قوی کردن المان فانتزی بازی برای من شخصا خیلی خوشحال کننده بود البته حس مکانیکی بازی مثل اینکه هنوز هست.
حدوده 6 - 7 باری دوتاش رو تموم کردم ولی بازم آدم سیر نمیشه... از قسمت 1ش گرفته با اون زیبایی هنری فوق العاده دهکده والادیلن تا دانشگاه بروکستات (اگه اشتباه نکنم) و اون کنسرت فوق العاده هنری هلنا رومانسکی و هتل آخرش تا سرزمین سرد و یخی سایبریا و جزیرش... امیدوارم سفر کردن هم هنوز جزوی از بازی باشه چون کل سایبریا یک حس ماجراجویی اصیلی میداد که همش تو سفر بودی و با لوکیشن های مختلف آشنا میشدی و با وسایل نقلیه گوناگون اینور اونور میرفتی و چیزای عجیب غریب میدیدی.
Dreamfall که Book 1 منو به شدت ناامید کرد. یه چیز سرهم بندی شده که هیچ بویی از اون داستان قوی نسخه قبل نداشت. فعلا بی خیال فصل های بعدیش شدم، یه وقت حوصله داشتم برم سراغش.
امیدورام سایبریا این جوری نکنه باهام.
------------
پ.ن: فقط اون چیزی را که نباید اسپویل می کردید، اسپویل کردید رفت. تشکرات ویژه ما را همراه به @$&*)!#( پذیرا باشید
از چند سال پيش تا الان هر تاپيكى كه براى سايبريا 3 زده شده من از دارينوس اسم مى برم،چون واقعا دوبله هاى با كيفيت روى بازى هاى ادونچرش اونا رو براى كاربران فارسى زبان لذت بخش مى كرد...به جز سايبريا حالا كه از پرچمداران سبك ادونچره،هميشه بازى هاى ادونچر فارسى دارينوس رو دوست داشتم،داستان و اتمسفر هاشون به شدت قوى پرداخت مى شد.مخصوصا اين كه اكثرا از روى آثار نويسنده هاى معروف بودند.
در كل اون ادونچر هاى هم سبك Syberia و Black Mirror و Still Life و Sherlock Holmes و بازى هاى مربوط به آثار آگاتا كريستى و... هميشه داستان و اتمسفر هاشون نظير نداشتند...به خصوص با ادويه ى دوبله هاى دلنشين دارينوس.