تحلیل تریلر MGSV در 2015 E3

آیا با تئوری اسنیک و هیولای جدید درونش موافقید؟


  • مجموع رای دهنده‌ها
    65
  • نظرسنجی بسته شده است .

.sandman.

کاربر سایت
Aug 27, 2012
603
نام
Armin
حالا چرا حتما PS4؟ :d
خودم میخواستم رو PC برم ولی 15 روز دیرتر میاد منم که مطمئنم 15 روز دووم نمیارم:|
باید باهم بریم PS4 بخریم;;)
 
آخرین ویرایش:

WTF?

کاربر سایت
Mar 27, 2015
1,087
نام
محمد
از دیدن Fan هایی چون شما واقعاً آدم لذت میبره...! خواهر مادره بازی رو سرویس کردی با مقاله هات :d خداقوت:x
 

t33

کاربر سایت
Nov 29, 2013
441
نام
داود


یه نکته ای که از قلم انداختمش، در واقع بعضی نکات هستند که بعد از فرستادن مقاله بهشون می رسم، چون من این مقاله ها رو نهایت تو 3 روز جمع می کنم و زیاد وقت ندارم که کاملشون کنم، اونم در مورد اون تریلر داستانی ِ TGS ِ پارسال، همونی که کوئیت از هلیکوپتر می پره و میلر دستور میده که بکشیدنش! و آسلات میگه : میلر ! اون ( کوئیت ) رئیس رو نجات داده! و بعد رئیس میاد و پا در میونی میکنه! خب تا الان که چیز خاصی نشده اما خب شما به این عکس دقت کنید که در پست اول هم با توضیحات قرار دادم :



این صحنه ای که در بالا می بینید فکر می کنم همون قضیه ای باشه که آسلات به میلر گوش زَد می کنه، به این معنی که بعد از اتفاقات در مادربیس که در پست اول گفتم کوئیت و رئیس به هر حال یه جوری از مادر بیس فرار می کنند ( حتی کوئیت به شدت زخمی میشه، در واقع انگار بدنش سوخته، اشاره به اون صحنه ای که آتیش گرفته و یه نفر در حال سوختن ِ! احتمالاً اونجا هم کوئیت برای کمک به رئیس اون اتفاق براش میافته ) و بعد از رفتن از مادر بیس با سربازان اسکال فیس که به نام اسکال شناخته می شوند بر می خورند و اونجاست که کوئیت به رئیس کمک می کنه و یه جورایی از اون مهلکه نجانش میده

نتیجه این میشه که اون تریلر TGS بعد از این اتفاقات ِ و کل این اتفاقات همگی در اوایل بازی میافته.

----------------

نکته جالب تر البته برای خودم! :D اینه که من 3 سال واسه این بازی روزشماری می کنم و فقط باید رو PS4 خودم بازیش کنم! و فقط هم PS4 اما هنوز موفق به خریداریش نشدم! و می ترسم بازی منتشر بشه و نتونم تا مدتی بعد از انتشارش تجربه اش کنم :D :| که این یه جورایی واسم عین مرگ می مونه، خلاصه باید تلاشممو بکنم چون مثل خیلی از شماها صد در صد این بازی برام وان دِی هست. بازی که چه عرض کنم، مکتب!

انشالله که تا اون موقع یه دونه ps4 میگری ولی اگه نشد که میشه بگو از دم خونتون تا دم خونه ما برات فرش قرمز پهن میکنم بیا ایتجا با هم بازیو تکمیل کنیم .البته اگه افتخار بدی
 

Boss

ناظم انجمن
Jul 7, 2006
3,646
انشالله که تا اون موقع یه دونه ps4 میگری ولی اگه نشد که میشه بگو از دم خونتون تا دم خونه ما برات فرش قرمز پهن میکنم بیا ایتجا با هم بازیو تکمیل کنیم .البته اگه افتخار بدی

ای آقا، نزن این حرف ُ، حتماً میگیرم، سپاس از لطفت :D

حالا چرا حتما PS4؟
:d
خودم میخواستم رو PC برم ولی 15 روز دیرتر میاد منم که مطمئنم 15 روز دووم نمیارم
:|
باید باهم بریم PS4 بخریم
;;)

به هر حال هر کسی پلتفرم مورد علاقه اش دوست داره بازی رو تموم کنه و برای من فقط PS4 و دیگر هیچ! :D

خداحافظی با این سری شاید تلخ ترین خداحافظی با یه دنیا و شخصیت هاش باشه.

خداحافظی با این سری شاید تلخ ترین خداحافظی با دنیا باشه.
 

La-Li-Lu-Le-Lo

کاربر سایت
Mar 9, 2012
925
نام
30avash
از آنجایی که قبلاً گفتم فکر می کنم نقش اسکال فیس در بازی بسیار کوتاه باشد، برای همین باید بگویم نقش اسکال فیس دقیقاً در همین اتفاق به پایان میرسد که فکر نمی کنم این اتفاق حتی به اواسط بازی هم نزدیک باشد و مربوط به اوایل بازی می باشد
،​
چون کوجیما به هیچ عنوان به جز کات سین های اوایل بازی قسمت دیگری را لو نخواهد داد
(​
طبق تریلر های منتشر شده نسخه های قبلی
)​
تا جایی که یادمه اصن ملت تا قبل عرضه MGS 2 نمیدونستن که قراره شخصیت اصلی رایدن باشه:dصد در صد سورپرایز های فوق العاده زیادی منتظرمونه.

بالاخره کامل خوندمش،عالی بود و تحلیل های بسیار خوبی کردی؛همین که آدم مقاله رو میخونه و با خودش میگه "نکنه راست میگه" نشون دهنده ی سطح بالای کارت هست،ولی در مورد کوایت به نظر من قضیه نجات دادن به یجای دیگه برمیگرده؛توی تریلر E3 پارسال یه سرباز شوروی داشت کوایت رو شکنجه میکرد(توی آب خفش میکرد:d)شاید این بنده خدا زندانی شوروی بوده که بیگ باس نجاتش میده.البته معلوم نیست واقعا چی درست از آب در بیاد:d.
 
آخرین ویرایش:

.:BigBoss:.

کاربر سایت
Nov 8, 2007
1,025
نام
حسین
تو این قسمت تریلر گویا رئیس (کاملا مشخص نیست) توسط یک ماشین غول پیکر دستگیر شده !. احتمالا صحنه ای که رئیس وارونه یا Skull Face رو در رو میشه به این قسمت مربوط باشه . یا رئیس توسط Skull Face اینطور دستگیر شده و یا Skull Face می خواد نجاتش بده . اما شبیه مکانی که کنترل Metal Gear تبدست Eli می باشد هم هست !
یکی از عکس ها رو برعکس کردم :


xj7y_123.png


cqgn_456.png


اگه یادتون باشه Mammal Pod که هوش مصنوعی Peace Walker بود و با استفاده از ژن های The Boss ساخته شد , با دیدن رئیس شروع به صحبت کردن می کرد , که برای اولین بار با دیدن رئیس اون رو بارها Jack صدا میزد . اما Peace Walker از بین رفت ولی احتمال داره که رئیس و Diamond Dogs اون هوش مصنوعی رو بدست آورده باشن و از اون برای اهدافشون استفاده کنند ؟ (این حدسم بر این اساس زده شده که صداپیشه The Boss تو Phantom Pian حضور داره) . یا این که احساسات رئیس باعث بشه از این حرکت خشمگین بشه و با گروه به مخالفت بپردازه ؟ میشه هم گفت رئیس قصد داره برای ساخت یک Metal Gear جدید از اون استفاده کنه اما ساخت متال گیر با هوش مصنوعی ؟ اگر اینطوز باشه یکم عجیب هست ! تو اوایل بازی Peace Walker , رئیس حقیقت پشت پرده The Boss رو به Strange Love نمی گفت و به ظاهر وانمود می کرد که The Boss به کشورشون خیانت کرد و در آخر حقیقت ماجرا برای Strange Love مشخص شد که The Boss جونش رو برای منافع میهنش و نجات دنیا از جنگ هسته ای قدا کرده بود . و در آخر , رئیس قصد داشت که دو تا هوش مصنوعی های Peace Walker (که یکیشون مربوط به The Boss بود) و خود Peace Walker رو نابود کنه و اون صحنه گریز PW و رفتن تو دریا رو دیدم و ... که می دونیم رئیس می خواست پیس واکر رو نابود کنه اما نمی خواست ببینه The Boss هم اینطور زجر بکشه تا جنگ هسته ای رخ نده اما میشه گفت برگ برنده ای برای آمریکا و میهن پرستان بود و اگر نقششون عملی می شد , جنگ هسته ای بزرگی رخ میداد .
اگر واقعا هوش مصنوعی Mammal Pod باشه و رئیس برای انتقامشون از اون استفاده کنه , برای Diamond Dogs یک پیروزی بزرگ به حساب میاد . واقعا جنگ رئیس تا کجا پیش میره ؟ نقش Skull Face و قصد و هدفش چطور پیش میره ؟ همینطور که امید جان گفت , به احتمال خیلی زیاد به دست رئیش کشته بشه , اما احتمالا هدف خودش رو طوری عملی می کنه که جنگ بین رئیس و میهن پرستان رخ میده اما به هدف نقشه خودش نمی رسه و بعدش بدست رئیس کشته میشه .


p8wz_8889.png


این قسمت و آن شخص , شبیه کودکی که تو تریلر E3 2014 دیدیم نیست اما میشه گفت احتمالا در دو حالت یک مفهوم رو برسونه .


gru8_888999.png


آن صحنه هم که آن سربازها توسط بال هلیکوپتر تیکه تیکه میشن , محیط آن جا شباهت هایی به بیمارستان اول بازی داره ! . احتمال داره که مربوط به همون وال و هلیکوپتری که بلعیده میشه داسته باشه و رئیس بتونه فرار کنه ؟ ولی هرطور که فکر می کنم نمیشه به اون صحنه ی عجیب که گویا Psycho Mantis تو ذهن و دید رئیس اون تصور رو درست می کنه ربط داشته باشه .


