تاثیرات فیلم ها و Hollywood برروی صنعت بازی سازی و The Order: 1886

وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

Mr. Worldwide

کاربر سایت
The_Order_1886_Cover_Art.png


در بیشتر نقد های The Order: 1886 به این بازی به عنوان یکی از بهترین بازی های با گرافیک بالا انحصاری PlayStation 4 اشاره شده ولی در همان نقد ها نیز به گیم پلی خسته کننده و داستان بازی ایراداتی گرفته شد است. The Order: 1886 تنها بازی خسته کننده نیست, Ryse: Son of Romeو Killzone 2 و همچنین DriveClub نیز جز این بازی ها هستند. همه این بازی ها دارای قدرت گرافیک فوق العاده هستند که در چند ماه گذشته عرضه شده اند و فهم این که چگونه به آسانی می توان بک بازی به وضوح تصویر بالا و تصاویر زیبا را مورد ستایش قرار داد و تنها به نقل نیمی از داستان می پردازند.

همه این ها بازیی هایی هستند که تولید کنندگان کنسول به فکر نشان دادن قدرت سخت افزاری کنسول خود هستند در حالی که یک قیمت را دارا هستند. این بازی ها برابر با Avatar اثر جیمز کامرون هستند, این چیزی است که باعث می شود شما به دوست یا خانواده خود نشان دهید دستگاه یا بازی جدید شما قادر به انجام چکاری است.

من عاشق گشت و گذار در بازی هستم مخصوصا بخش های غیر مبارزاتی Last of Us چرا که ND کار بسیار بزرگی برای روابط معنی دار و شخصیت های بیادماندنی کرده است. اما Ready at Dawn که بیشتر کارش برروی God of War کنسول های دستی سونی بوده بازی با کاراکترهای مرده و یک عنوان بسیار غیر تعاملی را توسعه داده است.

Kevin VanOrd منتقد مشهور در نقد Kevin VanOrd گفته بود:"
خسته کننده بهترین کلمه برای وصف کلی The Order. این بازی سوم شخص اکشن پر از تصاویر steampunk و افسانه های آرتوری یک بازی مدرن خسته کننده و پر از کلیشه.
در 1886 همانطور که شما حدس زدید شما در نقش Grayson هستید که به او Galahad هم گفته می شود که یکی از شوالیه ها است. مشکل اصلی اینجاست:" مردم معمولا شروع به شرورش علیه قشر مرفعه می کنند. بازی بیشتر به اتحاد با نژاد گرگ نماها و نیمه انسان و نیمه حیوان ها اشاره دارد. این یک گام بزرگ است. شما به آسمان می نگرید و کشتی های فضایی را در هوا می بینید که در آسمان بالای سر شما معلق هستند. شما به زره سازی می نگرید, و شما در جستجوی Nikola Tesla جوان هستید که به شما سلاح های جدید را نمایش می دهد. این جهان می تواند مرده باشد.

Cliff Bleszinski مدیر Boss Key Productions می گوید:"
این صنعت بازی سازی درمورد Hollywood اطمینان ندارد و میخواهد که خود یک Hollywood باشد. تنها راه متقاعد کردن مدیران برای سرمایه گذاری روی پروژه های greenlight به مانند تولید فیلم ها است یعنی تحت تاثیر قرار دادن مدیران است و صادقانه باید بگوییم که همین امر است که باعث پدید امدن چنین اتفاقی می شود. درمورد The Order: 1886 و Ready at Dawn این یک بازی زیبا اما پر خرج است اما در مورد احساس خودم به عنوان یک طراح باید بگوییم نمی توانم فکر کنم که اگر این پول خرج منابع دیگر می شد چه می شد.
من نم دانم این بازی پر زرق و برق است و انیمیشن های بزرگی دارد به عنوان یک توسعه دهنده که در استدیویی است باید بگویم من همیشه به فکر هزینه های ساخت بازی هستم من فقط این تجربه بزرگ را در جایی می بینم که پول می تواند در جاهای دیگر برای بهتر سر و صدا برپا کردن خرج شود."

Shigeru Miyamoto درمورد تاثیرات فیلم ها برروی بازی های ویدئویی می گوید:"
سازندگان جوان می خواهند به مردم شناخته شوند و آنان با داستانهایشان می خواهند به قلب مردم دست یابند, و من درک میکنم که تمایل به این روند برای من نگران کننده است. البته که یک تجربه باید قابل دستیابی باشد. تمام کاری که من انجام میدهم این است که به این حس کمک کنم که بازی بازی آنان چیزهایی را خلف می کنند که فقط آنان می توانند آن را ایجاد کنند. وقتی شما یک بازی را انجام میدهیم برای یک لحظه کنترل بازی را در دست دارید و سپس به طور اتفاقی فکر می کنید که در جهان بازی قرار دارید, این چیزی است که نمی توان از طریق فیلم یا ادبیات بدست آورد و این یک تجربه منحصر بفرد است.
من هرگز از بازی به عنوان وسیله ای برای داستان سرایی استفاده نکردم ولی در گذشته مردم به من می گفتند:" چرا یک فیلم نمیسازی, در حالی که من به چنین کاری علاقه مند نبودم. به من لقب Steven Spielberg و Walt Disney بازی های ویدئویی را داده اند که این تصور قالب است که من یک فیلم ساز هستم در صورتی که من وجه مشترکی بین این دو صنعت نمی بینم
چرا که بخری کمپانی ها چنین کاری را در قالب تجارت انجام میدهند, این کار کسل کننده است. همان بازی در چندین سیستم وارد می شود, در نینتندو ما میخواهیم که سازندگان با هم همکاری کنند و ایده هایی را مطرح کنند که هرگز به عمل ننشته اند. این یک واقعیت است که من خودم را یک داستان گو نمی دانم و نگرانم که صنعت بازی سازی به سوی تجربه صنعت فیلم سازی با تم های بزرگ و داستان های پیچده برود. یک کارگردان باید یک گیمر هم باشد."

منبع:
1
2
3
4
 
آخرین ویرایش:
متن اشتباه ترجمه شده در واقع اینه :
And The Order: 1886 isn't alone in the "pretty and boring" category. Remember Xbox One launch title Ryse: Son of Rome ? How about Killzone 2 and Lair on PlayStation Or last fall's PS4 racer DriveClub

اين كه بدتره رفيق
يارو در اومده گفته KZ2 اول نسل PS3 رو يادتون بيا كه چه مدلي مثل فلان بازي و فلان داغون بود :|
يارو بره كشك اش رو بسابه :|


من هم ميخواستم نويسنده رو مورد نقد منصفانه قرار بدم كه دوستان مرحمت كردن بهش :d
 
چرت ترین مقاله ای که تو عمرم خوندم
من دارم اردر رو بازی میکنم و به جرات میتونم بگم که یکی از بهترین بازی های این 2 3 سال اخیر
دروغ گویی در مورد بازی انقدر زیاد بود که من گفتم الان برم بازی کنم فقط کات سین و دکمه زنی میبینم ولی همش دروغ بازی صجنه های مبارزش و گان پلیش به قدری زیباست که حیفت میاد مبارزاتش تموم میشه یعنی تو هیچ بازی ای انقدر لذت شلیک و حس واقعی بودن به ادم دست نمیده
اردر نه تنها بازی خسته کننده ای نیست بلکه یک انقلاب در صنعت گیم ایجاد کرده
کاری که سازنده های اردر کردن رو در سالیان بعد شاهدش خواهیم بود به شخصه بعد از تموم کردن بازی اردر تمام بازی های دیگه برای من تبدیل شدن به یک بازی ایندی
انقدر مقاله ضایعست که کیلزون 2 که از نظر خیلی ها بهترین شوتر تاریخه شده خسته کننده گزینه بعدی هم درایو کلاب فقط میشه به این مقاله خندید و ازش رد شد همین

صنعتی که Order (یا هر بازی شبیه اون) بخواد توش انقلاب به وجود بیاره، باید بوسید گذاشت کنار!
 
چ
بازی های دیگه برای من تبدیل شدن به یک بازی ایندی

مثلا الان به نظر خودت، توهین کردی؟! دلشون هم بخواد بتونن 10% بازی های indie اوآوری داشته باشن.

- - -ویرایش - - -

صنعتی که Order (یا هر بازی شبیه اون) بخواد توش انقلاب به وجود بیاره، باید بوسید گذاشت کنار!
کدوم انقلاب؟! الان اگر Order در این حد گرافیک نداشت طرفدارانش تو اینجا از نصف هم کمتر بود.
 
آخرین ویرایش:
مثلا الان به نظر خودت توهین کردی؟! دلشون هم بخواد بتونن 10% بازی های indie اوآوری داشته باشن.

- - -ویرایش - - -


کدوم انقلاب؟! الان اگر Order در این حد گرافیک نداشت طرفدارانش تو اینجا از نصف هم کمتر بود.

الان CoD هر سال داره انقلاب میکنه که طرفدارنش منتظرشن
توی بازی های مثل OB و U4 همچین گرافیکی معرفی شده ، درضمن همچین گرافیکی قبلا توی Ryse دیده بودیم
 
درضمن همچین گرافیکی قبلا توی Ryse دیده بودیم
مطمئنی از این قضیه؟! جدی میپرسم.
 
And The Order: 1886 isn't alone in the "pretty and boring" category. Remember Xbox One launch title Ryse: Son of Rome ? How about Killzone 2 and Lair on PlayStation Or last fall's PS4 racer DriveClub

v6pjvxzgxrcjtauhozff.png
 
این دهن میاموتو رو باید طلا گرفت:d.من خودم شدیداً با QTE و کات سین مشکل دارم.اگه بازی قراره کات سین داشته باشه مثل زلدا باشه:d.از 1 ساعت اول بازی هاش نیم ساعت کات سینه.بعد دیگه هیچی نیست تا خود 1 ساعت آخر که داستان باید تموم بشه.یه حالت دیگه هم اینه که مثل متال گیر و FFXIII اونقدر کات سین بذاره که دهن بازیباز سرویس شه و خودشم هم نخواد مجبور بشه از داستان خوشش بیاد.اونم خوبه:d.ا
ما اینی که هی کات سین 5 دقیقه ای باشه،دو نفر بیان حرف بزنند بعد دو تا تیر بزنند و دوباره کات سین باشه خوشم نمیاد.تا میخوام برم تو جو بازی یهو کات سین میشه،تا میخوام برم تو جو کات سین یهو بازی میشه...
اینم یه جمله دیگه از استاد که البته ربطی به اینجا نداره:d
aoZGrzm_700b.jpg
 
مطمئنی از این قضیه؟! جدی میپرسم.
گرافیک هر دو به دلایلی چشم نوازه ولی به نظر من نباید این دو با هم مقایسه بشن چرا چون اگه بخوایم منصفانه به قضیه نگاه کنیم محیط های 1886 خطی تر از Ryse هستن همین طور تعداد NPC ها که تو 1886 کمتر (سخت افزار قوی تر PS4 که دیگه بماند)...
علاوه بر این دو Unity هم گرافیک بالایی داشت با این که OW بود !
 
تو نسل قبل یکی از قشنگ ترین بازی که در سبک اول شخص بازی کرده بودم همین KZ2 بود، یعنی تو نوع خودش بی نظیر بود، گیم پلی سنگین همراه با سنگرگیری و هوش مصنوعی خوب حریف ها ( حالا مسئله گرافیکش به کنار)
تو این نسل هم دیروز تازه DC اومد دستم و دارم بازیش میکنم درسته که سبک سیمولیشن نیست و نمیشه با GT یا Forza MS مقایسه بشه ولی تو سبک خودش مشکل خاصی ندیدم تو بازی و همراه با گیم پلی خوبش و موسیقی های جذابش، گرافیکش واقعا چشم نوازه به طوری که موقع غروب آفتاب تا تاریکی خیلی خیلی زیباست.
order رو بازی نکردم ولی اگه قراره با دو تا بازی که بالا توضیح دادم مقایسه بشه پس صد در صد بازی ایه که باید برم بازیش کنم!
حالا نقد و بررسی این شخص در مورد این بازی ها رو نمیدونم قضیه شو...
 
گرافیک هر دو به دلایلی چشم نوازه ولی به نظر من نباید این دو با هم مقایسه بشن چرا چون اگه بخوایم منصفانه به قضیه نگاه کنیم محیط های 1886 خطی تر از Ryse هستن همین طور تعداد NPC ها که تو 1886 کمتر (سخت افزار قوی تر PS4 که دیگه بماند)...
علاوه بر این دو Unity هم گرافیک بالایی داشت با این که OW بود !
مراحل رایز هم دقیقا خطی بودن! حالا نمیخوام بحث بچه گانه بشه اما من رایز هم کامل بازی کردم و مقایسه اش با این بازی از نظر بصری کاملا خنده داره. حالا اینکه فکر میکنم شما خودت هنوز Order رو تجربه نکردی و پیشنهاد میکنم تجربه اش کنی تا با من و حتی دیجیتال فاندری هم نظر بشی که این بازی تا الان پرقدرت ترین گرافیک رو به نمایش گذاشته و اولین بازی هست که بطور کامل نسل جدید رو داره بهمون نشون میده و حتی دیجینال فاندری اونو با فیلم بلوری مقایسه کرده.
NPC ها هم در حد قابل قبولی توی Order هستن و حتی میشه با همون رایز هم مقایسه کرد. البته اگه منظورت اون جاهای شلوغه بازیه تو رایز (مثل اول بازی) کاراکتر های توی بک گراند همشون مدل نمایشی هستن.
 
حالا چی شده همون دوستانی که می‌گفتن نظر منتقدها اهمیتی نداره و از The Order: 1886 لذت می‌برن حمله کردن به این منتقد و حرف از متای Killzone 2 می‌زنن؟ الان براشون مهم شد؟ :d Killzone 2 بازی خیلی خوبی بود ولی بهترین شوتر تاریخ نبود؛ اونقدری بزرگ نبود که نسل بعدی شوترها رو متحول کنه. امثال Half-Life هنوز فراموش نشدن.
 
بیشتر نقد های تصویری بازی و پیش نمایش هاشو دیدم و به این نتیجه رسیدم که این بازی فی الحال بالاترین گرافیک تاریخ بازیهای رایانه ای رو داره . فیزیک لباس و مو و موشن کپچرها ، حجم و رزولوشن بافت ها در بالاترین حد ممکنه هستش . بازی کاملا مثل فیلم میمونه و حس واقع گرایانه ای رو به پلیر القا میکنه . تو نقد های بازی من نقد سایت Gametrailers رو بیشتر از همه قبول دارم و بارها نقدش رو دیدم .
بازی های سینماتیک و فیلم گونه استارتش تقریبا از نسل پیش زده شد و با بازیهایی مثل هوی رین و آنچارتد شروع شد و با بیایند ختم شد . این سبک بازی ها نوین و بینظیره و من باهاشون حال میکنم .
 
Last edited by a moderator:
مهم این مقاله نیست که چسبیدین بهش و میگین چرا اسم K2 رو اورده! مهم نظر اون افراد معروف در مورد بازی هست

این K2 هم احتمالا اشتباه نوشته و منظورش K :SF بوده چون دقیقا عنوان کرده بازی های که طی چند ماه گذشته عرضه شدن.! وگرنه K2 که مال 7 سال پیشه

Ryse: Son of Romeو Killzone 2 و همچنین DriveClub نیز جز این بازی ها هستند. همه این بازی ها دارای قدرت گرافیک فوق العاده هستند که در چند ماه گذشته عرضه شده اند
 
اینهمه مطلب تو خبر حالا همه گیر دادن به اون یه تیکه KZ2 :d
آقا نزدیک کردن بازی و فیلم کار هرکسی نیست, همه دیوید کیج نیستن :d شما باید چیزی تو بازی بسازی که توی سینما نشه خلقش کرد, مثلا مهمترین مشخصه ی Heavy Rain همون Ineractive بودنش بود, همون قدرت تصمیم گیری و همون ارزش تکرار چندین و چند بازه و گرفتن تصمیمای مختلف و دیدن نتیجشون. این چیزیه که توی سینما هرگز نمیشه بهش رسید. ولی The Order تا جایی که من دیدم حتی اگه یه فیلمم بود جای این بازی که الان هست هیچ تغییر خاصی بوجود نمیومد. نزدیک کردن سینما و بازی, الهام گرفتن از سینما و حتی سینمایی شدن بازیا مشکلی نداره, مشکل اینه که این کارا کار هرکسی نیست...
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or