بیلیزارد و کنسل کردن Project Titan

Skychaser

The Betrayer
مدیر انجمن
اگر به خاطر داشته باشید در اواسط سال 2013 خبر ناراضی بودن بیلیزارد از پروژه جدیدشان یعنی Project Titan به گوش می رسید تا جایی که ساخت پروژه از سر گرفته شد. اما Mike Morhaime امروز در Polygon اعلام کرد که این پروژه به صورت رسمی کنسل شده است!

94b02aeacbcc5ced1.jpg

دلایل کنسل شدن این پروژه به صورت زیر شرح داده شده است.
- تیم سازنده قصد داشت تا MMO بسیار هیجان انگیز بعد از World of Warcraft به بازار ارائه کند، اما آنها نتوانستد به نتیجه مورد علاقه خودشان برسند.
- کریس متزن اعلام کرد که کنسل کردن پروژه همیشه مشقت بار خواهد بود اما کنسل کردن پروژها می تواند به کیفیت کمک کند.
- در حال حاضر بیلیزارد بر روی MMO دیگری کار نمی کند.
- Heartstone و Heroes of The Storm به بیلیزارد نشان داده اند که آنها نیازی به کار بر روی پروژه های بزرگ ندارند.

گرچه این بدان معنی نیست که تیم مربوطه مشغول به هیچ کاری نیست، چندین منبع به این اشاره کرده اند که تیم مربوطه مشغول به ساخت عنوانی جدید برای بیلیزارد است که با Codename جدید Prometheus به آن اشاره می شود. (خبر های مربوط به این عنوان کاملا غیر رسمی و تایید نشده هستند.)

منبع
 
Obvious Troll is Obvious
پیشنهاد می‌کنم تاکتیک عوض کنی‌ :دی
===
البته این عظمت بلیز رو نشون میده که به گفته خودت می‌تونه بدون زحمت و با پچای ۲ زاری چندین میلیون پلیر رو جمع کنه دور خودش.:d

حالا از همین ترولا بپرسی میگن ما MOP رو 500 دفعه رو HEROIC زدیم که میگیم 2 زاریه:d حالا 1 BOSS هم از نزدیک ندیدن.
 
چند سال پیش اگه یادتون باشه همین Morhaime گفته بود اگر Titan عرضه بشه شما دیگه Wow بازی نخواهید کرد. حالا حساب کنید این بازی که قرار بود ورلد بزار کنار کنسل میسه اونم به خاطر اینکه با استانداردهای بلیزارد نخونده و اون چیزی که میخواستن نشده. کمتر استودیویی پیدا میشه 7 سال روی یه پروژه عظیم کار کنه و کنسلش کنه. کانسپت آرتای بازی هنوز هست و واقعا نسون میده اگه این بازی ساخته میشد حتما یه شاهکار میشد
 
کنسل کردن Titan برای Blizzard حدود 50mil دلار خرج داشته.
عنوان سبک MMO Sci-fi در اینده نزدیک زمین اتفاق می افتاده
فرآیند توسعه بازی از 2007 تا 2012 دچار تغییر زیادی شده و سه نژاد باقی مانده بعد از دفاع از زمین در برابر حمله فضایی ها باهم می جنگیدند.
هر گروه قصد کنترل سیاره رو داشته و خطوط جنگ از آمریکا تا استرالیا ، اروپا و آمریکای جنوبی ادامه داشته که مناطق جدید بصورت expansion به بازی اضافه میشدند.
بازیکنان در طول روز میتونستند شغل هایی مثل قصاب ، مهندس ، مکانیک و صاحب کسب و کار اختیار کنند و درطول شب به نبرد بپردازند ، همچنین دنیای بازی شامل دو بخش "Real World " و Shadow World " میشده.
در Real World بازیکنان به انجام شغل ، کارهای عادی و زندگی روزمره می پرداختند و در Shadow World در مراحل Deathmatch و نبرد شرکت میکردند.
کلاس های بازی شامل Juggernaut ، Jumper ، Reaper و Titan بودند که هرکلاس قابلیت ها و آیتم های مخصوص خودش رو داشته همچنین بازیکنان قادر به تغییر بین حالت دید اول شخص و سوم شخص بودند.
شهرهای بازی مثل شهرهای واقعی پر از npc ، کسب و کار و مغازه های مختلف بودند همچنین گفته شده که NPC ها برحسب برخوردهای قبلی میتونستند بازیکنان رو تشخیص بدند.
Billy Pidgeon تحلیلگر مستقل در مصاحبه با gamesindustry گفته کنسل کردن چنین پروژه بلندپروازانه ای برای Blizzard حدود 50 میلیون دلار ضرر داشته
Patcher هم گفته ضرر کنسل کردن بازی میتونسته تا 140 میلیون دلار هم باشه
Source
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or