تاریخ انتشار نسخه PC بازی Death Stranding تأخیر خورد

Ludens

Fallen Angel of the Night
Loyal Member
Dec 7, 2015
5,382
ویروس کرونا باری دیگر برنامه‌های انتشار یک عنوان را تغییر داد و اینبار، عرضه نسخه PC بازی Death Stranding را به تأخیر انداخت.

Death-Stranding.jpg


مدتی پیش استودیو Kojima Productions با انتشار بیانیه‌ای خبر داد که یکی از کارمندان این استودیو به ویروس کرونا مبتلا شده‌است؛ بنابراین تصمیم گرفته‌شد که دفتر کار تا زمان نامعلومی تعطیل شود. نتیجه این تعطیلی نیز، به تعویق افتادن انتشار پورت رایانه‌های شخصی بازی دث استرندینگ است.

سازندگان بازی با انتشار توئیتی اعلام کردند: “با بسته شدن موقتی Kojima Productions، ما مجبور شده‌ایم تا در میان قوانین کار کردن از خانه و خرید زمان بیشتر برای توسعه، عرضه نسخه PC بازی Death Stranding را تا 14 جولای به تعویق بی‌اندازیم. از همه شما بابت صبر و حمایت‌هایتان ممنونیم!”

تاریخ انتشار اولیه بازی 2 جون بود که حال چیزی حدود 40 روز به تعویق افتاده‌است. نسخه PC این عنوان، در کنار بهبودهای گرافیکی که انتظار می‌رود از قابلیت‌های دیگری نیز مانند Photo Mode و Ultra wide بر روی مانیتورهای مناسب پشتیبانی می‌کند. این نسخه از بازی، توسط شرکت 505Games و به‌صورت همزمان بر روی فروشگاه اپیک گیمز و استیم منتشر می‌شود.

بازی دث استرندینگ در ابتدا در تاریخ 8 نوامبر برای کنسول PlayStation 4 منتشر شد و واکنش‌ها نسبت به آن، تلفیقی از نقدهای مثبت و منفی بود. اگر شما نیز مانند بسیاری از کاربران در مورد آخرین ساخته هیدئو کوجیما کنکجاو هستید و تابحال موفق به تجربه آن نشده‌اید، می‌توانید بررسی بازی Death Stranding را هم‌اکنون از بازی سنتر مطالعه کنید.

Continue reading...
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر