Rayman Legends، پلتفرمر انحصاری سابق Wii U، اوایل امسال 7 ماه به تاخیر افتاد؛ ولی با توجه به سخنان خالق Rayman جناب Michel Ancel، تیم سازنده از زمان اضافی به نحو احسن استفاده کرده است.
مجله ی رسمی نینتندو گلچینی از قشمت های مختلف مصاحبه با Ancel را در سایت خود منتشر کرده که در آن به استفاده ی تیم از زمان اضافه شده (به تاریخ انتشار عنوان) و آنچه وی در هنگام اعلام خبر تاخیر در مورد فن ها فکر می کرده اشاره شده است. Michel گفته:
من شوکه نشدم، ولی این واقعا برای ما سخت بود. مشخصا مسائل و مشکلات خیلی مهمتری در جهان وجود دارند، ولی ما واقعا برای ساخت (این) چیز سخت کار کردیم و درگیر بودیم، این برای ما و هواداران واقعا سخت بود.
تا آنجا که (بحث) به Content های جدید رسید و Ancel گفت تیم در زمان اضافه شده توانسته 30 مرحله ی جدید و تعدادی زیادی باس جدید طراحی کند.
Rayman Legends سپتامبر امسال برای Wii U و PlayStation 3 و Xbox 360 عرضه خواهد شد.
منبع
مجله ی رسمی نینتندو گلچینی از قشمت های مختلف مصاحبه با Ancel را در سایت خود منتشر کرده که در آن به استفاده ی تیم از زمان اضافه شده (به تاریخ انتشار عنوان) و آنچه وی در هنگام اعلام خبر تاخیر در مورد فن ها فکر می کرده اشاره شده است. Michel گفته:
من شوکه نشدم، ولی این واقعا برای ما سخت بود. مشخصا مسائل و مشکلات خیلی مهمتری در جهان وجود دارند، ولی ما واقعا برای ساخت (این) چیز سخت کار کردیم و درگیر بودیم، این برای ما و هواداران واقعا سخت بود.
تا آنجا که (بحث) به Content های جدید رسید و Ancel گفت تیم در زمان اضافه شده توانسته 30 مرحله ی جدید و تعدادی زیادی باس جدید طراحی کند.
Rayman Legends سپتامبر امسال برای Wii U و PlayStation 3 و Xbox 360 عرضه خواهد شد.
منبع