بله، همچین صحنههایی تو یک بازی سبک وحشت شرقی هم پیدا میشه، ولی رکن اصلی نیست.شما دقت کن پایه اساس رزیدنتهای کلاسیک، داستان نزدیک به واقعیت(بسیار قابل درک و لمسه)، طراحی محیطهای رعبآور، صداگذاری عالی، موسیقی فوق العاده، شخصیت پردازی بی نظیر هست، در کنار این موارد گیم پلی جذاب و معماهای جالب هم قرار بدید تا متوجه بشید که سبک شرق رو چه مواردی تمرکز داره.کی گفته القای ترس در بازی های ژاپنی شوک نداره؟؟؟رزیدنت اویل 1 تا 3 که کلا بر اساس شوک بودن! مگه نه؟؟
راستش من نمیدونم تعریف شما از این سبک چیه، ولی شما به هر سایت رسمی بازی بری این لیست از بازیها رو به عنوان بازیهای سبک Survival Horror که امسال منتشر میشه داره.یا من با این سبک آشنایی ندارم یا 90% بازی هایی که لیست کردی سبکشون اینی که گفتی نیست :d
چجوریه داستان ؟
نه تو رزیدنت اویل 1 تا 3 کلا بر اساس شوک بود. البته من چون اونموقع بچه بودم زیاد از داستانش نترسیدم و فقط از شوک و صد البته اولین بار که نمسیس اومد ترسیدمبله، همچین صحنههایی تو یک بازی سبک وحشت شرقی هم پیدا میشه، ولی رکن اصلی نیست.شما دقت کن پایه اساس رزیدنتهای کلاسیک، داستان نزدیک به واقعیت(بسیار قابل درک و لمسه)، طراحی محیطهای رعبآور، صداگذاری عالی، موسیقی فوق العاده، شخصیت پردازی بی نظیر هست، در کنار این موارد گیم پلی جذاب و معماهای جالب هم قرار بدید تا متوجه بشید که سبک شرق رو چه مواردی تمرکز داره.
راستش من نمیدونم تعریف شما از این سبک چیه، ولی شما به هر سایت رسمی بازی بری این لیست از بازیها رو به عنوان بازیهای سبک Survival Horror که امسال منتشر میشه داره.
شما دقت کن، چه نیازی بود که یک بازیکن در نسخه اول تا سوم این سری با شوک بترسه؟ قدم زدن در امارت اسپنسر و راکون سیتی خودش باعث ایجاد وحشت میشه، همیشه بازیکن در محیطهای جدید با احتیاط عمل میکرد، نه به خاطر شوک بلکه به خاطر طراحی محیط مناسب در کنار موسیقی کارشده.نه تو رزیدنت اویل 1 تا 3 کلا بر اساس شوک بود. البته من چون اونموقع بچه بودم زیاد از داستانش نترسیدم و فقط از شوک و صد البته اولین بار که نمسیس اومد ترسیدم
راس میگی. حرفمو پس میگیرمشما دقت کن، چه نیازی بود که یک بازیکن در نسخه اول تا سوم این سری با شک بترسه؟ قدم زدن در امارت اسپنسر و راکون سیتی خودش باعث ایجاد وحشت میشه، همیشه بازیکن در محیطهای جدید با احتیاط عمل میکرد، نه به خاطر شوک بلکه به خاطر طراحی محیط مناسب در کنار موسیقی کارشده.
عزیز نظر سنجی برای بازیهای امسال(2011) هست، این بازی سال پیش منتشر شد.بهترین انتخاب amnesia بود که تو لیست نیست.
خوب وقتی که این ترس اینقدر قابل پیش بینی هست که هیچ فایدهای نداره! شما میدونی با نزدیک شدن "به هواکش" یه موجود بی سروته ازش میزنه بیرون! خوب وقتی خودتون رو آماده کردید پس دلیلی برای ترس وجود نداره، این یک ایده تکراری هست.siren blood هم زمانه خودش خوب بودا!!!!
بعضیا میگن silent hill ترسناک تره. ولی واسه من اصلا ترسناک نیستو محیطش هیچ استرس یا ترسی بهم وارد نمیکنه. ولی سره ds فرق داره.
مثلا یه راه رو هست اون تهش هم یه هواکش. هر لحظه منتظری یه چیزی از اون بیاد بیرون. اینش خوبه
من هم موقعی کهDead Space 1را بازی کردم 2 بار ولش کردم ولی بعد عادی شد وشماره ی دومش که امد 3 روزه تمام کردمش ولی سایلنت هیل هرشماره اش که امد من کلی سر هرکدام خوف کردم :dولی خداوکیلی Dead Space 1 خیلی بیشتر از اینا ترسناک بود ! خوفی که من تو DS1 داشتم تو 2 1 دهمشن نداشتم ! من اصلا از ترس DS1 رو 3 بار ول کردم دوباره بعد از 1 ماه ادامه دادم ! خیلی خوف داشت ! جاش خالیه تو لیست ! )x
:d
آخه اونجوریم نمیترسم. باید قبول کرد دیگه تو سنه ما چیزی ترسناک نیست. مگه این که شوک های لحظه ای باشه..
خوب وقتی که این ترس اینقدر قابل پیش بینی هست که هیچ فایدهای نداره! شما میدونی با نزدیک شدن "به هواکش" یه موجود بی سروته ازش میزنه بیرون! خوب وقتی خودتون رو آماده کردید پس دلیلی برای ترس وجود نداره، این یک ایده تکراری هست.