تاریخ انتشار فصل اول بازی Hyper Scape اعلام شد

Ludens

Fallen Angel of the Night
Loyal Member
Dec 7, 2015
5,382
طبق اعلام شرکت Ubisoft، فصل اول بازی Hyper Scape در هفته‌های جاری (11 آگوست) منتشر خواهد شد. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی ها همراه باشید.

Hyper-Scape.jpg


پس از اینکه در هفته‌های گذشته نسخه بتای هایپر اسکیپ در اختیار کاربران PC قرار گرفت، حال این بازی یک تاریخ عرضه دقیق دارد. یوبیسافت با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که Hyper Scape در تاریخ 2 آگوست از حالت بتا خارج شده و کمی بعد از آن یعنی 11 آگوست، به‌طور رسمی منتشر می‌شود. همچنین تمام پیشرفت‌های بازیکنان به نسخه اصلی بازی منتقل خواهد شد.

فصل اول Hyper Scape سلاح جدیدی که Dragonfly نام دارد را به بازی اضافه می‌کند. در کنار آن، Hack جدیدی به‌نام Magnet نیز در دسترس مخاطبان قرار خواهد گرفت. همان‌طور که انتظار می‌رفت، سازندگان یک بتل پس 100 ردیفی را برای این بازی بتل رویال در نظر گرفته‌اند. گفته شده فصل اول بازی، همراه با مودهای جدیدی که به‌مدت محدود در دسترس خواهند بود، عرضه خواهد شد.

به اعتقاد برخی طرفداران، Hyper Scape به‌اندازه کافی با سایر رقبای خود مانند Fortnite و Apex Legends تفاوت دارد که بتواند جامعه بازیکنان خود را تشکیل دهد. این عنوان رایگان در تاریخ 11 آگوست برای رایانه‌های شخصی، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد.

Continue reading...
 

hitman68

کاربر سایت
Sep 6, 2011
6,357
من که نتونستم با Apex ارتباط برقرار کنم. اینم باید یه تستی بزنم ولی احساس میکنم بتل رویال به گروه خونیم نمیخوره :D
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر