تست سرعت اینترنت برای بازی در Xbox Live [پست اول حتما خوانده شود]

Pythonistas

کاربر سایت
Aug 2, 2007
3,831
نام
رضا
این مقایسه دو ISP در شهر شوش
یکی از عقب موندگان کویر یزد! یکی هم آسیا تک
قضاوت کنید:

524343379.png


VS
524322786.png
 

F@N36o

کاربر سایت
Jul 11, 2009
22
نام
Ehsan
lOOOOOOOOOOOOOOOOOl

معیار فقط پینگ نیست! ولی ایشون فقط پرسید چه پینگی مناسبه و من هم جوابشون رو دادم!
پینگ بالای تقریباً 250 ، تو بازی ها با علامت قرمز نشون داده میشه که اصلا جالب نیست!
راجع به توضیحات اضافه در مورد پهنای باند ادامه پست رو مطالعه بفرمایید.



شما خودتون تجربه نکردید ، اطلاع ندارید.
با 128 خیلی راحت میشه بازی کرد! ولی نمیشه Host شد که البته این هم استثائاتی داره.
یعنی اگر نمی خواید Host بشید ، هیچ تفاوتی بین 128 و 256 و 512 و ... وجود نداره.
در کل برای راحت بازی کردن 128 حداقل نیازه. ( البته به استثناء HALO 3 در حالت Co-op ).

قبل از اینکه بگید نه ، پهنای باند تو پینگ تاثیر داره و i don't think so یا any other senseless titles that you'll come up with باید بگم که Ping به فاصله و پهنای باند ISP و کشور ( نه شما ) بستگی داره. البته در شرایطی کیفیت خط پایین نباشه و نویز نداشته باشه.
و محض اطلاعتون بگم که افرادی رو داشتیم که با این خیال رفتن صرفا بخاطر پینگ هزینه کردن و پهنای باندشون رو بالا بردن و متوجه شدن که اشتباه کردن. اگر پینگ شما بالاست یا خط مشکل داره ( از مرکز تلفن تا خونه و سیم کشی داخل ساختمان ، هرجایی می تونه باشه) یا ISP. چون مشکل کشور تقریبا حل شده.

بد نیست قوانین سایت رو هم مد نظرتون داشته باشید:

قانون شماره 7) لطفا در صورتی که جواب سؤالی را نمی ‌دانید از ارسال مطالبی که باعث شلوغ کردن آن تاپیک (یا سؤال) شود خودداری فرمایید. چنانچه در رابطه با موضوع یا سؤال مطرح شده اطلاعات لازم را ندارید هیچ لزومی وجود ندارد تا پستی در رابطه با آن بزنید. در صورت مشاهده پست های اضافی برخورد جدی خواهد شد. در صورتی که بحث خاصی دارید می ‌توانید برای خودتان یک موضوع عمومی دیگر باز کنید.


مثل اینکه این قصه سر دراز دارد!!!!!!!!!من هر چقدر هم برای شما توضیح بدم شما بازم حرف خودت رو میزنی!!!!!من هر حرفی رو که زدم از خودم در نیو وردم(!!!!بلکه طبق تجربه ام بود!!!!!تازه شما از کجا میگی که من تجربه نکردم!!!! اسن شما ار کجا میدوونی من تجربه نکردم!!!!(guess زدی نه؟:biggrin1:)تازه وقتی یه نفر از شما سوال میپرسه شما بایید کامل به اون جواب بدید (حتی مسائلی که تو سوالش مطرح نکرده باشه.تا کسی که جوابو میخونه گیج نشه....اخه نکه شما خیلی مهندسی توضیح میدی..اینطوری میشه:biggrin1: )!!!!در ضمن سهم زیادی از مقدار پینگ رو فاصله شما تا isp میگیره نه پهنای باند!!!!سر ping ما با پهنای باند مشکل نداریم بلکه با فاصله مشکل داریم!!!!همین هم ping رو بالا میبره(اصلا مگه فیلمه که جالب نیست)!!!!تازه کیا واسه پینگ هزینه میکنن!!! اسن مگه بستنی که واسش هزینه کنی!!!!هر isp در هر منطقه ای مقدار پینگش فرق داره !!!!مثلا تو محل ما هر کی از داتک گرفته راضی بوده و مشکلی با live یا دانلود یا اپلود نداشته ولی مثلا پارس اینطوری نیست ولی شایید تو یه محل دیگه بهتر سرویس بده!!!!تازه این اصطلاحاتی که من به کار میبرم همش شاید یه قدمی تو جهانی شدن بازی سنتر باشه(حتی میخواستم همه ی پستامو انگلیسیشو هم بنویسم ..ولی دیدم خیلی مشکله بیخیال شدم!!!(god انگلیسی که نیستم:biggrin1:)!!!!تازه مثل این که شده یه عادت که هر کی که تو یه فروم تازه کاره قوانینه سایتو جلوش طومار میکنن!!!!

تازه این برا خودتون هم کاربرد داره استفاده کنین!!!

قانون شماره 7) لطفا در صورتی که جواب سؤالی را نمی ‌دانید از ارسال مطالبی که باعث شلوغ کردن آن تاپیک (یا سؤال) شود خودداری فرمایید. چنانچه در رابطه با موضوع یا سؤال مطرح شده اطلاعات لازم را ندارید هیچ لزومی وجود ندارد تا پستی در رابطه با آن بزنید. در صورت مشاهده پست های اضافی برخورد جدی خواهد شد. در صورتی که بحث خاصی دارید می ‌توانید برای خودتان یک موضوع عمومی دیگر باز کنید.
 
آخرین ویرایش:

Terova

No Trolls
Gold User
Dec 1, 2007
13,020
نام
محمد امین
دوستان چرا دعوا میکنیدبهتره که آدم درست تر و بهتر جواب بده که بر به مشکل نخوریم..

من تجربیاتم رو که از تو لایو کسب کردم میگم شاید بدردتون بخوره..کلا بازی GEOW 2 رو مثال میزنم که میزان لگ و مشکل کاملا مشهود هست..

وقتی با دوستان خودمون بازی میکنیم معمولا مشکل نداریم و لگ بسیار کمی داریم.. علت هم باید نزدیک بودن به دوستمون باشه.. البته این بستگی به کانکشن HOST هم داره که اگر قوی نباشه بر به مشکل میخوریم..
در مورد HOST هم باید کانکشن اون بالا باشه که همه رو پشتیبانی کنه مثلا بالای 512 یا 1 مگ که اکثر کسانی که تو ایران معمولا برای بچه ها هاست میشن کانکشن 512 دارن از جمله خودم..
هر چی تعداد افراد زیاد تر بشه به همون نسبت لگ هم بین کل تیم زیاد تر میشه و هر کسی که PING کمتری داشته و به HOST نزدیکتر باشه لگش کمتره..

پس نتیجه میگیریم هاست هر چی قوی تر باشه لگ هم کمتر میشه و هر چی تعداد افزایش پیدا کنه لگ بیشتر میشه..و کسانی که JOIN هاست میشن اول از همه باید PING کمتری داشته باشن و زیاد سرعت دانلود و آپلود مهم نیست..

تو ایران هم که همه چتر هستن و کمتر HOST میشن که این باعث میشه اگر هم سرعتشون پایین باشه باز هم با PING بتونن با بچه های ایران بازی کنن..

HOST هم همونطور که گفتم باید اول از همه سرعت دانلود و آپلودش بالا باشه تا بتونه همه رو پشتی بانی کنه چون همه به HOST جوین میشن و از کانکشن اون استفاده میکنن..

مثلا کسی که سرعت 128 داشته باشه حتی اگر PING ش هم زیر 50 باشه باز هم برای HOST شدن مشکل ایجاد میکنه..

برای بازی کردن با خارجی ها هم اگر HOST باشی که دوباره همین قضیه هست و دوستانت در کمترین لگ به سر میبرن اما خارجی ها احتیاج به پینک پایینی (زیر 100) دارن که بتونن با ما بدون مشکل بازی کنن..

ولی اگر HOST ایرانی نباشه اونوقت مشکل برای ما دو چندان میشه و میشه گفت اونوقت PING اصلی ما که معمولا بین 200 تا 300 هست مشکل ایجاد میکنه چون فاصله با HOST زیاد میشه..

کلا نتیجه میگیریم اصلی ترین مورد برای بازیهای آنلاین PING هست و اگر نخوایم HOST بشیم با سرعت 128 و PING بین 200 تا 300 میتونیم معمولی بازی کنیم و مشکل حادی نداریم..

ولی اگر بخوایم HOST جمعی بشیم باید اول از همه سرعت دانلود و آپلود بالاتری داشته باشیم که دوستانمون بر به مشکل نخورند..

سرعت 512 برای HOST شدن عالی هست و 1 مگ که دیگه حرف نداره..

اینها تجربه یک ساله من درون XBL بود و سرعت های 128 ، 256 ، 512 و 1 مگ رو با PING ها مشابه و نا مشابه تجربه کردم و دوستانیم که تو لایو دارم از وضع شون باخبرم و میدنم چه مشکلاتی دارن..
 

Rainbow

کاربر سایت
Oct 12, 2006
1,183
نام
فرزاد
دوستان من نمیدونم شما به چی میگین بازی کردن؟؟ Co-Op با یکی بازی کردن یا Multi بازی کردن؟ در هر صورت من با 64K به راحتی بازی میکنم و فکر نکنم تو هیچ بازی به اندازه PES یا FIFA به سرعت و پینگ خوب نیاز باشه که من هر دو رو راحت بازی میکنم! البته تو PES بعضی وقتا گیر داره! که اون ایراد از خود سرورهای بازی هستش! پینگم هم 160-170 هست

شما یک زحمت بکش و مطمئن شو که پهنای باندت واقعاً 64 باشه. یعنی از Status مودم چک کن.
چون معمولا با اون چیزی که تو قرار داد ذکر میشه تفاوت داره و اینکه این پهنای باند جوابگوی PES نیست ، فیفا رو اطلاع ندارم.
پس مطمئن شو که پهنای باندت چقدره.

==========================

مثل اینکه این قصه سر دراز دارد!!!!!!!!!من هر چقدر هم برای شما توضیح بدم شما بازم حرف خودت رو میزنی!!!!!من هر حرفی رو که زدم از خودم در نیو وردم(!!!!بلکه طبق تجربه ام بود!!!!!تازه شما از کجا میگی که من تجربه نکردم!!!! اسن شما ار کجا میدوونی من تجربه نکردم!!!!(guess زدی نه؟)تازه وقتی یه نفر از شما سوال میپرسه شما بایید کامل به اون جواب بدید (حتی مسائلی که تو سوالش مطرح نکرده باشه.تا کسی که جوابو میخونه گیج نشه....اخه نکه شما خیلی مهندسی توضیح میدی..اینطوری میشه )!!!!در ضمن سهم زیادی از مقدار پینگ رو فاصله شما تا isp میگیره نه پهنای باند!!!!سر ping ما با پهنای باند مشکل نداریم بلکه با فاصله مشکل داریم!!!!همین هم ping رو بالا میبره(اصلا مگه فیلمه که جالب نیست)!!!!تازه کیا واسه پینگ هزینه میکنن!!! اسن مگه بستنی که واسش هزینه کنی!!!!هر isp در هر منطقه ای مقدار پینگش فرق داره !!!!مثلا تو محل ما هر کی از داتک گرفته راضی بوده و مشکلی با live یا دانلود یا اپلود نداشته ولی مثلا پارس اینطوری نیست ولی شایید تو یه محل دیگه بهتر سرویس بده!!!!تازه این اصطلاحاتی که من به کار میبرم همش شاید یه قدمی تو جهانی شدن بازی سنتر باشه(حتی میخواستم همه ی پستامو انگلیسیشو هم بنویسم ..ولی دیدم خیلی مشکله بیخیال شدم!!!(god انگلیسی که نیستم)!!!!تازه مثل این که شده یه عادت که هر کی که تو یه فروم تازه کاره قوانینه سایتو جلوش طومار میکنن!!!!

تازه این برا خودتون هم کاربرد داره استفاده کنین!!!

نه خیر بنده guess نزدم. شما خودتون گفتین که بچه ها ( نه خودتون ) با 256 تست کردن مشکل داشتن ، چه برسه به 128.
فاصله تا ISP تاثیر نداره! فاصله تا مرکز مخابرات منطقه تاثیر داره! که اون هم چون کاربران معمولا در محدوده استاندارد هستند افت کیفیت ندارن و یا افت کیفیتِ خارج از محدوده استاندارد هم اونقدر ناچیزه که قابل چشم پوشی است و اگر قرار باشه فاصله باعث افت کیفیت فاحش بشه میشه گفت یا از شهر خارج شدیم یا وارد منطقه مخابراتی دیگری شدیم.
فاصله ISP تا مرکز مخابرات هم بخاطر استفاده از کانال های ارتباطی قوی با برد های موثر چند ده کیلومتری ، عملا در افت کیفیت ارتباط نقشی نداره.

در ضمن از این بعد قبل از اینکه به پست ها جواب بدید ، بهتره چند بار بخونیدشون تا قشنگ تو ذهنتون هضم بشه بعد جواب بدید:

!تازه کیا واسه پینگ هزینه میکنن!!! اسن مگه بستنی که واسش هزینه کنی!!!!

من گفتم افرادی به اشتباه فکر می کنن که با افزایش پهنای باند و تقبل هزینه نسبتاً زیاد می تونن پینگشون رو کاهش بدن. که گفتم اشتباهه.
راستی مگه شما بستنی می خری میری براش هزینه می کنی؟!

هر isp در هر منطقه ای مقدار پینگش فرق داره !!!!

این بر میگرده به همون موردی که قبلا هم گفتم : پهنای باند ISP
در ضمن همونطور که می دونید ISP به هر مرکز مخابراتی خاصی پهنای باند مشخصی رو اختصاص می ده.

اگر ISP بصورت نا متعارف اقدام به کاربر گیری نکرده باشه و متناسب با ظرفیت منطقه سرویس ارائه بده مشکلی در این زمینه وجود نخواهد داشت و پینگها تقریبا برابر خواهد بود.
تفاوت فاحش در مقدار پینگ های هر منطقه در بعضی از ISP ها دقیقا بخاطر همین موضوع ( کاربرگیری نا متعارف ) بوجود میاد.
همچنین باید این تناسب در تعداد کل کاربران به کل پهنای باند دیتای ISP هم رعایت شده باشه.
متاسفانه بیشتر ISP های کشور که بصورت نماینده عمل می کنن ، در رعایت همین موضوع مشکل دارن.

Off-Topic :

تازه وقتی یه نفر از شما سوال میپرسه شما بایید کامل به اون جواب بدید (حتی مسائلی که تو سوالش مطرح نکرده باشه.تا کسی که جوابو میخونه گیج نشه....اخه نکه شما خیلی مهندسی توضیح میدی..اینطوری میشه

بنده به سوال ایشون جواب کامل دادم.
سوال کوتاه ایشون و جواب کوتاه این جانب در صفحه 62 این تاپیک واقع شده و دارای هیچگونه جنبه گیج کننده و سوال برانگیزاننده ای نیست. اینکه پینگ باید زیر 250 ms باشه کجاش سوال برانگیزه؟!
اگر هم کسی سوالی براش پیش اومد می تونه بپرسه و جوابشو بگیره.
در حال حاضر این شمائید که با اظهاراتتون دارید همه رو مسُتَفیض می فرمایید و دچار سردرگمی می کنید.


تازه این اصطلاحاتی که من به کار میبرم همش شاید یه قدمی تو جهانی شدن بازی سنتر باشه(حتی میخواستم همه ی پستامو انگلیسیشو هم بنویسم ..ولی دیدم خیلی مشکله بیخیال شدم!!!

براتون آرزوی موفقیت می کنم. اگر مایل هستید می تونید این پیشنهاد رو به مدیران سایت بدید که انجمن های انگلیسی زبان رو هم راه بندازن و هرچقدر دلتون خواست اونجا به تلاش در این رابطه بپردازید. اون وقت دیگه Gamespot و IGN باید برن جلو بوق بزنن.
در ضمن همین الآن بازیسنتر یک سایت جهانی برای فارسی زبان ها محسوب می شه.

تازه مثل این که شده یه عادت که هر کی که تو یه فروم تازه کاره قوانینه سایتو جلوش طومار میکنن!!!!

شما استثنائاً اولین نفری هستین که همچین کاری در موردش انجام دادم. چون به نظرم نیاز بود.

در ضمن اسن نه و اصلا. اگر هم مایل به استفاده از حالت گفتاری و شکسته کلمه هستید میشه : اصن.
 
آخرین ویرایش:

F@N36o

کاربر سایت
Jul 11, 2009
22
نام
Ehsan
take it easy pal!!!dont hurt yourself big boy

==========================


==========================


نه خیر بنده guess نزدم. شما خودتون گفتین که بچه ها ( نه خودتون ) با 256 تست کردن مشکل داشتن ، چه برسه به 128.
فاصله تا ISP تاثیر نداره! فاصله تا مرکز مخابرات منطقه تاثیر داره! که اون هم چون کاربران معمولا در محدوده استاندارد هستند افت کیفیت ندارن و یا افت کیفیتِ خارج از محدوده استاندارد هم اونقدر ناچیزه که قابل چشم پوشی است و اگر قرار باشه فاصله باعث افت کیفیت فاخش بشه میشه گفت یا از شهر خارج شدیم یا وارد منطقه مخابراتی دیگری شدیم..
فاصله ISP تا مرکز مخابرات هم بخاطر استفاده از کانال های ارتباطی قوی با برد های موثر چند ده کیلومتری ، عملا در کیفیت ارتباط تاثیر نداره.

در ضمن از این بعد قبل از اینکه به پست ها جواب بدید ، بهتره چند بار بخونیدشون تا قشنگ تو ذهنتون هضم بشه بعد جواب بدید:



من گفتم افرادی به اشتباه فکر می کنن که با افزایش پهنای باند و تقبل هزینه نسبتاً زیاد می تونن پینگشون رو کاهش بدن. که گفتم اشتباهه.
راستی مگه شما بستنی می خری میری براش هزینه می کنی؟!



این بر میگرده به همون موردی که قبلا هم گفتم : پهنای باند ISP
در ضمن همونطور که می دونید ISP به هر مرکز مخابراتی خاصی پهنای باند مشخصی رو اختصاص می ده.

اگر ISP بصورت نا متعارف اقدام به کاربر گیری نکرده باشه و متناسب با ظرفیت منطقه سرویس ارائه بده مشکلی در این زمینه وجود نخواهد داشت و پینگها تقریبا برابر خواهد بود.
تفاوت فاحش در مقدار پینگ های هر منطقه در بعضی از ISP ها دقیقا بخاطر همین موضوع ( کاربرگیری نا متعارف ) بوجود میاد.
همچنین باید این تناسب در تعداد کل کاربران به کل پهنای باند دیتای ISP هم رعایت شده باشه.
متاسفانه بیشتر ISP های کشور که بصورت نماینده عمل می کنن ، در رعایت همین موضوع مشکل دارن.

Off-Topic :

بنده به سوال ایشون جواب کامل دادم.
سوال کوتاه ایشون و جواب کوتاه این جانب در صفحه 62 این تاپیک واقع شده و دارای هیچگونه جنبه گیج کننده و سوال برانگیزاننده ای نیست. اینکه پینگ باید زیر 250 ms باشه کجاش سوال برانگیزه؟!
اگر هم کسی سوالی براش پیش اومد می تونه بپرسه و جوابشو بگیره.
در حال حاضر این شمائید که با اظهاراتتون دارید همه رو مسُتَفیض می فرمایید و دچار سردرگمی می کنید.




براتون آرزوی موفقیت می کنم. اگر مایل هستید می تونید این پیشنهاد رو به مدیران سایت بدید که انجمن های انگلیسی زبان رو هم راه بندازن و هرچقدر دلتون خواست اونجا به تلاش در این رابطه بپردازید. اون وقت دیگه Gamespot و IGN باید برن جلو بوق بزنن.
در ضمن همین الآن بازیسنتر یک سایت جهانی برای فارسی زبان ها محسوب می شه.



شما استثنائاً اولین نفری هستین که همچین کاری در موردش انجام دادم. چون به نظرم نیاز بود.

در ضمن اسن نه و اصلا. اگر هم مایل به استفاده از حالت گفتاری و شکسته کلمه هستید میشه : اصن.

اخه پسر خوب !!!!مگه من جزو بچه ها نیستم:biggrin1:!!!من خودم پارس دارم !!!!!بدک هم نیست!!!!ولی خیلی خوب هم نیست!!!!اتفاقا فاصله ی شما تا مخابرات و مخابرات تا Isp که در فواصل زیاد میتونه واسه پینگ مشکل ساز بشه!!!من چه حرفی رو هضم نکرده قورت دادم:biggrin1:؟؟!!! که شما میگی؟؟ تازه داداش منظور من از بستنی یعنی کشکی کشکی نبودن موضوعه!!!!!حتی اگه شما تو مخابرات محلتون زندگی کنید!!!!بازم پینگتون خیلی قابل قبول نیست و اینم برمیگرده به همون موضوع فاصله تا isp !!!که من گفتم و مثل اینکه شما نگرفتی!!!!منم نگفتم شما به سوالش جواب ندادی!!! گفتم شما کامل جواب ندادی!!!!
من کسی رو با اظهاراتم مستفیض نکردم و همش طبق تجربه بود1!!!!فقط هم همین رو گفتم و نظرم رو به کسی القا نکردم!!!!تازه داداش IGN وgamespot خودشون سایت انگلیسی زبان هستن!!!!!و البته جهانی !!!من حرفی در رابطه با اونا نزدم!!!!گفتم اگه میخواین بازی سنتر رو خارجی ها هم بخونن!!!!این بهترین کاره که میشه انجام داد!!!گه همه دست به دست هم بدیم!!!!!!!!تازه داداش شما به من بگو کدوم قانونی رو زیر پا گزاشتم؟؟از هرچی هم گفتم کاملا اگاه بودم و تجربه کرده بودم!!!!تازه مگه دیکته س که به من میگی اسن اشتباهه چه فرقی میکنه من اصن به قول شما شکسته رو با چه سیی نوشتم !!!اینطوری هم راحتر خونده میشه هم سریعتر تایپ!!BB تا پست بعدی!!!
 
آخرین ویرایش:

Rainbow

کاربر سایت
Oct 12, 2006
1,183
نام
فرزاد
حتی اگه شما تو مخابرات محلتون زندگی کنید!!!!بازم پینگتون خیلی قابل قبول نیست و اینم برمیگرده به همون موضوع فاصله تا isp !!!

راجع به این موضوع کاملا روشن در پست قبلی توضیح دادم! پس دیگه این موضوع اشتباه رو تکرار نکنید و باعث گمراهی افراد هم نشید.
هدف من هم از بحث با شما فقط جلوگیری از گمراهی بقیه افراده.

بقیه مواردی هم که در پستت بهشون اشاره کردی در پست قبل جواب دادم دوباره برو بخون ( هضم کن ).
 

F@N36o

کاربر سایت
Jul 11, 2009
22
نام
Ehsan
keep going bro!!

راجع به این موضوع کاملا روشن در پست قبلی توضیح دادم! پس دیگه این موضوع اشتباه رو تکرار نکنید و باعث گمراهی افراد هم نشید.
هدف من هم از بحث با شما فقط جلوگیری از گمراهی بقیه افراده.

بقیه مواردی هم که در پستت بهشون اشاره کردی در پست قبل جواب دادم دوباره برو بخون ( هضم کن ).

راجع کدوم موضوع قبلا توضیح دادی:confused: ؟!! اتقاقا من دستگاه گوارشیم خیلی خوب کار میکنه ولی پست قبلیتون تقریبا غیر قابل هضم بود (همچین یه نمه ادویه زیاد زده بودی بهم نساخته بود:biggrin1:)

داداش شما که داری در مورد تایپ من ایراد میگیری چه طور میخوای از گمراهی بقیه جلوگیری کنی؟؟تازه همین بحث ها و گفتگو هاست که خیلی از مشکلات رو حل میکنه !!! اگه اطلاعات من و شما و تجربیات بقیه ی اعضا رو کنار هم بذاریم!!!!مطمنا به نتیجه ی بهتری میرسیم تا اینکه فقط من و شما اظهار نظر کنیم!!!!!فک کنم بهتر باشه بقیه اعضا هم تو این جور بحث ها شرکت کنن و از اطلاعات و تجربیاتشون با بقیه در میون بزارن!!!!! تا هیچ کس دچار گمراهی نشود!!!!BB
 
آخرین ویرایش:

FC Barcelona

کاربر سایت
Nov 3, 2008
929
نام
مصطفی
سلام.

میگم آنلاین بازی کردن با ایکسباکس چقدر از حجم کم میکنه؟ (برای کسانی که اینترنتشون حجمی است )

مثلا فیفا هر 1 ساعت بازی چقدر کم میکنه؟
 

F@N36o

کاربر سایت
Jul 11, 2009
22
نام
Ehsan
dont be afraid!

سلام.

میگم آنلاین بازی کردن با ایکسباکس چقدر از حجم کم میکنه؟ (برای کسانی که اینترنتشون حجمی است )

مثلا فیفا هر 1 ساعت بازی چقدر کم میکنه؟
داداش ....راجع این موضوع تو صفحه های قبل بحث شده!!!!شما اگه محدودیت حجمیت بالای 5 گیگه !!!!!فک نکنم کم بیاری واسه بازی!!!!بقیه مسائل مثل دانلود با کامپیوتر و چیز های دیگه!!!!خودت باید یه جوری باشون کنار بیای!!!BB
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر