تاسیس استودیو Monster Squad

Timeless One

Gemina Martia Victrix
Loyal Member
Apr 18, 2007
4,855
نام
امیرعلی
پس از تعطیل شدن استودیو سازنده Torchlight یعنی Runic Games در سال گذشته، تعدادی از اعضای سابق به همراه افراد با سابقه ای از Gearbox تصمیم به تاسیس استودیو Monster Squad Games در شهر سیاتل آمریکا گرفتند.

zk0x_torch_light_frontiers_604x423.jpg

استودیو به وسیله رئیس سابق Runic Games، آقای Marsh Lefler کنترل خواهد شد و کارگردان Patrick Blank، کارگردان گیم پلی John Dunbar نیز او را همراهی خواهند کرد. Blank تعدادی از همکاران سابق خود در Gearbox را که شامل طراح هنری ارشد استودیو، Wes Parker میشد را به استودیو جذب کرد. تمرکز Monster Squad بر روی خلق IP جدید با استفاده از تجربه Co-op تیم خواهد بود. به گفته Lefler تیم پس از عرضه بر خلاف پروژه های قبلی Torchlight و Hob به پشتیبانی از آن ادامه خواهد داد تا مطمئن شوند بازی به طور مستمر پیشرفت و تغییر میکند:

"زمانی که Torchlight را عرضه کردیم، ذهنیتی old school داشتیم. وقتی روند ساخت تمام شد و میخواستیم به پروژه بعدی برسیم. هیچوقت استودیو جوری نبود که پس از ارزه روند ساپورت مداوم را در دستور کار قرار دهیم. مثل کاری که Blizzard با Diablo، و یا Grinding Gear با Path of Exiles کرد. این فرصتی بود که برای سری Torchlight وجود داشت و ما آن را از دست دادیم. اما حالا به نظر میرسد که پلیرها بازی هایی را میخواهند که به طور مداوم پیشرفت و تغییر میکنند. از همان ابتدای تاسیس Monster Squad تصمیم گرفتیم که پروژه باید به گونه ای باشد که پس از ساخت برای سال ها به همراه کامیونیتی خود بر روی آن کار کنیم"

Source
 

just_p30

کاربر سایت
Apr 13, 2008
2,746
هوممم ، اگر درست یادم باشه خوده Runic Game از چندتا شرکت دیگه میامدن ، که دوتاشون از بلیزارد بودن و پایه گذارهای Blizzard North که البته خدا بیامرز شد ... (به خاطر Vivendi بی پدر که اتفاقا می خواست سهام یوبی سافتم بگیره)
اما به هر حال ، با این تفاسیر احتمالا گیم بعدیشون ARPG طورعه H&S باشه ! اینطور که Linkdin ـشو چک کردم اکثرشون رو همین مدل سبکا کار کردن.
 
  • Like
Reactions: Timeless One

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر