شایعه بیش از یک ریمیک از سری Assassin's Creed در حال ساخت است

Ludens

Fallen Angel of the Night
Loyal Member
Dec 7, 2015
5,382
طبق شایعه جدیدی که از طرف اینسایدر گیمینگ مطرح شده، یوبیسافت در کنار Assassin's Creed 4: Black Flag نسخه دیگری از این مجموعه را نیز بازسازی می‌کند. بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه باشید.

Assassin's-Creed

با تأیید شدن ساخت عناوینی از جمله Assassin's Creed Codename Red ،Assassin's Creed Codename Hexe و همچنین Assassin's Creed Invictus، می‌دانیم که شرکت Ubisoft عناوین متعددی از این مجموعه محبوب را در دست ساخت دارد. مدتی قبل زمزمه‌های ریمیک شدن نسخه چهارم سری نیز به‌گوش رسید، اما به‌نظر می‌رسد که در کنار Black Flag، ریمیک دیگری نیز از آساسینز کرید در راه است.

تام هندرسون از اینسایدر گیمینگ طی گزارشی این موضوع را تأیید کرده است. البته او در گزارش خود اشاره نکرده که یوبیسافت کدام نسخه از مجموعه را بازسازی می‌کند. طبق این گزارش، یوبیسافت برنامه دارد تا هر دو سال، یک نسخه اصلی از آساسینز کرید را منتشر کند و همچنین در بین این دو سال، تجربه‌های کوچک‌ترین از این سری را به طرفداران ارائه دهد.

گفته شده که این ریمیک به همراه چندین پروژه دیگر (ریمیک نسخه چهارم، پروژه Nebula، پروژه Raid و پروژه Echoes)، برای عرضه تا پایان این دهه میلادی برنامه‌ریزی شده‌اند.
 

ps34

کاربر سایت
Aug 20, 2011
4,299
نام
مهدی
🔻جزئیات جدید بازی Assassin’s Creed Red


🔻هندرسون می‌گوید Assassin’s Creed Red به شکلی ساخته شده که آغازگر دورانی جدید برای فرنچایز باشد و یکی از بخش‌های مهم آن به موتور بازی‌سازی مربوط می‌شود. Red از انجین کاملا جدیدی استفاده نمی‌کند، اما با نسخه‌ای بسیار تکامل یافته از موتور Anvil به نام Anvil Pipeline ساخته شده است. به‌نقل از منابع هندرسون، هدف اصلی این موتور این است که تمام استودیوهای سازنده اساسینز کرید بتوانند با یک شاخه واحد کار کنند و کار به‌گونه‌ای نباشد که هر استودیو با شاخه و ورژن خاص خودش کار کند. همچنین از حالا به بعد بازی‌های اسسینز کرید از ویژگی‌های بصری جدیدی همچون نورپردازی Ray Tracing بهره ببرند.

🔻ظاهرا مبارزات Assassin’s Creed Red در کل مشابه Valhalla هستند، اما به‌مراتب خشن‌ترند و باید منتظر دیدن صحنه‌هایی همچون خونریزی و قطع عضو باشید. ظاهرا مخفی‌کاری نیز نقش مهمی در بازی دارد و حس و حالش مشابه Splinter Cell است. بازیکن می‌تواند مشعل‌ها را خاموش کند، بین چمن‌های بلند و درختچه‌ها پنهان شود و حتی هر موقع که بخواهد سینه‌خیز شود.


🔻همچنین سیستم ساخت شهر از Valhalla نیز با تکاملات زیادی بازگشته است. این بار بازیکنان می‌توانند برای خود یک پناهگاه (Hideout) بسازند که تماما قابل شخصی‌سازی است. ساختمان‌های زیادی همچون اسلحه‌خانه، محراب یا دوجو برای ساخت وجود دارد که نه‌تنها محل ساختشان در دست خودتان است، بلکه حتی می‌توانید طراحی سقف و داخل آن‌ها را هم به میل خود شخصی‌سازی کنید. در ساختمان‌هایی همچون اسلحه‌خانه می‌توانید زره و سلاح‌های خود را به نمایش بگذارید.


🔻در کل به‌نظر می‌رسد Assassin’s Creed Red قرار است یک تجربه عظیم دیگر و تکاملی بزرگ برای مجموعه باشد. انتظار می‌رود که یوبیسافت طی چند ماه آینده از این بازی رونمایی کند.
 

DoReMi

کاربر سایت
Feb 24, 2022
300
همین که واسه توصیف مخفی کاریش به splinter cell رفرنس میدن مشخصه چه آش بدمزه ای خواهد بود. خود سری ac نسخه های خوب در مخفی کاری کم نداره. نمونه بارزش unity.بعد از فاجعه ای به اسم mirage دیگه نمیدونم چه تپه ی جدیدی پیدا کردن.

Hype level= -100
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر