تازه ها و گوناگون

fly

کاربر سایت
Jun 30, 2007
214
نام
کوروش
تازه ها و گوناگون در جهان فناوری اطلاعات - هفته اول
امکانات گوشی جدید Asus
کارشناسان از ساخت گوشی جدید سری P شرکت Asus خبر دادند. این گوشی که دارای 128 مگابایت حافظه است و از پردازنده 520 مگاهرتزی Marvel استفاده می کند امکان اتصال به شبکه WWAN را برای کاربران فراهم می آورد. به سیستم عامل ویندوز مجهز شده است و توانایی استفاده از فناوری های EDGE , GPRS , GSM , WI-FI و بلوتوث را دارد.

تلفن همراه، محبوب ترین دستگاه دیجیتالی جهان
تلفن همراه جذاب ترین دستگاه دیجیتالی است که تاگنون ساخته شده، مطالعات مرکز Great British روی بیش از 4 هزار نفر نشان می دهد، مردم تلفن همراه را از دستگاه های دیجیتالی موجود بهتر می دانند.
محبوب ترین فناوری های جهان به ترتیب شامل موارد زیر هستند: تلفن همراه، اینترنت پر سرعت، لپ تاپ، دوربین های دیجیتالی، میکرو ویو، دستگاه کنترل تلویزیون، دستگاه های قابل حمل پخش موسیقی، ارزاننده، Sat Nav و ماشین ظرفشویی.

نقشه های آنلاین رایگان برای صاحبان iPhone
صاحبان گوشی iPhone از این پس می توانند به صورت رایگان از نقشه های آنلاین شرکت اپل استفاده کنند.
این سرویس به دنبال همکاری اپل و TrafficGauge راه اندازی شده است و در مرحله آزمایشی به کاربران امکان می دهد خیابان های آمریکا را مشاهده کنند و زا ترافیک های سنگین رهایی یابند.

Thai Mobile بازار تایلند را در دست می گیرد
شرکت ThaiMobile بزرگ ترین اپراتور تایلند، قصد دارد با همکاری شرکت های TOT Pic و CAT Telecom تا پایان سال جاری مشترکانش را به حدود 400 هزار نفر برساند. شرکت هم اکنون 58 درصد بازار مخابراتی تایلند را به خود اختصاص داده و عرضه خدمات نسل سوم تلفن همراه 3G را آغاز کرده است.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر