تریلر جدید بازی The Last of Us Part 2 منتشر شد

Ludens

Fallen Angel of the Night
Loyal Member
Dec 7, 2015
5,382
همان‌طور که پیش‌تر اعلام شده‌بود، استودیو Naughty Dog تریلر جدید بازی The Last of Us Part 2 را در تازه‌ترین قسمت از برنامه State of Play به نمایش گذاشت.

(به علت حذف شدن تریلر پست شده بر روی آپارات، لینک تریلر از کانال رسمی یوتیوب پلی استیشن قرار گرفت)

دنباله بازی The Last of Us بالاخره پس از سال‌ها به‌زودی منتشر خواهد شد و شرکت Sony تصمیم گرفته تا برای منتشر کردن اطلاعات بیشتر در مورد بازی، یک قسمت از برنامه State of Play را به‌طور کامل به این عنوان اختصاص دهد. در تریلر 23 دقیقه‌ای منتشر شده، جزئیات جدیدی از دنیای بازی، مکانیزم‌های گیمپلی و چگونگی استفاده از محیط مشخص شد که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

داستان بازی چند سال پس از نسخه اول جریان دارد. جول و الی که حالا روزهای آرام‌تری را سپری می‌کنند، در جکسون مشغول به زندگی هستند. اما در پی رخ دادن رویدادی ناگوار، سفر الی برای اجرای عدالت در حق کسانی که مسئولیت این رویداد را بر عهده دارند شروع می‌شود. بخش بزرگی از این سفر را سیاتل تشکیل می‌دهد. در این منطقه قرنطینه شده، شاهد درگیری دو گروه مختلف و خطرناک با نام‌های WLF و Seraphites (که با اسم Scars نیز شناخته می‌شود) هستیم.

دنیای The Last of Us Part 2 مثل نسخه قبل، پر شده از تهدیدها و خطراتی که در هنگام پیش‌روی در بازی مانع شما خواهند شد. بنابراین شما باید با یافتن وسایل و ابزار مختلف، مهمات و سلاح‌های خود را ارتقا دهید تا بتوانید با دشمنان خود مقابله کنید. این دشمنان شامل انسان‌ها و حیوانات و آلوده‌شدگان می‌شود که بازیکن باید برای از پای درآوردن آن‌ها، از قابلیت‌های مختلفی مثل جاخالی دادن استفاده کند و همچنین متد حمله کردن دشمنان را یاد بگیرد. به گفته آقای نیل دراکمن، در کنار Shamblerها، نوع جدید دیگری از دشمنان نیز به بازی افزوده شده که برای دیدن آن باید تا انتشار بازی منتظر بمانیم.

The Last of Us Part 2.jpg
پس از پایان یافتن صحبت‌های نیل دراکمن، نوبت به پخش یک گیمپلی 8 دقیقه‌ای جدید رسید. این گیمپلی با معرفی یک مکانیزم جدید برای الی شروع شد: او که حالا 19 سال دارد، بر خلاف نسخه قبل توانایی شنا کردن در آب را آموخته و حال می‌تواند به بخش بزرگ‌تری از محیط اطراف خود دسترسی داشته‌باشد.

دموی گیمپلی در ادامه قابلیت کرفتینگ که پیش‌تر نیز در E3 2018 با آن آشنا شدیم را نشان می‌دهد. محیط بازی که حالا بزرگ‌تر از قبل به‌نظر می‌رسد، آزادی بیشتری به بازیکن می‌دهد و شما می‌توانید با پنهان شدن در علف‌های بلند، برای مدتی از چشم دشمن دور بمانید. در بخشی از تریلر دیدیم که در صورت تمایل، شما می‌توانید بدون کشتن دشمنان به راه خود ادامه بدهید و بازی را پیش ببرید.

در پایان، الی با پیدا کردن و هدف گرفتن اسلحه خود به سمت شخصی که به دنبال او بود یعنی نورا، از او می‌پرسد: “من را به یاد داری؟” و در این صحنه تریلر بازی به پایان می‌رسد. این شخصیت که وظیفه اجرای آن را خانم Chelsea Tavares بر عهده دارد، برای اولین بار نشان داده شده‌است و در حال حاضر اطلاعات خاصی از او در دست نیست.

نسخه منتقدان بازی The Last of Us Part 2 هم‌اکنون در دست رسانه‌های مختلف قرار گرفته و نمرات و نقدهای بازی قرار است یک هفته قبل از عرضه بازی منتشر شود. این عنوان مورد انتظار در تاریخ 19 جون برای کنسول پلی استیشن 4 عرضه خواهد شد.

Continue reading...
 
آخرین ویرایش:

Ludens

Fallen Angel of the Night
Loyal Member
Dec 7, 2015
5,382
مثل اینکه کسی خوابش نبرده بعد دیدن تریلر :D
امیر خان من برای ترس از اسپویل اون ور خیلی وقته سر نمیزنم، چه خبر شده مگه؟ :D من که راضی بودم از نمایش بازی! هم چیز خاصیو لو نداد از داستان بازی، هم یه موضوعی داد دست ملت که فعلا بشینن پای صحبت کردن راجع به اون. (معرفی شخصیت جدید)
 

J. Constantine

کاربر سایت
May 19, 2012
2,367
نام
علی
فك كنم تنها كسي كه براي اين بازي اصن هايپ ني منم!:D برا گوست و الدن رينگو گرن بلو و اينا بيشتر هايپم تا اين!:دي يكش بازي خوبي بود خصوصا پايانش ولي نميدونم چرا اصن هايپ نيستم برا اين!:دي هايپم خراب شده:دي
 

VENOMEM

کاربر سایت
May 4, 2020
486
فك كنم تنها كسي كه براي اين بازي اصن هايپ ني منم!:D برا گوست و الدن رينگو گرن بلو و اينا بيشتر هايپم تا اين!:دي يكش بازي خوبي بود خصوصا پايانش ولي نميدونم چرا اصن هايپ نيستم برا اين!:دي هايپم خراب شده:دي
تنها نیستی:D من خودم منتظر الدن رینگ و استارفیلد هستم
 
  • Like
Reactions: J. Constantine

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر