تاریخ عرضه بازی Ratchet and Clank: Rift Apart مشخص شد

Ludens

Fallen Angel of the Night
Loyal Member
Dec 7, 2015
5,382
طبق اعلام سونی و اینسامنیاک گیمز، بازی Ratchet and Clank: Rift Apart در تاریخ 11 جون (21 خرداد 1400) برای PS5 منتشر خواهد شد. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.


این عنوان که در سال گذشته معرفی شده بود، بالاخره یک تاریخ عرضه مشخص دارد و از همین حالا می‌توانید آن را پیش خرید کنید. تریلر کوتاه جدید منتشر شده بخش‌های زیادی از گیمپلی بازی را به نمایش نمی‌گذارد و شامل صحنه‌هایی می‌شود که پیش‌تر آن‌ها را در نمایش‌های گذشته بازی دیده بودیم.

بازی Ratchet and Clank: Rift Apart ماجراجویی جدید زوج همیشگی سری در جهان‌های موازی را روایت می‌کند. ابعاد در حال فروپاشی هستند و در نتیجه آن، دروازه‌هایی رو به جهان‌ها و زمان‌های دیگر باز شده‌اند. به همین طریق، شخصیت مؤنث جدیدی از یک جهان دیگر وارد داستان شده که به گفته استودیو Insomniac Games، در بخشی از بازی قابل کنترل خواهد بود.

علاوه بر شوتینگ و پلتفرمینگ بازی‌های گذشته، Ratchet and Clank: Rift Apart به بازیکنان این امکان را می‌دهد که از ریفت‌ها برای جابجایی در محیط اطراف استفاده کنند. استفاده از ریفت‌ها همچنین به جابجایی سریع بین جهان‌های مختلف بازی منجر خواهد شد که به گفته سازندگان، به‌لطف SSD پلی استیشن 5 امکان‌پذیر شده است.

Continue reading...
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر