بعد از گذشت 25 سال مجموعه شورش در شهر با عنوان جدیدی باز می‌گردد!

  • Thread starter Thread starter Ali Rz
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

Ali Rz

کاربر سایت
به نظر می‌‎رسد خبر‌های خوب برای گیمرها تمامی ندارد، اول از همه معرفی «Desperados III» و حالا بازگشت مجموعه «Streets of Rage» یا همان شورش در شهر خودمان! تقریبا بعد از 25 سال این مجموعه خاطره انگیز که خاطرات زیبای ما را در گذشته ساخته، با عنوان جدید «Streets of Rage 4» باز می‌گردد.

qhiiyb4z2zj49zxhzlti-1024x576.png

این عنوان ظاهرا توسط «Lizardcube» و «Guard Crush Games» در حال توسعه است و «DotEmu» وظیفه نشر این عنوان را برعهده دارد. همچنین باید گفت که دو شخصیت اصلی «Axel Stone» و «Blaze Fielding» نیز باز خواهند گشت. تا کنون پلتفرمی برای انتشار و همچنین تاریخ عرضه این عنوان مشخص نشده است.

استودیو Lizardcube کار ریمیک عنوان کلاسیک «Sega» یعنی «Wonder Boy: The Dragon’s Trap» را برعهده داشت و همچنین استودیو Guard Crush Games اخیرا عنوان ساید اسکرولر «Beat ’em up» تولید کرده که «Streets of Fury» نام داشت و الهام گرفته بود، اما به این مجموعه سگا مرتبط نبود. همچنین اوایل ماه حاضر نیز DotEmu دنباله عنوان کلاسیک و رترو «Windjammers» با نام «Windjammers 2» معرفی کرد.

مجموعه Streets of Rage که در ژاپن «Bare Knuckle» نامیده می‌شود، یکی از مجموعه‌های قدیمی و محبوب شرکت سگا محسوب می‌شود که به صورت ساید اسکرولر و Beat 'em up دنبال می‌شد و در واقع ریشه در «Final Fight» و «Double Dragon» داشت که قبل از آن منتشر شدند. سه نسخه از این مجموعه در دهه 90 میلادی منتشر شد، اما بعد از آن دیگر خبری از این عنوان نشد، همان‌طور که تقریبا این ژانر نیز تا حدودی به فراموشی سپرده شد.

نظر شما چیست؟ آیا انتظار معرفی این عنوان را داشتید؟ چه خاطراتی با این مجموعه دارید؟

منبع: Kotaku

Read the whole post here.
 
آخرین ویرایش:
بزار حرفتو با یه مثال نشون بدم
: تام و جری چرا بازیش مثل اونجر نیست

این بازیه با سبک کنقرض شده با تم کارتونی فانتزی
نه این بازی انیمه بوده - نه کراش بوده - نه آنچارتد بوده و ...........

توقعاتون دیگه از خدا هم رد شده
کسی مجبورت نرده یع بازی نوستالژی خیلی قدیمی با همون سبک قراره دوباره ساخته بشه بازی کنی
بشین خدا جنگتو بازی کن به چیزا دیگه هم کار نداشته باش
عزیزم من دارن میگم این sor4 که قرار بیاد حتی به اندازه همون نسخه های قبلیش کیفیت و جذابیت نداره. چیکار به خدای جنگ دارم؟
 
فقط ارزو میکنم که در این نسخه شخصیت ادام و مکس رو حتما بذارن و طوری طراحی کنن که به خاطرات ما لطمه
منم از همین میترسم که بازی رو خرابش کنن و خاطرات دوران کودکی ما هم زیباییش کم بشه توی ذهنمون. در مورد استاد کوشیرو هم همونطور که گفتم در هنر ایشان تردیدی نیست ولی از سال ۱۹۹۴ به بعد دیگه ملودی به درد بخوری که در حد ملودی‌ های قبلیش باشه نساخت، انگار که استعدادش رو یکدفعه از دست داده باشه (حسم اینطور بهم میگه:() الانم چند ساله فقط زده تو خط رمیکس و مونتاژ آهنگای موجود. دیگه اون آدم خلاق سابق با قدرت ساخت آهنگای افسانه‌ای نیست متاسفانه. البته امیدوارم پیش بینیم اشتباه دربیاد
 
در جواب دوستانیکه که گفته بودن اکسل ریش داره باید بگم که تو نسخه یک که در سال 1991 منتشر شد یک بیو گرافی مختصر از هر سه شخصیت زده بود که توش اکسل 22 سال داشت چون این بازی یک روند داستانی داره الان اکسل 49 سالشه که منطقیه شکلش اینطوری باشه.در مورد بازیم نمیشه با دیدن چند ثانیه قضاوت کرد باید منتشر بشه باور کنید بجز طراحی دستی جور دیگه ای نمیشه این بازیرو تولید کرد که اون حس نوستالژیکشم حفظ بشه اون دوستاییم که میگن سه بعدی این بازی اصلا مال سه بعدی نیست.فکر کنم همه دهه شصتیا که این بازیو انجام دادن باهام هم نظر باشن که موزیک این بازی از زمان خودش جلوتر بود اونم فقط بخاطر استاد کوشیرو بود ای کاش تو این نسخه هم کارو به استاد بدن.دوستان من از سگا بشدت گله مندم این بازی و چنتا معدود بازیهای دیگه مثل mortal kombat شناسنامه سگا هستن سگا با حراج کردن این بازیها که حداقل منو هم نسلام باهاشون کلی خاطره داریم داره خودشو بی هویت میکنه ای کاش مدیرانش قدری خرد داشتند و این بازیهارو خودشون با همون تیمی که این سه گانه فوق العاده رو خلق کرد توسعه میدادند در اخر فقط ارزو میکنم که در این نسخه شخصیت ادام و مکس رو حتما بذارن و طوری طراحی کنن که به خاطرات ما لطمه نخوره من در کمال احترام به همه نظر شخصیمو گفتم ارزوی سلامتی برا همه دوستان.

مورتال کامبت از همون اول انحصاری سگا نبود.
aa1040d1615cb68ccd2f293cb7d1cb69.jpg
 
  • Like
Reactions: che-jaleb
منظورم این بود که سگا با بازیهایی مثله شورش گلدن اکس شینوبی سونیک و...شد سگا همین بازیهارو اگه با تکنولوژی روز توسعه میداد کلی فروش میکرد
سگا تو دوران دریم کست دقیقا کاری رو کرد که شما داری میگی اما دوتا مشکل وجود داشت که قبلا گفتمشون اول اینکه سگا نسل زود شروع کرد و برای زنده کردن ip هاش و ساخت بازی هایی که نیاز بازار بودن بسیار دیر عمل کرد تا جایی که فقط بعضیا رو دریم کست عرضه شدن یسری کلا به کنسول های دیگه منتقل شدن و یسری که اصن به مرحله قابل بازی هم نرسیدن..... دوم اینکه یسری از این ip های دوران جنسیس یا دوران دریم کست حتی با مدرن شدنم یا دیگه جوابگو نبودن یا نیاز بازار چیز دیگه ای بود... مثل اکو دلفین.شنمو(بزرگ ترین اشتباه سگا بود ساخت این بازی).یا فانتازی استار تهش سگا تونست از ریبوت sonic که دوقسمت فوق العاده sonic adventure میباشد سود کنه البته این ریبوت هم نتونست موفقیت sonic جنسیس بدست بیاره 2 میلیون تونست بفروشه در حالی که sonic جنسیس بیشتر از 10....
 
  • Like
Reactions: ps34

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or