بیانیه ی مایکروسافت در رابطه با نسخه ی لیک شده HALO 4

Ƥ.s.Y.c.H.o

Hala Madrid ...y nada más
کاربر فعال
Apr 5, 2012
7,238
نام
Matthew
halo4.jpg



صحبت های شرکت مایکروسافت درباره ی لیک شدن آی دی معروف خود یعنی Halo 4 در بیانیه ای به یوروگیمر :


" ما از مواردی در رابطه با پخش شدن محتوای halo 4 بر روی اینترنت آگاه هستیم و در حال حاضر مغول همکاری با تیم های امنیتی خود و مراجع قانونی برای رسیدگی هر چه سریعتر به این مشکل هستیم."



" مشتریان باید آگاه باشند که این پایرسی غیر قانونی است و ما اقدامات شدیدی در رابطه با اعمال غیر قانونی نسبت به تولیدات و خدمات خود خواهیم داشت. بازی کردن نسخه های دزدیده شده عناوینی چون Halo 4 نقض قوانین Xbox Live خواهد بود و پیگردهایی در قالب بن شدن کنسول و اکانت Xbox Live در پی خواهد داشت."



موضوع اصلی :


مایکروسافت ممنوعیت دائمی برای کسانی که نسخه های دزدیه شده بازی halo 4 را در Xbox Live بازی کنند، اعلام کرده است.



کاربران
Reddit گزارش داده اند که تیم اجرایی مایکروسافت ایمیل هایی در رابطه با ممنوعیت دائمی از Xbox Live به دلیل بازی کردن نسخه های دزدیده شده halo 4 ارسال کرده است.

اواخر هفته بود که Halo 4 در روی سایت های تورنت برای کسانی که از کنسول های هک شده X360 استفاده میکنند، لیک شد
مایکروسافت در حال پیگیری و جلوگیری از اسپویل ویدیوهای گیم پلی بازی در You**tube است

برای پی بردن مایکروسافت به این قضیه، کافیست کنسول هک شده خود را به Xbox Live وصل کنید.


در این رابطه عکسی نیز منتشر شده بود :

600x-1



منبع
 
آخرین ویرایش:

Daemonis

Run Baby Run
کاربر سایت
Jan 3, 2009
7,028
نام
محمد امین
موضوع اینه که این تهدید ها سر خیلی از بازی ها شد ولی از سال 2009 به اینور هیچ حرکتی نزد مایکروسافت سر odst halo reach cod mw 3 ولی موضوع اینه که من بازیم نکردم فقط برای مشتری تست کردم که رو هارد نصب کنم که متاسفانه رو دستگام ریجستر شد ولی نهایت نامردی بود که پرو فایل رو ساسپند کرد نهایت کنسول رو بن میکرد تا الان ولی این خیلی ستم بود اکانت 3 ساله با اون همه اچیومنت و لیدر بورد بای های مولتی پلیرم همه به فنا رفت حالم خیلی گرفتس

داداش من چه ستمی . وقتی با پروفایلی که به لاو میری بزنی هیلو4 بازی کنی و بعد به هاردت هم نصب کنی خوب بنت میکنن دیگه !!! باید با یه پروفایل (آفلاین) دیگه میرفتی به هاردت هم نصبش نمیکردی .
 

lycan1367

کاربر سایت
Jun 25, 2009
342
نام
مهران
داداش من چه ستمی . وقتی با پروفایلی که به لاو میری بزنی هیلو4 بازی کنی و بعد به هاردت هم نصب کنی خوب بنت میکنن دیگه !!! باید با یه پروفایل (آفلاین) دیگه میرفتی به هاردت هم نصبش نمیکردی .

اگه پستامو میخوندی میفهمیدی دلیلش چی بوده هرچند پست بالا سریتم همون حرف من بود گفتم که از این تهدید ها زیاد میکرد همش حرف مفت بود مخصواص سر هیلو ریچ و مدرن 3 حالا این سری مغلوم نبود جریان ما شده جریان چوپان دروغگو :| .... حتی اگه بری تو قسمت قوانین ایکس باکس لایو تو سایتش اینا فقط اجازه دارن کنسول مد شده رو بن کنن اجازه ندارن پروفایل رو ساسپند کنن خودشون نوشتن که کنسول مد شده فقط بن میشه پروفایل سالم میمونه و میتونید تو یه دستگاه دیگه ازش استفاده کنین ولی این سری مایکرو بد هار شده که به پروفایل هم رحم نمیکنه ...
ما هم اومدیم اینجا گفتیم که کسی به سرنوشت ما دچار نشه بقیش با خودتون

---------- نوشته در 11:33 AM اضافه شد ---------- نوشته قبلی در 11:25 AM ارسال شده بود ----------

بیچاره ماکرو نهایت کاری که از دستش برمیاد همینه اونم سر بهترین عنوان انحصاریش

داداش من یکی دزدی میکنه سزاش مشخصه ولی دلیل نمیشه چون گناهکاره دستشم به جایی بند نیست علاوه بر سزاش بزنی دهنشو بیشتر سرویس کنی مخصوصا ما که تو ایرانیم باز اگه جای دیگه بودیم حداقل میشد یه تماس گرفت یه جوری په داستانی جور کرد سیاست های مایکرو همیشه کثیف بوده پس خواهشا ازش دفاع نکن چون همین پول گلد پوینتی که تو این 3 من به شخصه دادم ارزشش از یه بازی بیشتره به شخصه کاری کرد که من تقریبا بیخیال گیم شدم حالا دستگام بن میشد یه کاریش میکردم ولی پروفایلم که تمام هویتم بود رو که ساسپند کرد کاملا منو نابود کرد 3 سال زحمت راحت با یه کلیک راست یکی از agent های مایکرو به باد فنا رفت به همین راحتی حالا بگو مایکرو حق داره که اگه به روح اعتقاد داشتن چیز تو روح پدر مادرشون ..
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر