر از ویدیوی CG به نمایش در آمده در کنفرانس ماکروسافت:

19 خرداد:





----------------




















tfb9e5lay75ed7l3dhr3.jpg


جدیدترین:




این پست با آمدن تصاویر جدید به روز خواهد شد.
 
آخرین ویرایش:
اتفاقاً با گوشی دیدم :دی
ولی این عکس زیر شبیه Concept Art نیستا :دی

UxMOc.jpg
کلا آرتیست ها تو کانسپت ها از متریال بازی هم استفاده میکنن و تلفیقی کار میکنن تو همین عکس هم به عنوان مثال کاراکتر بازی بنظر میرسه in-game باشه که چسبونده شده:d
البته با گوشی سخته فهمیدنش ولی تو مانیتور ببینی تابلوه که آرتـه.
 
ولی این عکس زیر شبیه Concept Art نیستا :biggrin1:

اتفاقا دقیقا کانسپت آرت هست. اسمش روشه دیگه. طرح مفهومی برای توضیح محیط بازی. نباید با Artwork های ترتمیز و خوشگل مشگل اشتباه گرفته بشه. اینجا هم طرف علاوه بر استفاده از تکسچر امده از موشن بلر استفاده کرده تا دقیق به تیم فنی توضیح بده چی باید بسازن.

کلا سیستم Concept Art‌ با Artwork فرق میکنه. CA خیلی دیتیل بالایی نداره. حتی برخی موارد سیاه سفید کار میشه. بیشتر پل ارتباطی هست. مثلا آرتیست ها میان توضیحات Creative Director و یا نویسنده داستان رو از یه محیط میخونن و ان رو سریع طراحی میکنن و یجورایی ایده رو تبدیل به تصویر میکنن میدن به دیزاینرها تا بتونن درکش کنن و بر اساسش بازی رو طراحی کنن. یا تیم تکنیکال رو توجیه کنن برای القا حس مورد نظر کارگردان هنری باید چی بسازن. عین همین عکس که به خوبی موشن بلر و زاویه دوربین و اینارو نشون میده.

خلاصه اینکه به هیچ عنوان اسکرین شات نیست!:دی
 
گرافیک بازی خیلی خوبه اما در مقابل بقیه بازیهایی که قراره بیان چنگی به دل نمیزنه ...یه نگاه به بتمنی که قراره بیاد یا اوردر بندازید تا معنی نسل جدید رو واقعا دریابید :d
اتفاقا عالی بود .

روی high تو مانیتور wide معرکه بود
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or