6iwb_1.png


8lkg_2.png


این دو تا صحنه نابودم کرد ! یکی وقتی که اسکال فیس پشت سر رئیس حضور نداره اما در همون پلان و چهت دیگه ای حضور داره ! و یکی هم Les Enfants Terribles ! . بی صبرانه منظر بازی هستیم ! شاهکار به تمام معنا ! .


7hs4_888.png


نکات زیادی تو تریلر هستند و جای بحث دارند ولی در مورد بعضی هاشون واقعا نمیشه نطری داد و تحلیل کرد ! مثل صجنه ای که همه رو یاد Paz انداخت !
و باز هم تشکر فراوان از امید جان بابت زحمت فراوان تحلیل بسیار زیبا و عالی . :bighug:
 

Boss

ناظم انجمن
Jul 7, 2006
3,646
حسین عزیز فوق العاده بود تحلیلی که کردی و اون ریزبینی که در مورد گرفتن رئیس توسط یک متال گیر کردی واقعاً قابل ِ تحسین ِ! فقط من یه عکس بزارم که حرفای حسین عزیز رو هم تکمیل کنید، اینکه چرا و چه کسی این متال گیر رو برای گرفتن بیگ باس استفاده می کنه، بماند! اما یکی از فن های بازی یه نکته ای رو در توئیتر اشاره کرده که اگه درست باشه، این متال گیری که بیگ باس رو گرفته و اون قسمتی که ازش در عکسی که حسین جان گذاشته، دستش ِ ! و باید فوق العاده ابعاد بزرگی داشته باشه!

به عکس زیر دقت کنید :



اگه حرفی که در این عکس است درست باشه این متال گیر غول پیکر با دستانی که شبیه به انسان ِ بیگ باس رو در اختیار خودش قرار داده!
 

snake eater

کاربر سایت
Feb 26, 2008
34
اون متال گیری که در اختیار اسکول فیس هستش همون متال گیرZEKE هستش؟ اصلا بعد از حمله به mother base تکلیف زیک و اتم چی شد؟ آیا شکنجه emmerich بهمین خاطر بوده اون تانکر سیاه همون اتم هستش که بعد از شکنجه emmerich پیدا شده؟
 

shayan7

کاربر سایت
Aug 14, 2010
1,020
خسته نباشی امید جان مثل همیشه بی نقص :thumbup:
راستش من فکر نمی کنم بیگ باس انقد احمق جلوه داده بشه که خیلی دیر بفهمه پشت سر نابودی مادربیس اسکال فیس بوده!:dدر واقع منم مثل خودت بیشتر احتمال می دم اسکال فیس قبل از اواسط بازی به دست رئیس شکار میشه اما مشخصه اسکال فیس رو در رو خیلی حرفا برا گفتن داره به رئیس;حرفایی که تا گوشت و استخوان رئیس نفوذ می کنه و می فهمه که این آدم چه تجربه های وحشتناکی رو پست سر گذاشته که تبدیل به چیزی که الان می بینیم شده و چه هدف بزرگتری رو با دست یافتن به زیرو در سر داشته که می خواسته رئیس بزرگ ادامش بده و با اینکه اسنیک از خیلی جهات افکار و دلایلش رو درست می دونه ولی خب به هر حال چاره ای نداره جز کشتنش اما اسکال فیس,حرفاش،پیش بینی هاش و اهدافش حک میشه توو ذهن رئیس طوری که مثل یه روح یک لحظه می بینتش لحظه ای دیگه نه!(حالا آسیب های مغزی، توهمات و آسیب پذیریه بالای جسم و روان بعد از بیرون اومدن از کما هم به این اضافه کنین)در کل دیدگاه من اینه که بیگ باس یه بت جدید به جای باس توو ذهنش درست می کنه و از اون پیروی می کنه و همین باعث تغییراتش میشه.چیزی که از مصاحبه های کوجیما میشه استنباط کرد اینه که کارهایی که اسنیک قراره انجام بده درسته کارهای یه آدم شیطان صفتِ اما ضروریه به عبارت دیگه چاره ای نداره جز پذیرفتن هیولای خروشان درونش
 

NO ps3

کاربر سایت
May 5, 2009
2,161
نام
محسن
خب دوستان من از mgs فقط همین دمویی که اومد رو کلا بازی کردم:d (با سابقه بیست سال گیمری#:-s) لطفا یه لینک بدین داستان بازی رو از سری اول تا قبل این آخری توضیح داده باشه تا بدونم چی رو می خوام بازی کنم ممنون
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر