ترجمه کامل مصاحبه با مسئولان ساخت بازی Call of Duty 4: Modern Warfare

rezaigi2004

کاربر سایت
ترجمه کامل مصاحبه با مسئولان ساخت بازی Call of Duty 4: Modern Warfare

6fgntyx.jpg

call-of-duty-4-modern-warfare-20070613003852014-000.jpg


مصاحبه سایت IGN با Grant Collier
blank_01.jpg


IGN:تدبیر و کلا برنامه شما در مورد نوع سبک بازی Call of Duty 4: Modern Warfare چیست؟ آیا همان حال و هوای جنگ جهانی دوم را خواهد داشت یا به کل طرح داستانی بازی متفاوت خواهد بود؟


Grant Collier:تدبیر ما این است که میخواهیم بازی را از داستان قبلی خارج و دور کنیم و فقط به یک جنگ متقابل و مدرن تبدیل کنیم و گیمر را از حال و هوای جنگ جهانی خارج کنیم اما در سبک کاری خودمان تغییری نمی دهیم چون شما با سبک سری Call of Duty به واقع آشنا هستید و فقط تغییرات اساسی در داستان میبینید به طوری که دیگر از نازی ها خبری نیست.
در مراحل اولیه بازی شما با داستان مخوف و سهم گین روبرو میشوید که شامل مراحلی برای آمادگی شما از جنگ و ورود به دنیای جدید سری Call of Duty میباشد.
سبک داستان بازی در هر مرحله توسط راوی داستان به شما شرح داده میشود .
در مورد داستان بازی هم به شما فقط میتونیم اینو بگم مربوط به گذشته نه چندان دور زمان حال میباشد.
_________________________________________________________

IGN:ممکن در مورد تایم اجرای فرم رت بازی برای ما بگید؟

Grant Collier:ما تا زمان ارائه بازی هیچ حرفی نمیزنیم!!!
_________________________________________________________

IGN:آیا شما در این سری نمیخواد از ارزش سری های قبل بهره ببرید و اون رو حفظ کنید؟

Grant Collier:همانطور که Call of Duty یک و دو برای ما ارزشمند بود سری جدید هم همین ارزش را دارا میباشد با این تفاوت که سبک مدرن میشود.
فقط و فقط تنها چیزی که در سری جدید مشاهده خواهید کرد واقعیت های ترور و آدم کشی و بیگناهی ایت که بر روی داستان بازی بیشتر تمرکز داریم تا گیم پلی اما مرحله به مرحله تمام نکات تکمیل میشوند.
__________________________________________________________

IGN:محل تقریبی وقوع جنگ کجاست؟آیا شایعات درست میباشد که این بازی در یکی از مناطق خاور میانه رخ میدهید؟

Grant Collier:جنگ از اوکراین آغاز میشود!!!!!
___________________________________________________________

IGN:پس داستان مرکزی بازی مربوط به یک منطقه میباشد؟

Grant Collier:خیر این جنگ مربوط به ناهمگونی و تفاوت زندگی در ملت ها و ظلم ستیزی میباشد و مربوط به کل دنیاست.
___________________________________________________________

call-of-duty-4-modern-warfare-20070613003856277-000.jpg


IGN:آیا سبک بازی مرکبی از چند حالت مختلف عملیاتی و تاکتیکی میباشد؟آیا سبک بازی همانند تصاویر منتشر شده از بازی میباشد؟ یعنی به هیچ وجه در خاورمیانه بازی نخواهیم کرد؟لطفا در مورد کارکترهای بازی هم توضیح دهید...


Grant Collier:ببینید بازی در مناطق مختلف رخ خواهد داد اما شاید خاورمیانه نیز در نقشه های بازی باشد ما به طور دقیق این موضوع را نمیتوانیم شرح دهیم.
کارکتر های بازی از نقاط مختلف جهان وجود دارند به عنوان نمونه شما در این سری منطقه برفی و زمستانی را در روسیه و منطقه صحرایی را در شمال آفریقا در بازی خواهید دید و کارکترهای دیگر که در آینده مشخص میشود...
سبک بازی modern combat خواهد بود یعنی جنگ پیشرفته نظامی..بازی شامل افرادی برگزیده از یگان های مختلف میباشد که هر کدام مختص عملی ساخته و پرداخنه شدهاند پس تقریبا با جنگ تاکتیکی مواجه هستیم.
در ضمن در بازی جنگ های که در جنگل رخ میدهید هم وجود دارد..
____________________________________________________________
IGN:ما در نظر میگیریم این بازی 60 فرم در ثانیه اجرا خواهد شد آیا به نظر شما در همه مواقع جنگ فرم بازی ثابت خواهد ماند با توجه به پیشرفت گرافیکی بازی؟

Grant Collier:خوب..مثل اینکه از فرم بازی دست بردار نیستید:)ببینید بازی در حالت 60 فرم در ثانیه هم اجرا شود با موتور قوی که برای اجرای این بازی در حال تهیه و گسترش داریم حتی 70 80 تا 100 فرم در ثانیه را هم میتوانیم ادعا کنیم اجرا میکند اما شما زمانی که در یک محیط شلوغ مثل جنگل هستید و تعداد افراد زیاد هستند و آتش سوزی هم وجود دارد به طور قطع در بازی جنگی این فرم ثابت نخواهد بود حتی به زیر 60 فرم در ثانیه هم خواهد رسید.
ما با تجربه ای که داریم میدانیم که 30 فرم در ثانیه ثابت برای بازی جنگی مناسب است اما ما به فکر پیشرفت کار هستیم در ضمن بازی زیر 30 فرم در ثانیه اجرا نخواهد شد:laughing:
______________________________________________________________

call-of-duty-4-modern-warfare-20070613104409229-000.jpg



IGN:در مورد انهدام پذیری اشیا در بازی توضیح دهید...مثلا در بازی آینده Battlefield Bad Company تخریب پذیری بازی در تصاویر و به گفته سازنده با موتور جدید بازی بسیار بالا خواهد بود شما برای بازی خود چه پیش بینی میکنید؟

Grant Collier:بله هست..اما در مورد یک بازی نمیتوانم بد بگویم فقط سکوت تا بعد!!!
_______________________________________________________________

IGN:آیا در COD4 سربازان جنگ با مردم مهربان خواهند بود؟ منظورم اینه که میتونن هر کسی رو بکشن دستور دارن یا نه قضیه چیه؟؟

Grant Collier:بله...بله...سیاست داستان بازی بر پایه از بین بردن ترور و مردم آزاری ظلم ستیزان میباشد...
بر خلاف عنوان های قبل COD در این بازی شاهد اقشار مختلف مردم در حین جنگ میباشید که باید از آن ها حمایت کنید..
_______________________________________________________________

IGN:در مورد موتور و انجین بازی برای ما بگید با سری های قبلی تفاوتی داشته؟

Grant Collier:بله ...ما در حال کار بر روی یک بازی نسل بعد تمام عیار هستیم تمرکز ما بر روی طراحی شخصیت ها بر اساس ملت و بومی بودن و هرچه واقعی بودن آن صورت میگیرد تا حدی که خشم جنگ و یا ناراحتی از باخت و شکست هم تیمی در چهره جنگجو دیده شود..
برای سیستم نورپردازی و رفرش سایه پردازی شخصیت های بازی نیز بیشتر از پیشش بر روی موتور بازی کار میکنیم.
_________________________________________________________________
IGN:این موتور بازی COD4 اختصاصی میباشد یا از انجین های دیگر نیز دز آن به کار رفته؟

Grant Collier:بله...این موتور را خودمان آماده کرده ایم و اختصاصی میباشد...چون ما باید خودمان بدانیم چه کاری میخواهیم انجام دهیم جه فیزیکی میخواهیم چه دستوراتی میخواهیم در بازی اعمال کنیم پس به نظر من موتور بازی زمانی موفق میشود که خود شرکت سازنذه آن موتور بتواند بر روی آن موتور کار کند. خودم:همانند UNE3 برای EPIC
__________________________________________________________________
IGN:از شرکت شما در این مصاحبه ممنون به امید دیدار در مصاحبه بعدی...

Grant Collier:ممنون به امید دیدار.

activision.jpg

call-of-duty-4-modern-warfare-20070613003850577_thumb.jpg
call-of-duty-4-modern-warfare-20070613003852014_thumb.jpg
call-of-duty-4-modern-warfare-20070613003854966_thumb.jpg
call-of-duty-4-modern-warfare-20070613003856277_thumb.jpg

call-of-duty-4-modern-warfare-20070613104408260_thumb.jpg
call-of-duty-4-modern-warfare-20070613104409229_thumb.jpg
call-of-duty-4-modern-warfare-20070501010208377_thumb.jpg
call-of-duty-4-modern-warfare-20070613104412307_thumb.jpg
]​
 
آخرین ویرایش:
سلام

امروز 18 اکتبر هست و مصاحبه زیر که براتون ترجمه کردم مربوط به 16 اکتبر و دقیقا 18 روز تا عرضه بازی بزرگ COD4 نمونده!

آخرین مصاحبه و به احتمال زیاد آخرین پست خبری من!

روز 16 اکتبر مصاحبه با آقای Hank Keirsey ایشون مشاور ارشد نظامی بازی COD4 هستند.

256px-Cod4.jpg


سابقه جنگی خودتون رو برای ما میگید؟

من عضو هئیت عالی پیاده نظام در سال 1976 بودم که من در دو دسته نیروی هوایی نیز خدمت کرده ام و سال ها فرماندهی این دو دسته را به عهده داشتم حال در گروه COD4 سامانه Modern Warfare و جنگ های جهانی دوم را در موضوع داستانی به جنگ های مدرن تغییر داده ام.

تغییرات از World War II به modern warfare بسیار کار عظیمی هست چه مقدار این کار زمان برد؟

در حدود 30 سازنده در دنیای بازی و انیمشن به دنبال خلق آثار جنگ جهانی دوم بودند ما با تفکرات خاص فقط در این بین ***** تبدیل گذاشتیم و با حفظ سبک بازی به کار های ابدایی همچون تحقیق و بررسی در مورد اسلحه های جدید و تغییر آن ها به مدرن ترین وسائل روز روی آوردیک سپس با توجه به تکنیک های جدید در آراسته کردن گروه به مدرن بودن پرداختیم و آخرین تاکتیک های جنگی با ابزار مختلف را از جمله استفاده از بمب هسته ای در بازی اعمال کردیم و با استفاده از تکنیک های cinematic بازی را کم کم به جنگ مدرن و هر چه بیشتر سرعت دادن به بازی با توجه به پیشرفت شلیک اسلحه ها در ثانیه عمل کردیم سپس در یک عمل دشوار از 1500 سرباز آمریکایی سوال در مورد عملیات خود در جنگ هایی که حضور داشتند پرسیدیم که اکثر آن ها در جنگ عراق حضور داشتند آن ها جواب ها و تاکتیک های مختفی را به ما رساندند که موجب شد این عنوان هر چه بیشتر به تبدیل خود از جنگ جهانی به مدرن سرعت دهد.

برداشت کلی شما در مورد موفقیت بازی چیست؟

این بازی خوب میشه چون [game consoles] بازی سریع هست و مردم با بازی های وقف میگیرند که هر چه بیشتر یه real life نزدیک باشد برای این امر ما در حدود 37 روز در عراق بودیم و کاملا در بین تمام مردم عراق و انواع جنگ افزار ها چه برای تحقیق و چه برای برداشت صوتی و تصویری حضور داشتیم که اینخود تضمینی برای واقع گرایی بازی میباشد . شما در بازی همه چیز زا با انگشتانتان حس خواهید کرد این جمله کافی؟!

Call of Duty 5 میتونه باشه؟

بله حتما! چون میشه تا شماره های بعد هم ادامه داشته باشه و پیشرفت کنه.


دوست دارید با Infinity Ward کار کنید؟


Infinity Ward از مردم دیگر جداست و من دوست ندارم باشم چون فرهنگ کالیفرنا دارای خوی جنگی و نظامی نیست من در 7 روز هفته بین 12 تا 17 ساعت کار میکنم این استدیو بسیار کوشا و فعال هست و این باز هم به موفیت های خاص خود خواهد رسید.

حرف آخر...؟

کیبورد اسلحه شماست....ماوس دوست شماست....کیبورد هر کس میتونه باعث از پای در آوردن وکشتن کسی بشه! (نوشته-متن-خبرو...)

مشخصات فنی بازی:

Developer(s) Infinity Ward
Publisher(s) Activision
Series Call of Duty
Release date(s) Flag of the United States November 5, 2007[1]

Flag of Europe November 9, 2007[2]
Genre(s) First-person shooter
Mode(s) Single player, Multiplayer (Internet/LAN, Xbox Live, Playstation Network)
Rating(s) ESRB: Mature (17+)
Platform(s) Windows, Xbox 360,
PlayStation 3
Media DVD-DL, Blu-ray Disc
System requirements Mininum::
Intel(R) Pentium(R) 4 2.4 GHz or AMD(R) Athlon(TM) 64 2800+ processor or any 1.8Ghz Dual Core Processor or better supported
512MB RAM (768MB for Vista)
NVIDIA(R) Geforce(TM) 6600 or better or ATI(R) Radeon(R) 9800Pro or better
Recommended:
2.4 GHz dual core or better is recommended
1024MB RAM (2048MB for Vista)
3.0 Shader Support recommended. Nvidia Geforce 7800 or better or ATI Radeon X1800 or better [3]:
Input Gamepad, Keyboard & Mouse


Bye....
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or