بسته الحاقي StarWars:Battlefront در راه است

NERO 7

سرباز ISA ، سر سپرده‌‌ رادك
کاربر سایت
Apr 10, 2011
4,666
بسته الحاقی بعدی « StarWars : Batllefront » در راه است. این بسته که در اصل برای ماه مارچ در نظر گرفته شده بود در تاریخ پنج آپریل در دسترس قرار خواهد گرفت.


با ما در « بازی سنتر » همراه باشید.


3020501-3016052-outer.jpg



چندی پیش تاریخ عرضه و قیمت نهایی بسته الحاقی SW:B با نام « Outer Rim » در سایت خرده فروشی گیم استاپ لو رفت که تاریخ عرضه آن پنجم آپریل و قیمت نیز همانند دیگر DLC ها 14.99$ خواهد بود. البته کسانی که Season pass را خریداری کرده باشند دیگر نیازی به پرداخت بهای DLC ها ندارند.


بسته الحاقی OR چهار نقشه جدید را به بازی اضافه خواهد کرد، لوکیشن‌های Tattoonie و Sullust هر کدام دو مپ جدید در بر خواهند داشت که قسمتی از کاخ معروف Jabba هم ضمیمه آن خواهد بود.
دو قهرمان اضافه شده به بازی هم Greedo و Nien Nunb خواهند بود، در این بین دو اسلحه V-10 Rifle و DT-12 blaster برای بیشتر شدن تعداد اسلحه‌های موجود در نظر گرفته شده است.
با افزوده شدن این DLC یک مد با نام Extraction به جمع مدهای قبلی اضافه خواهد شد که ماموریت ما‌ در آن استخراج کردن یک منبع با ارزش و رساندن آن به سفینه خودی قبل از تمام شدن زمان خواهد بود.





SW:B در تاریخ 17 نوامبر 2015 بر روی کنسول‌های نسل هشتم و PC عرضه شد و با وجود فروش بسیار خوب نتوانست آن چنان که باید و شاید نظر منتقدین را جلب کند و متوسط متای 73 را کسب کرد.


منبع
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر