بهترین شخصیت‌های خلق شده در نسل هشتم

کدام شخصیت‌ها را لایق قرارگیری در لیست بهترین‌های نسل هشتم می‌دانید؟ (انتخاب نامحدود)

  • Arthur Morgan - Red Dead Redemption 2

  • Rhys - Tales from the Borderlands

  • Baldur - God of War

  • Tracer - Overwatch

  • 2B - Nier: Automata

  • Sadie Adler - Red Dead Redemption 2

  • Connor - Detroit: Become Human

  • Aloy - Horizon Zero Dawn

  • Joker - Persona 5

  • Senua - Hellblade


Results are only viewable after voting.

Ludens

Fallen Angel of the Night
Loyal Member
Dec 7, 2015
5,382
خب این بخش از پست اول انتخاب کردن رو برای من یکی خیلی آسون تر کرد :
فقط نکته‌ی بسیار مهم اینه که شخصیت‌ها حتما باید بصورت صفر تا صد در بازیهای نسل هشتم خلق شده باشن...

UMoWgDo-1920x1080.png
==================
اگه هم بخوام یه شخصیتی رو انتخاب کنم که خیلی تو دید نیست و به قولی آندرریته ولی از نظرم لیاقت اشاره شدن تو لیست ها رو داره، اون قطعا ایشونه:

c6fa64904db4855beaabb757237fa429.jpg
 

Subject 16

Only fools venture where them spirits tread
کاربر سایت
May 21, 2018
433
نام
Fazel
دوتا از بهترینا در یکی از بهترین دی ال سی های نسل هشت:x

latest



latest
 

sabco

کاربر فعال
Sep 16, 2009
1,594
از نظر تعداد شخصیت های خوب که فکر کنم تو این نسل withcer خیلی پر و پیمون بود. یه تعدادیشون که خب از نسل قبل حضور داشتن و تو این تاپیک قرار نمی گیرن اما خب یه سری هم مثل ciri ، yenefer ،
و از همه مهمتر Bloody Baron و شخصیت های جدیدی که تو dlc ها معرفی شدن، کاملا لیاقت اشاره شدن به عنوان شخصیت های برتر این نسل رو دارن.
 

.Amirone

ソニー株式会社
کاربر سایت
Oct 1, 2009
7,481
بالدور ، از این توضیح بیشتر ؟!

s219971_.jpg


g872915_.png


:D

595382_.jpg

FUTURE : میدونی که گذاشتن عکس ADA مجاز نیست توی این تاپیک ؟
Amirone : میدونم
FUTURE : هنوزم عکسشو میزاری ؟
Amirone : ... میزارم :D

d62077_.jpg


اینم میزارم همیطوری ...تاپیک نسل هشته و جفتشون (مدس) خیلی عزیزن برام

h496770_.jpg


بقیه رو هم دوستان اشاره کردن​
 

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,029
نام
مازیار
Cat & Raven

Infinity cuteness

کت اونقدر با نمکه و ریون اونقدر جذاب که ساعت ها میشه تماشاشون کرد! رابطه صمیمی و ناشکستنی شون هم جفت شخصیت ها رو دوست داشتنی تر کرده! جدا از این کت سفید ترین کارکتریه که به عمرم دیدم البته سفید جذاب ، نه سفید لوس و شعار زده!



Alloy

یادمه بازی که در حال ساخت بود بیشترین انتقادات به شخصیت بازی alloy بود از زشت بودن، منگل بودن ، و اینکه چرا یه زن تو همچین نقش و دنیایی !ولی بازی که اومد alloy تمام اون نقد ها و منتقد ها رو به ریشخند گرفت ، از جذابیت و زیبایی ظاهری گرفته تا شخصیت پردازی خوبش ،جدا از اون بازتاب دهنده بکگراند خودش الیزابت سوباک ، همه اینا یکی از بهترین شخصیت های مونث گیمینگ رو به وجود آورد!


Max Caulfield
113744



Baldur

واقعا توضیح میخواد! از اون ورود خفن و حماسیش بگیر ! تا لجاجت سماجتتش و توانایی هاش و نبرد های باور نکردنی با کریتوس کافیه تا جز فراموش نشدنی ترین شخصیت های نسل هشت ازش یاد شه!

113745

phantom thieves

اول خواستم فقط از جوکر اسم ببرم ، ولی دیدم غیر ممکنه گروه فوق العاده رو نادیده گرفت و یکی از معدود بازی های بود که آنقدر تمام شخصیت های اصلی و فرعی کار شده بود حتی تو نسخه های قبلی سری هم آنقدر خوب به شخصیت های جانبی نپرداخته بودن !
شخصیت ها داستان و بکگراند های جذاب با مشکلات تقریبا بزرگسالانه داشتن که بی نظیر بود!


connor

شاید اگه از هزار نفر بپرسی ۷۰۰ نفرش بگن کارا بهترین شخصیت دیترویت بود ! ولی انتخاب من کانر هست زیرا برای اینکه جدا از اینکه کارکتر خوبی بود ، برایان دکارت با اون صدای فوق العاده رو به شهرت رسوند!

113747

2b

با اینکه کلا از خود بازی خوشم نیومد ، شخصیت 2b خورشید درخشان بازی بود ، کلا جذاب بود، طراحی کارکترش هم یوشیدا اکیهیکو انجام داده بود که آرتیست و کارکتر دیزاینر محبوب خود منه




D.va , Tracer

اورواچ یکی از موفق ترین بازی های این نسل بود و یکی از دلایلشم لشکری از کارکتر های متفاوت با توانایی های منحصر به فرد و شخصیت پردازی فوق العاده! و صدا پیشه ها هم نقش بالایی در جذابیت این کارکتر ها داشتن!
اما کارکتر های محبوب و اصلی من کسایی نیستن جز این دو تا




cheers love the cavalry's here

I'm No 1

....................

honourable mention

Hunter & lady maria

113765

113766

Velvet Crowe

113768

Atoi

113769

___________________

در نهایت بهترین شخصیت های خلق شده نسل هشت کسی جز این دو تا نمیتونه باشه! اما چون جز قوانین تاپیک نبودن نمیشد بهشون پرداخت! یکیشون به هر صورت در نسل های قبل بوده ! ولی تو نقش تازش ، قابل مقایسه با گذشتش نیست و کاملا باز آفرینی شده ! و اون یکی هم هنوز پاش به گیمینگ باز نشده و معلوم نیست به این زودی های تو عرصه گیم پیداش میشه یا نه!

113772
 

Attachments

  • file_c04e9d27a4_original.jpg
    file_c04e9d27a4_original.jpg
    283.9 KB · مشاهده: 13
  • b361448cf645b3bb9e7d5153e9c55b9eb170a3fa_hq.gif
    b361448cf645b3bb9e7d5153e9c55b9eb170a3fa_hq.gif
    1.8 MB · مشاهده: 11
آخرین ویرایش:

Changed_Man 50

کاربر سایت
Jul 6, 2016
4,403
3047826-dmcc5fcxsayynza (2).jpg


Kratos_PS4.jpg
این سوال به ما یاد اوری میکنه چقد خلق شخصیت کم اتفاق میوفته تو این صنعت
حداقل نود درصد گیم ها دنباله هستن یا اینکه شخصیت پردازی ویژه ای ندارن
اینم از دلایل عجیب بودن Red dead 2 بود که انقد شخصیت داشت
ارتور که همه گفتن من فقط از سیدی اسم میبرم البته بقیشون هم عالی بودن
 
  • Like
Reactions: Ludens and FUTURE

dragonslayer

کاربر سایت
Jul 22, 2012
534
نام
محمدرضا
بهترین شخصیت ‌های خلق شده در نسل هشتم؟

خب این بیشتر به علایق و تجربیات افراد برمیگرده و چیزی نیست که بشه با قاطعیت گفت. حقیقتا من توی چند سال اخیر و این به اصطلاح نسل هشتم، بازیهای زیادی رو انجام ندادم ولی به هر حال از همین بازی های نه چندان زیادی که تجربه کردم، اون کارکترهایی که منحصرا توی نسل هشتم بازی های ویدئویی به وجود اومدن و نظر منو به خودشون جلب کردن رو معرفی میکنم.

خب دو تا بازی witcher 3 و dragon agev : inquisition که کارکترهای زیادی توشون وجود دارن که احتمالا میتونن نامزدی برای عنوان تاپیک، بهترین شخصیت‌های خلق شده در نسل هشتم، باشن رو کلا کنار میذارم چون dragon age بین نسلیه و witcher اکثر کارکترهاش یا توی بازی های قبلی یا مجموعه رمانهای سری خلق شدن. خب از این دو تا بازی که بگذریم بقیه کارکترهایی که نظرمو به خودشون جلب کردن رو سعی میکنم معرفی کنم.

اول چند تا کارکتر از بازی tyranny:


Kyros the overlord

kyros فرد، موجود، گروه یا توهمیه که کل جهان شناخته شده توی بازی tyranny رو فتح کرده. هیچکس اونو ندیده؛ نمیدونن واقعا وجود داره یا نداره، اگه وجود داره یک فرده یا یک گروه، یک انسانه یا یک موجود دیگه، مذکره یا مونث. همه چیز در مورد kyros مرموز و رمزآلوده؛ اون یه معماست. kyros یک کارکتر نیست که شخصیت پردازی داشته باشه، یک پدیده است، یک مفهومه؛ یک مفهوم مثل برادر بزرگ 1984. هیچکسی در tyranny نمیدونه اون واقعا کیه یا چیه ولی همه، حتی اگه اون واقعا وجود نداشته باشه، وجودشو حس میکنن.
تا tyranny بازی نکرده باشین نمیفهمین دارم راجع به چی حرف میزنم؛ kyros موجود، مفهوم، پدیده ای که هر کس tyranny رو بازی کرده باشه شاید چیزی در مورد ماهیت دقیق اون ندونه ولی فکر میکنم خیلی احتمالش کم باشه که نظرش به اون جلب نشه و به راحتی بتونه اونو فراموش کنه.


Tunon the adjudicator

tunon یکی دیگه از کارکترهای tyranny. اون یه جورایی دست راست kyros محسوب میشه و یکی از قدرتمندترین افراد در جهان بازی tyranny. اون archon، یه چیزی مثل وزیر، عدالته. کمتر کارکتری رو دیدم که اندازه اون عاقل و منطقی باشه. back story اون هم در نوع خودش جالبه؛ اون یک کاتب دون پایه بوده که قبل از این که kyros سرزمین اونو فتح کنه، درجات ترقی رو یکی یکی طی میکنه و در جایگاه قدرت قرار میگیره و اون که میدونه دیر یا زود سرزمینش به تصرف kyros در میاد، قوانین سرزمینشو با قوانین kyros آروم آروم هماهنگ میکنه و وقتی ارتش kyros به اونجا میرسه با یک سرزمین هماهنگ با قوانین kyros و یک فتح بی تلافت مواجه میشه و این طوری tunon تبدیل میشه به archon of justice و یکی از قدرتمندترین افراد در terratus، جهان بازی tyranny.

tyranny_dev_diary_03_tunon.png

Tunon.jpg

voices of nerat

یکی دیگه از کارکترهای tyranny. اون رهبر گروه بدنام scarlet chorus هست. این گروه به خشونت و غارت و قتل و عام معروفن و همچنین این عقیده که هر کی قویتره، بدون توجه به جایگاهش یا ریشه اَش، باید فرماندهی کنه. اونا از هر گروهی از مردم بدون هیچگونه قانون و اصول اخلاقی عضوگیری میکنن و هر سربازی توی هر رده میتونه فرمانده خودشو به مبارزه دعوت کنه و اگه اونو توی مبارزه شکست داد، خودش به فرمانده تبدیل میشه. این اصل در مورد خود voices of nerat هم صدق میکنه؛ اون هر از چندگاهی ذهن افرادی که از نظرش ذهن قدرتمندی دارن رو میبلعنه و این ذهن جدید تبدیل میشه به یکی دیگه از voice های voices of nerat.

Nerat.jpg

sirin

یکی دیگه از کارکترهای tyranny. جوون ترین archon با یکی از تراژیک ترین سرنوشت های ممکن. اون قدرتش، نفرینش، اینه که میتونه با صداش بقیه رو قانع کنه که کاری که اون میخواد رو انجام بدن و این باعث میشه که پدرش اون رو به kyros بفروشه و خیلی اتفاقات بد دیگه هم براش بیفته. به راستی یکی از تراژیک ترین کارکترها.
Sirin.jpg

Sirin.png
- - -

هر شش کارکتر اصلی divinity : original sin 2 :


red prince

شاهزاده تبعیدی امپراطوری سوسمارها، یکی از خودخواه ترین، متکبرترین و نامتعارف ترین کارکترهای ممکن.
662px-Conceptart_redprince.jpg

loshe

یک نوازنده و نظر کرده ارواح و شیاطین برای تسخیر شدن.
662px-Conceptart_lohse.jpg

sebille

یک الف که توسط یکی از شاهزادگان سوسمارها به بردگی گرفته شده و مجبور شده همنوعان خودشو شکار کنه ولی حالا شرایط تغییر کرده و اون دنبال انتقامه.
662px-Conceptart_sebille.jpg

fane

یک undead. آخرین از یک نژاد باستانی. وقتی که بعد از قرنها از مقبره ای که تو اون زنده به گور شده بیرون میاد، میبینه هیچ چیز از جهانی که اون میشناخته باقی نمونده و همه چیز تغییر کرده. یک stranger in a strange land.
662px-CC_Fane10.jpg

ifan ben-mezd

یکی از سربازان وفادار devine که بعد از جنایات جنگی که بر علیه الفها انجام شده، دیگه در جبهه devine نمیجنگه و به یک مزدور تبدیل شده.
662px-Conceptart_ifan.jpg

beast

اشراف زده تبعیدی سرزمین دوارفها که حالا به یک دزددریایی تبدیل شده.
662px-Conceptart_beast.jpg

- - -

inifere

یکی از تراژیک ترین کارکترها. توی بازی torment : tides of numenera فردی وجود داره به نام the changing god. این فرد برای خودش بدن های مختلفی درست میکنه تا هر زمان یک بدن دیگه به دردش نخورد و براش کاربرد نداشت، اون بدنو ترک کنه و وارد بدن جدید بشه. هر زمان که اون یک بدن قدیمی رو ترک میکنه، اونو دور میندازه، یک وجود جدید توی اون بدن دورانداخته شده به وجود میاد و انگار که فرد جدیدی به وجود میاد. حالا the changing god در پی جستجوهاش برای پیدا کردن قدرت های برتر برای مقابله با دشمنش sorrow، یک بدن جدید درست میکنه مناسب برای تحمل درد و رنج فراوان و با این بدن گروه children of endless gate رو تشکیل میده؛ یک گروه مترمکز بر خشونت و عذاب که جنایات وحشتناکی رو انجام میدن. همه این کار ها رو انجام میده تا بتونه وارد جهان endless gate بشه که در اون موجودات قدرتمندی وجود دارن که از رنج و عذاب تغذیه میکنن تا بتونه با اونا مذاکره کنه و از قدرت اونا در شکست دادن sorrow استفاده کنه ولی متوجه میشه که این موجودات خیلی ترسناک و خطرناکن و بدنشو رها میکنه و از اونجا فرار میکنه و توی این بدن دورانداخته شده یک وجود جدید به وجود میاد تا قربانی عذاب بی پایان باشه. بعد از سالها عذاب غیرقابل وصف بالاخره inifere از این جهان فرار میکنه و با این حال باز هم گرفتار نوع دیگه ای از عذاب میشه؛ گروه children of endless gate رهبر ناپدید شدشون رو پیدا کردن و حالا اون باید به اجبار در جنایات اونها به عنوان رهبر گروه، اما در واقع یک اسیر و زندانی، سهیم بشه.

Rodric the ruined

یکی از کارکترهای اصلی game of thrones telltale و کاملا هماهنگ با تم سری، " cripples, basterds, and broken things ". کارکتری که داستانش به ما یاد میده چطور میشه بعد از زمین خوردن دوباره از زمین بلند شد، یک کارکتر شکسته اما بااراده و قوی.
TID_Rodrik_Pissed (1).png

thaos

آنتاگونیست فوق العاده بازی pillars of eternity.
thaos_of_the_leaden_key__pillars_of_eternity_by_uidu_artis_daxzmik-pre.jpg
 
آخرین ویرایش:

FUTURE

Endure & Survive
کاربر سایت
Aug 20, 2014
4,578
نام
Alireza
خب مرسی از دوستانی که نظر دادن...تقریبا همه شخصیت‌هایی که خودم میخواستم معرفی کنم رو بهش اشاره کردید :D
اولین نظرسنجی هم الان قرار گرفت <:-P
از بین این 10 شخصیت قرار گرفته، 5 شخصیت اولی که بیشترین رای رو داشته باشن، در لیست بهترین‌های پست اول تاپیک به عنوان انتخاب کاربران بازیسنتر ثبت میشن.
سعی کردم برای اولین رای‌گیری شخصیت‌های شناخته‌شده‌تر رو با هم قرار بدم تا ظلمی در حق شخصیت‌های بازی‌های کمتر شناخته شده نشه. برای اون بازیهایی که تعداد زیادی شخصیت خوب دارن و دوستان بهش اشاره کردن، در آینده بصورت جداگانه برای هر کدوم نظرسنجی میزارم و گزینه‌هایی که بیشترین رای رو میارن رو داخل نظرسنجی‌های 10 تایی اصلی قرار میدم.
اگه شخصیتی موردعلاقه‌تون جزو 5 تای برنده‌ی نظرسنجی نباشه، میتونید با اشاره‌ی دوباره و توضیح بیشتر در موردش باعث بشید برای نظرسنجی‌های بعدی در نظر گرفته بشه.
در همین حین رای‌گیری میتونید به معرفی شخصیت‌ها ادامه بدید چون هدف اصلی تاپیک بیشتر آشنایی و کسب اطلاعات در مورد شخصیت‌های این نسل هست و نظرسنجی برای جذاب‌تر شدن تاپیک اضافه شده!
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر