بلیزارد هم در مبارزه با Piracy به یوبیسافت پیوست!

Acatalectic

کاربر سایت
Apr 5, 2010
469
بلیزارد اعلام کرد که به منظور مقابله با Cheating ،و نه Piracy، در تمام مدت بازی کردن دیابلو III از جمله قسمت داستانی تک نفره باید به اینترنت متصل باشید.

هفته پیش یوبیسافت خشم PC Gamer ها را نسبت به اینکه تکنولوژی DRM در Driver: San Francisco وجود خواهد داشت برانگیخت. این ناشر فرانسوی اعلام کرد که استفاده از DRM در عنوان های قبلی موفقیت آمیز بوده و تاثیر مثبتی در کاهش Piracy داشته است.

dianewshots2_610.jpg

Rob Pardo مدیر اجرایی دیابلو III به IGN گفت که از همواره آنلاین بودن استفاده میشود تا با هکرها و cheat هایی که دیابلو II را به تفریحگاه شخصی خودشان بدل کرده بودند مقابله شود.

"در هر دو دیابلو بخصوص شماره دوم، بسیاری از گیمرها به این فکر بودند که خب، کاراکتر خود را به دور از محیط ترسناک Battle.net و به صورت آفلاین پرورش بدهند. و وقتی قدرتمند شد به آنلاین جهش کنند. اما مشکل با این طرز تفکر اینست که ما نمی توانیم کسانی که تقلب می کنند را شناسایی کنیم.
آنها ممکن است توانایی هک کاراکتر یا چیزهایی مانند این را داشته باشند، بنابراین ما نمی توانیم اجازه بدهیم آن کاراکتر وارد محیط Battle.net شود. پس آنها مجبور می شوند که کاراکتر خود را دوباره سازی کنند، دقیقا همان اتفاقی که در Diablo II افتاد و واقعا تاسف برانگیز بود."

گیمرها می توانند تا حداکثر 10 کاراکتر در Diablo III بسازند، و همه آنها در سرورهای Battle.net بلیزارد ذخیره می شود.

دیابلو III برای پلتفورمهای Windows PC و Mac OS در دست ساخت است. تاریخ انتشار بازی همچنان نامشخص است ولی انتشار گیم پلی Beta دیابلو III، نشان از نزدیک شدن به مراحل پایانی ساخت دارد.
_________________________________________________________

جالبه نظر یکی از اعضای GameSpy در این باره رو بدونیم:
من که نمی خرمش. این یک حرکت anti-piracy است، واضح و آشکار، و Blizzard می خواد با این استراتژی که هدف آنها مقابله با cheater هاست چهره زیبایی از خودش به جا بذاره!

منبع
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: raya2 and Saber

Polaris

کاربر سایت
Aug 14, 2007
2,775
اینام ملت رو معلوم نیست چی فرض کردن؟ ته دیگ پی سی گیمینگ، یدونه بلیزارد مونده بود که اون هم خودشو نابود کرد .... با این کار فقط فقط به فروش خودشون ضرر میرسونن!
به علت فراوانی فن های بازی از توهین مستقیم به این بازی که حالم از ریخت مزخرفش که مثل بازی های 8 سال پیش میمونه معذورم!
 
  • Like
Reactions: Robin

Dexon

کاربر سایت
Apr 18, 2007
631
نام
محمد
این مسئله ربطی به کرک شدن بازی نداره و مربوط به اورجینال دار هاست الان sc هم تقریبا همین طوری هست! برای گرفتن achievement باید در طول قسمت سینگل به نت وصل باشید وگرنه میشه بازی کرد ولی از امتیاز خبری نیست! من فکر می کنم d3 هم چنین سیستمی داشته باشه... البته اگر بخاید از روش های دیگه استفاده کنید به مشکل امضای من دچار خواهید شد :d

Rob Pardo مدیر اجرایی دیابلو III به IGN گفت که از همواره آنلاین بودن استفاده میشود تا با هکرها و cheat هایی که دیابلو II را به تفریحگاه شخصی خودشان بدل کرده بودند مقابله شود.
دوستان عصبانی می تونم بپرسم راه کار شما به غیر از این برای مقابله با چیتر های فهیم چیست؟!:|
 

Farh@d

کاربر سایت
Jun 5, 2007
8,955
نام
فرهاد
بلی جوون تو بیا اصلا موهای منو بکش بیا منو بزن . خبرت این بازی رو تو منتشر کن من وصل میشم به ماهواره هابل اصلا ، خوبه :|

خدا رو شکر تو ST 2 فعلا خبر از این کار نیست ولی اگر هم باشه به روی چشم میگذاریم و سر تعظیم فرود میاوریم
 

SAGAD

کاربر سایت
Nov 1, 2007
2,482
اصلا مهم نیست چون به هر حال من می خواستم orgبگیریم که بعد از wowبشه دومین باز ی org زندگیم تازه مثل wow هم که نیست هی بخای game timeبگیری یه بار cd keyمیخری خلاص دوستان یعنی این بازی انقدر که اهمیته که حاضر نیستن 40-50دلار براش خرج کنن مگه هر چند سال یه بار از این بازی ها میاد.اون ایی که فن این بازی باشن فن بلیزارد هم هستن و اونایی که فن بلیز هستن حتما دسترسی به net دارن
 

Amir_dbcopper

کاربر سایت
Sep 11, 2010
128
حالا بلیزارد یه حرکتی کرده هم واسه مبارزه با Piracy و هم چیترها، بعد حالا بازیش شده مزخرف و شرکتش هم شده پول پرست، مگه چی کار کرده که اینهمه بدی بهش میگین؟؟؟حالا چون تو کشور ما سرعت اینترنت وضعش خرابه باید حتما به بلیزارد فحش بدیم؟؟؟؟
 

RoCoCo

کاربر سایت
Apr 23, 2008
4,472
نام
Nimo
این بود اون بلیزاردی که ما هممون می شناختیم؟!
به شخصه خاطرات فراوانی با Warcraft III و Diablo I ,II دارم. اما بلیزارد بعد از اون دوران طلایی دیگه عوض شد، همین 2 StarCraft دیگه رسما یه بازی آنلاین رقابتی بود با مایه های اندک داستنی. و حالا اینم از Diablo 3 که حتی برای سینگل پلیرش باید تمام وقت آنلاین باشیم!! کیفیت فدای تجارت!

بلیزارد هنوزم محبوب دلهاست؟


اقا شما مثل این که با blizz مشکل داری ها blizz تا الان 1 اشتباه هم نکرده starcraft مشکلش چی بود ؟ از نظر داشتانی و سینگل که فوقالعاده بود و انلاین هم دیگه کسی نمیتونست کسی چیزی بگه یعنی blizz محبوب دل هست و همیشه خواهد بود برای pcgamer ها نه که شما میری ارجینال میخری همیشه میای انتقادم میکنی خیلی ... کرده باشی sc2 رو ارجینال گرفتی.
 

Molana

کاربر سایت
Nov 21, 2009
1,975
نام
آکام سیستم ویانا
توهین به بلیزاد واقعا ً عدم آگاهی یک فرد رو نشون میده ! واقعا ً محبوبترین شرکت بازیسیازی که همه ی کاراش بدون استثناء عالی هستند همین بلیزارد هستش ، تنها شرکتی که حتی یک کار بی کیفیت یا حتی متوسط نداره همین بلیزارد ِ تمام کاراش شاهکار و باکیفیت هستند .
به نظرم این سیاست جدیدی هم که به کار گرفته کاملا ً درست و حرفه ایست .
 

GodFather

کاربر سایت
Jun 29, 2006
2,052
نام
امیرحسین
به نظرم کار خوبی هست الان شما فقط باید یکسر بیا cod mw2 را روی Pc بازی کنی حالت بهم میخوره بس چیتر و مد سازی های مسخره توش است اصلا اساسا بعضی از pc گیمر ها استاد گند زدن به بازی ها هستن که بیشتر به ضعف در بازیشون بر میگرده البته قبول دارم موارد استثنایی مثل مد dota هم هست

به نظرم باید شبکه ای مثل Xbox live برای pc به وجود بیاد که البته با سخت افزاری ارزان ارائه بشه که هم دست هکر جماعت کوتاه بشه هم بازهاشون کپی نشه
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر