تصاویر بازی MadNation Racers

Aʍir Rәzʌ

کاربر سایت
May 12, 2008
4,749
با تشکر از Astiλk :

ModNation-Racers_PS3_BOX-tempboxart_160w.jpg

سلام !
یکی از نمایش های خوب در کنفرانس سونی متعلق به IP جدید این شرکت یعنی MadNation Racer بود . بازی کارتینگی که که شما در اون میتونید به سادگی ولی با جزئیات فراوان پیست مورد نظر خودتون رو بسازید .
میشه خط مشی این بازی رو همان Play Create Share معروف بیان کرد .
سازندگان بازی قول داده اند تا یک بازی با قابلیت ساختن کاراکتر و پیست و ... با جزئیات زیاد و دست باز بسازند .
آنها می خواهند همان کاری رو بکنند که Little Big Planet کرد اما اینبار در یک بازی بر مبنای کارتینگ در حالی که سبک Little Big Planet پلتفرمر بود . !
در حالی که سازنده ها نمایش بسیار خوبی در کنفرانس سونی داشتند و بازی و جنبه های مختلف اون رو به حضار معرفی کردند ولی ما امروز یک نگاه ریزبینانه تر به این بازی خواهیم داشت .
ابتدا با ساخت کاراکتر آغاز می کنیم . آنها ابتدا یک کاراکتر و یک شخصیت خالی رو در اختیار شما قرار میدن . البته همه کاراکتر ها دارای یک فرم خاص هستند که این بازیکن رو تشویق میکنه به اینکه کاراکتر خودش رو با لباس ها , لوازم جانبی و موها و ... تزیین کنه و در واقعا جزئیات رو بر کلیات ترجیح بده .
شما میتونید چشم , دهان , مدل مو , کلاه , ماسک , شلوار دستکش و خیلی چیزهای دیگه رو برای شخصیت کوچیک و دوست داشتنی خودتون تعیین کنید .
یکی از خصیصه های جالب این ادیتور این هست که اگر شما بخواهید قسمتی از کاراکتر خودتون رو یک طرحی یا رنگی بدید میتونید اون رو به قسمت های دیگه اون هم اشاعه بدید تا کاملا همه اجزا با هم ست باشند .
شما همچنین میتونید به داخل تک تک اجزا برید و اون ها رو بیشتر تغییر بدید که مشخصا وقت بیشتری از شما میگیره .

modnation-racers-20090603094317566-000.jpg

جنگ , کارتینگ و یک ادیتور بسیار کامل برای کاراکتر شما !

بریم سر ساخت و ادیت کردن ماشین شما . اینجا هم مانند مرحله قبل شما انتخاب های بسیاری پیش رو دارید . ابتدا شما اول باید اسکلت ماشین خودتون رو انتخاب کنید .
در اینجا واقعا انتخاب ها خیلی زیاده از ماشین های سرعتی و سریع تا ماشین های قدیمی و حتی کامیون ها که وقت نیست واقعا همش رو دید .
به نظر میرسه هدف از این همه جزئیات در ادیت کردن فقط گیج کردن شما باشه ! چون واقعا زیاده !
وقتی شما به Track Studio میرید شما به یک زمین خالی میرید و میتونید با رانندگی کردن روی زمین پیست نقاشی کنید . شما در اینجا میتونید خیلی راحت ارتفاع خودتون رو زیاد کنید و حتی به پرواز دربیاید و دوباره به زمین برگردید .
و قسمت جالب از اینجا آغاز میشه . ایده خوب و کلی اینه که شما ابتدا با قلم مو شروع کنید و سپس ریزتر و ریزتر و ریزتر بشید تا به نهایت جزئیات برسید .
شما میتونید درخت درست کنید پس ابتدا یک قلم موی بزرگ برمی دارید و درخت های زیادی رو پشت سر هم ایجاد می کنید واقعا که لذت بخشه .
بعد از اون شما میتونید تک تک درخت ها رو بردارید و به هر جا که دوست دارید منتقل کنید .
ساختمان ها و چیز های دیگه هم شبیه همینه ولی جنبه ای که ما رو شگفت زده کرد این بود که اجزا خود دارای هوش هستند . مثلا وقتی شما دو جاده رو به هم میرسونید بر اساس شرایط وضعیت این دو جاده به هم مشخص میشه . اگر شما ارتفاع زمین رو عوض کنید و یا یک درخت در مسیر قرار بدید کاملا هوشمندانه با توجه به شرایط پیست ساخته میشه .

modnation-racers-20090603094315066-000.jpg

ساختن خیلی خیای ساده ااست ولی در عین حال خیلی قدرتمند !

ابزارهای زیادی از ابتدا در دسترس شما هستند . همینطور شما میتوانید با بازی کردن در قسمت تک نفره و داستانی بازی ابزارهای خیلی بیشتری رو آزاد کنید .
حتی با این تنوع موجود در بازی باز هم به گفته United Front Games سازنده این بازی آنها زمان زیادی رو صرف فکر کردن این کردن که هر شخص چه پیستی رو میتونه بسازه ولی ولی باز هم ما شاهد پیست های متنوع خواهیم بود . این به این معنیه که این بازی همیشه جای تنوع خواهد داشت .
MadNation Racer اجازه میده کاراکترها رو به اشتراک بگذارید و اونها رو Download کنید و همچنین پیست ها و ماشین های ساخته شده .
همچنین بازی دارای بخش Multiplayer خواهد بود و شما میتونید با دیگران بازی کنید . اگر شما به بازی ملحق بشید و از اتومبیلی استفاده کنید که اون رو در اختیار ندارید این اتومبیل برای شما Download خواهد شد .
نکته بسیار جالب دیگه اینه که تمام 30 پیست موجود در بازی که از ابتدا در بازی خواهند بود با همین Track Editor داخل بازی ساخته شده و نوید این رو میده که شما هر چیزی که فکرش رو بکنید میتونید بسازید !
MadNation Racer در تاریخ نا معلومی در سال 2010 به صورت انحصاری برای PS3 عرضه خواهد شد .
این هم اطلاعات پایه راجع به این بازی :

Published by: Sony Computer Entertainment
Developed by: United Front Games
Genre: Racing
Number of Players: 1-12
Release Date:
US: TBA 2010
Europe: TBA 2010
Australia: TBA 2010​

تصاویر جدید :



تصاویر قدیمی :

 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر