تاریخ عرضه بازی Resident Evil Village اعلام شد

Ludens

Fallen Angel of the Night
Loyal Member
Dec 7, 2015
5,382
کپکام علاوه بر نمایش گیمپلی جدیدی از بازی Resident Evil Village، اعلام کرد که این عنوان در تاریخ 7 مِی 2021 (17 اردیبهشت 1400) منتشر خواهد شد. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Resident Evil Village


در رویداد لایو استریم اخیر شرکت Capcom اطلاعات مختلفی را از هشتمین نسخه اصلی سری Resident Evil منتشر کرد. سازندگان بالاخره به‌صورت رسمی تأیید کردند که علاوه بر رایانه‌های شخصی، و کنسول‌های نسل نه، این نسخه برای کنسول‌های نسل هست نیز عرضه خواهد شد. خبر خوب این است که بازی از قابلیت آپگرید رایگان بر روی نسل جدید بهره می‌گیرد.

همانند نسخه هفتم، Resident Evil Village نیز شما را نقش Ethan قرار می‌دهد و به‌صورت اول شخص روایت می‌شود. گیمپلی بازی در کنار مبارزات و سیستم دفاع کردن و پازل‌ها، بخش‌هایی از قعله مرموزی که در تریلرهای قبلی شاهد آن بودیم را به‌نمایش می‌کشد.

بازی Resident Evil Village در تاریخ 7 مِی 2021 برای PC، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود. کپکام همچنین یک عنوان مولتی پلیر جدید با نام Re:Verse را معرفی کرد که شامل کارکترهای محبوب سری است و برای دارندگان Resident Evil Village رایگان خواهد بود.

Continue reading...
 

Holy Diver

کاربر سایت
Jun 2, 2010
1,705
نام
عرفان
ما یه معلم دینی داشتیم میگفت تو بهشت هر چقدر کار خوب کرده باشی به همون نسبت حوری که بهت میدن قدش بزرگتر :D نمیدونم چرا هر موقع این بانو رو میبینم یاد این قضیه میفتم :D یعنی کی اینقدر کار خوب کرده که لیاقت این بانو رو داره :D
 

CAP\MortezA63

کاربر سایت
Mar 13, 2009
1,653
نام
MortezA
خداکنه سمت vampire و خون آشامی نره که کلا قید این اویل رو میزنم..!!! سر این قضیه اصلا تعارف ندارم خدایش...!! من که Veronica رو دوباره خریدم و دارم بازی میکنم 1% اگر مثل دموی بازی Vampire بازی و از این چرت و پرت ها باشه من یکی 1% به خرید این بازی فکر نمیکنم خدایش گیم پلی بازی رو دیدم یکم ترسیدم بجز جو عالی بازی و محیط قشنگ بقیه چیزها از قضیه خون آشام بازی که پاش به اویل باز بشه شدیدا متنفر هستم و قبول ندارم..!!! این برو بچ کپکام هم که خیلی عاشق این هستن همش غش کنن سمت آمریکا و هالیود و فیلمهای هالیودی..!! اون از اویل 6 که یه زمانی عشق شوتر همه ی دنیا رو گرفته بود رفتن اون سمت الان هم اکثر سریال های آمریکایی شده سمت خون آشام بازی و سریال Vampire diry اصلا این مدل رو دوست نداشتم ولی با بقیه چیزها خیلی حال کردم..!!!
 
  • Like
Reactions: hadinas and Rohshen

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر