به چه علت كنسول ps2 را خريده و پسنديده ايد؟

sajjad ps2

کاربر سایت
Nov 18, 2005
5
من ميخواهم بدانم كه شما به چه علت اين كنسول را براي بازي كردن انتخواب كرده ايد و چه مدتي است كه با اين كنسول كا ر ميكنيد و در هنگام خريد آن چه حصي داشتيد و قبل از آن چه كنسولهايي را بازي ميكرديد؟

من خودم از روي علاقه اي شديد اين كنسول را نخريده ام و به علت اينكه بازي هاي آن پر كيفيت است نخريدم و من به علت سفارش دوستانم اين را خريدم و به نظر من يكي از بهترين كنسول ها است و بازي هاي خوب زيادي براي اين كنسول امده است همچون:

MAFIA GTA MAX PAYNE EVIL SILNT HILL PRINCE OF PERSIAN METAL و مقداري ديگر كه ضهورذهن ندارم من و حتي ما را جذب خود كرد ومن اميد دارم كه باز هم براي اين كنسول بازي هاي خوب به بازار بياييد.

من بهترين كنسولي كه خريدم و بازي كردم ميكرو بود چون در آن زمان كه اين گونه بازي هاي زيبا به وجود نيامده بود ، ميكرو بهترين بازي ها را داشت كه من از همه بيشتر ماريو رو دوست داشتم و با احساس بسيار خوبي آن را بازي مي كردم و به دنبال قارچها بودم و جاهاي مخفي آن را با شور و اشتياق بازي ميكردم با اينكه هيچ گونه كيفتي نداشت و خيلي ساده بود.

بعد كنسول سگا را خريدم كه بجز فوتبال و كشتي كج هيچي نداشت

بعد سوني يك را گرفتم كه يكي از بهترين پديده اي بود كه تا به آن موقع ديده بودم و ميگفتم كه ديگر هيچ كنسولي را نميخرم

بعد سوني دو آمد كه به علت سفارش دوستانم آن را خريدم و هم اكنون هم نوبت سوني سه است

من تنها چيزي كه دوست ندارم بازي كنم xpoxاست كه يك بار بازي كردم و از همان موقع نفرت پيدا كردم و فكر ميكنم كه 360 هم مانند سوني 3 موفق نشود
 
آخرین ویرایش:

Death Knight

کاربر سایت
کاربر سایت
Sep 22, 2005
1,100
نام
امید
MAFIA GTA MAX PAYNE EVIL SILNT HILL PRINCE OF PERSIAN METAL و مقداري ديگر كه ضهورذهن ندارم من و حتي ما را جذب خود كرد ومن اميد دارم كه باز هم براي اين كنسول بازي هاي خوب به بازار بياييد.
بازی مافیا که مخصوص pc هست.
 

Darkfie1d

Lux Omnia Vincit
Loyal Member
Sep 25, 2005
3,040
نام
Gwynbleidd Darkfield
Metal Gear Solid
فقط همین.. نمیگم چیزای دیگه رو بازی نمیکنم، نه.. خیلیم زیاد بازی میکنم.. اما برای من فقط Mgs مهمه... نه چیزه دیگه..
 

farzadlion

کاربر سایت
Sep 30, 2005
2,085
من هم بیشتر بخاطر بازیه RE:Code Veronika X رفتم PS2 خریدم...
البته دلیل دیگش هم این بود که کمپانی های ژاپنی بیشتر بازی هاشون را برای کنسول PS 2 میساختند
 

hossain

کاربر سایت
Sep 26, 2005
1,001
نام
محمدحسين
منم كخه به خاظر عشقم به كمپاني سوني!خريدم كنسولم رو!
خيلي دوسش دارم!و با عشقولانه فراوان منتظرم كه شماره 3 اين كنسول هم وارد بازار!شه!
از نظر بازي هم به خاظر MGS خريدم و تكن و اويل!(البته نمي دونستم اويل 4 در 4 سال پيش مي خواد بياد ولي اون يكي اويل ها رو مي ديدم فكر مي كردم جديده همين هاست كه توي پي اس وان بازي كردم)....
حلاصه عشقه ديگه كاريش هم نميشه كرد! :exclaim:
 

mgs3

کاربر سایت
Sep 23, 2005
1,239
نام
میلاد
سلام منم اول از همه واسه فاینال فانتزی 10 بعد هم که تبلیغات متال گیر در گیم نتورک دیده بودم از متال گیر 2 خوشم اومد و نسخه بعد ایول که می دونستم واسه این کنسول می یاد که بعد از چند سال هم اومد چون من اصلا از اون ایول هایی که واسه کنسول پی اس 2 قبل از ایول 4 اومده بودند خوشم نیومد و واسه این 3 تا بازی رفتم این کنسول رو خریدم حدود 4 سالی هم فکر کنم هست این کنسول را دارم و اولین بازی روبه این کنسول بازی کردم دیول 1 بود و بازی که تموم کردم ico بود و بعد هم فاینال 10 و متال گیر 2 و ... حالا هم که اطلاعاتم درباره بازی از قبل از خرید پی اس 2 بیشتر شده واسه متال گیر 4 و ایول 5 کنسول پی اس 3 می خرم اخه من قیل از خرید پی اس 2 اطلاعاتی که الان درباره بازی ها دارم نداشتم فقط می دونستیم ایول ماله capcom هست و الون هم ماله کونامی هست دیگه بازی های دیگه رو زیاد نمی شناختیم فقط بازی می کردیم اما الن با شناخت زیاد از بازی ها می خواهم کنسول پی اس 3 بخرم این اطلاعات هم مدیون بازی دات و دوستان بازی داتی و در اخر مدیون بازی سنتر هستم خوب اینم توضیح کامل برای خریده پی اس 3 :confused:
 
آخرین ویرایش:

Taher

مدیر سابق
کاربر سایت
Nov 6, 2005
649
نام
طاهر
من هم خودم بخاطر Resident Evil Veronica و Final Fantasy گرفتم. ولي نكته جالب اينجاست كه بعد از خريدن كنسول اصلاَ فاينال فانتزي رو تا حالا نخريدم بازي كنم ببينم چي هست اصلاَ ! البته دليلش هم بخاطر اينه كه با بازي هاي ديگه سر و كله ميزدم و الان هم كه شاهكار Capcom يعني Resident Evil 4 اومده و كلي ما رو گذاشته سر كار.
 

alprh

کاربر سایت
Sep 28, 2005
690
نام
Alprh The Drawranger
من از اون موقعی که فهمیدم بازی ورونیکا ایکس وجود داره! به این کنسول عشق در بکردم . هر وقت پول خریدش دستم اومد یا مخالفت والدین بید که و گفتن درست رو و خون یا وسوسه علی میومد سراغم و چند تا خرت و پرت دیگه میخریدم تا این که امسال دیگه اعصاب ریخت به هم و زدم زیر همه چیز و گرفتم یه کنسول . دلیلش هم اینه که کنسول دیگه ای توی دزفول وجود نداشت.
برنامه بعدیم هم xbox360 هستش.
 

test84

کاربر سایت
Aug 22, 2006
4,743
من 1ماه شده Ps2 خريدم
ولي شايد باور نكنين ...
روز هايي كه ميرفتم پايتخت و با حسرت بچه پولدار هاي اونجا رو ميديدم كه كيلويي MGS2 ميخريدن
و من عكسش رو تو كيف پولم داشتم (او كيفه رو هم دزديدن!) و بعد از اون MGS3 رو ...
بگذريم.
شايد هيچكدومتون مثل من حسرت اين كنسول رو نداشتين، جدي ميگم. بحث ادعا ندارم اصلا.
ولي شايد يه روز نشستم و گفتم به من چي گذشت تو اين 4.5 سال.
سالهايي كه همه review هاي ps2 رو ميخوندم، عكساشو ميديدم، ...
خوش باشيد.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر