تجربه واقعی فوتبال خیابانی | FiFA STREET

Dire Wolf

کاربر سایت
May 28, 2010
135
نام
شـــهاب
di-Q5NY.png


  • سازنده : EA Canada
  • ناشر : Electronic Arts
  • تاریخ انتشار : March 2012
  • کارگردان : Gary Patterson
  • پلتفرم ها : Xbox 360 - PS3

Packart-angled-FIFA-street.png





فوتبال خیابانی 4 یا 2012 چهارمین نسخه از سری بازی های فوتبال خیابانی است که بعد از 4 سال این بار بر پایه ی موتور FiFA 12 و با کارگردانی گری پترسون کارگردان خلاق سری بازی های فیفا در مارچ 2012 عرضه خواهد شد . این نسخه از بازی با شعار " The first true quality street football exprience " به معنی " اولین تجربه ی کیفیت واقعی فوتبال خیابانی " عرضه خواهد شد که امید به ساخت بازی بهتری نسبت به نسخه های قبل به ما میدهد . بازی در 16 آگوست 2011 در نمایشگاه گیمزکام آلمان برای دو کنسول Xbox 360 و PS3 معرفی شد .


سری بازی های فیفا استریت همیشه زیر کانون توجه نبوده اند ولی خیلی با ارزش و قابل توجه بوده اند . با توجه به صحبت های گری پترسون ما انتظار یک گرافیک خوب را در بازی داریم چرا که بازی بر پایه ی موتور فیفا 12 ساخته خواهد شد . در هر حال به نظر ما پترسون در مورد این نسخه خیلی جوابگو خواهد بود و مصمم است که خود مسئولیت همه ی کار ها رو به دوش بکشد و این نشان از حساسیت بالای او دارد . این نسخه از بازی باز هم یکی از عناوین BIG میباشد . عناوینی که دارای ویژگی های منحصر به فرد زیادی هستند . این نسخه مود های زیادی از جمله Last man Standing و یا بازی در مقابل تیمی 6 نفره و یا 5 نفره در کنار قسمت هایی مثل پانا که بخشی است که در آن شما باید توپ را از بین پاهای مدافع رد کنید و یا وجود بخش فوتسال در بازی که در سالن برگزار میشود ، همه و همه به جذابیت بازی افزوده است . مکان های موجود در بازی یکی دیگر از قسمت های مهم هستند که وجود پارک ها و ورزشگاه های خیابانی در کنار مناطقی در شانگهای در بازی فعلا تایید شده است . در این نسخه دو برابر نسخه ی قبل دریبل و حرکات زیبا وجود خواهد داشت که شما را شگفت زده خواهد کرد . در حالی هنوز خیلی از معرفی این عنوان نگذشته است ولی به نظر میرسد این نسخه از بازی با وجود امکان بازی در تیم های مختلف لیگ های مختلف جهان و بخش مولتی پلیر غنی تر نسبت به نسخه های قبلی جهشی بزرگ محسوب شود .


FIFA-Street-Man-United-v-Man-City-in-Tokyo-550x306.jpg

بازی منچستر یونایتد و سیتی در توکیو



با توجه به تصمیم سازندگان مبنی بر این که این نسخه از بازی را بیشتر واقع گرایانه بسازند ، دیگر در این نسخه خبری از قیافه ها و استایل های کارتونی نیست و بازی بیشتر به سمت شبیه سازی بازیکنان پیش رفته است . البته فوتبال خیابانی بدون انجام حرکات و دریبل های زیبا و هیجانی اش معنایی ندارد . پس این قسمت همچنان در بازی خواهد بود و شاهد کار های خارقالعاده ای از بازیکنان مشهور جهان خواهیم بود ولی استایل بازیکنان دیگر کارتونی و دراز و کشیده نیست . تمرکز گیم پلی بازی باز هم بر روی داشتن یک گیم پلی هیجانی در بازی است که در آن دو تیم شش نفره در مقابل هم یک بازی سریع و تند را به نمایش میگذارند . خبر خوب برای طرفداران این سری این است که در این نسخه تمام حرکاتی که در فیفا 12 قابل انجام است _ شامل دریبل ها و حقه ها _ در این نسخه نیز وجود دارد و همچنین 50 حرکت دیگر نیز از فیفا استریت 3 در این نسخه وجود دارد که این ها را باید در کنار حرکات جدید مخصوص این نسخه قرار داد . تغییرات دیگر در این نسخه ، وجود یک سیستم جدید پاسکاری در بازی و یک نوع سیستم دریبل برای حمله است . بازی دارای بیش از 120 تیم واقعی است که عینا از دنیای واقعی شبیه سازی شده اند و همچنین 35 مکان مختلف از آمستردام گرفته تا ریو دو ژانیرو در بازی وجود دارد .


بخش آنلاین بازی با سیستم جدید EA که در فیفا 12 نیز وجود دارد کامل می شود . بخش Football Club service که یک شبکه ی اجتماعی از طرفداران یک باشگاه است که با بازی های خود تیم خود را قدرت مند میکنند و در جدول جهانی تیم ها بالا می کشند .با توجه به این که این مود در فیفا 12 نیز وجود دارد بازیکن میتواند با هر دو بازی در این بخش بازی کتد و XP ها و امتیاز هایی که به دست می آید را به یک اکانت مشترک بریزد .


FIFA-Street-New-York-stadium-550x309.jpg

استادیومی در نیویورک



قسمتی از صحبت های کارگردان این نسخه از بازی " Gary Patterson "


به دنیال یک دنباله ی مستقیم دقیقا شبیه به نسخه ی قبل نباشید ! بزرگترین تغییر در این نسخه ، حرکت ما به سمت ساخت بازی ای واقع گرایانه تر نسبت به نسخه ی قبل است و چیزی شبیه به آنچه ما در نسخه ی اول دیدیم . چیزی که ما در تحقیقاتمان از بازیکن های فیفا فهمیدیم این است که گیمر ها بیشتر بازی های شبیه ساز را دوست دارند . اگر شما ویدئو هایی از فوتبال خیابانی در یوتیوب ببینید ، خواهید دید که بازیکنان کمتر روی زمین هستند ! پس ما تصمیم داریم یک تجربه ی واقعی از چنین چیزی را به شما بدهیم .
سیستم حرکت کلی این گونه است که شما همیشه در مقابل یک مدافع هستید _ در زمان حمله_ شما میتوانید توپ را نگه دارید و وارد بخش جدیدی از بازی به نام Standing ball شوید . در این بخش شما میتوانید توپ را هرگونه خواستید حرکت دهید . مدافع را به خود نزدیک کنید ، یک حقه و بعد فرار از دست مدافع .
تنها بخشی که ما هنوز به طور کلی تصمیم گیری نکرده این بخش آنلاین میباشد که به نظر من بازی پنج به پنج میتواند ایده ی خوبی باشد . در آخر باید بگویم که مهم ترین تغییر در این نسخه پرش بازی از سبکی کارتونی به سبکی واقع گرایانه است که ما انتظار داریم گیمر ها از ان بیشترین لذت را ببرند .


FIFA-Street-Shanghai-rooftop-550x309.jpg

زمین بازی روی پشت بام در شانگهای



تغییرات بازی


Street Ball Control - از کنترل جدید توپ در بازی لذت ببرید . کنترلی با امکاناتی بیشتر که دست شما را برای حرکت باز تر میگذارد . البته این امکان کار شما را در دفاع کردن سخت تر میکند زیرا شما نمیتوانید هیچ یک از حرکات حریفتان را پیش بینی کنید .


All-New Skill Moves - بیش از 50 حرکت جدید که قبل از آن تجربه نکرده اید . تمام حرکات موجود در فیفا 12 که همه و همه در اختیار شماست . دیگر چه میخواهید ؟!


Complete Authenticity - شبیه ساز ترین نسخه از این سری بازی ها که تمام بازیکنان فوتبال معتبر در سراسر جهان را داراست . بازی در مقابل یا با بازیکنان مطرح جهان و انجام حرکات زیبا با آن ها لذت بخش هست . آن هم اگر در 35 مکان مختلف قابل انجام باشد .


FIFA Gameplay Engine - موتور گیم پلی فیفا 12 را اینبار در این نسخه از فیفا استریت شاهد خواهید بود . که مطمئنا از Impact Engine نیز پشتیبانی میکند .


Own the Street - از پارک ها و سالن های ورزشی گرفته تا پشت بام خانه ها ، حس بازی در محیطی جالب در شما شکل خواهد گرفت . وجود 35 مکان مختلف در بازی با آب و هوا های مختلف ازسراسر جهان از لندن و آمستردام تا زیو دو ژانیرو بهترین در کل سری بازی است .


Complete Customization - از گزینه های شخصی سازی در بازی و ایجاد بازیکن های جدید با خصوصیاتی که شما میخواهید و رشد بازیکنی که دوست دارید و استفاده از آن بازیکن در مود های بازی مثل پانا و یا بازی پنج نفره لذت میتوانید به بهترین شکل استفاده کنید .


EA SPORTS Football Club - یک سیستم آنلاین که قبلا در فیفا 12 دیده شد حالا در این بازی نیز وجود خواهد داشت و شما با هر دو بازی میتوانید کار خود را تکمیل کنید .
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر