بزرگترين بازي رايانه اي تاريخ از نظر شما چيست؟

TombRaider: Anniversary آخرشه
46.gif
(برای لارا بود)
 
بازی عالی خیلی زیاده ولی اونایی که واقعا باهاشون حال کردم به ترتیب:
سری متال گیر
god of war1-2
رزیدنت اویل4
shado of the closuse
mk:subzero
 
به نظر من مکس پین واقعاً بازی معرکه ای بود بدلیل اینکه در زمان خودش واقعاً بی نظیر بود و هم اینکه همین الان شما با بازی کردنش احساس خوبی دارید.
منکه منظر شماره 3 اون هستم اگه بیاد
 
به نظر من مکس پین واقعاً بازی معرکه ای بود بدلیل اینکه در زمان خودش واقعاً بی نظیر بود و هم اینکه همین الان شما با بازی کردنش احساس خوبی دارید.
منکه منظر شماره 3 اون هستم اگه بیاد
خداییش این رو پایم!
وجدانا الان هم وقتی گرافیکش رو میبینم فکر میکنم یه بازی ماله سال 2007 هست;)
 
بازی های pc
1_dmc 3 (دلیل:چه دلیلی از خود دانته با ارزش تر؟:love:)
2_tr:legend(اولین و آخرین شخصیت زنیه که واقعا دوسش دارم.از داستان بازی خیلی خوشم اومد.وقتی تو بازی های دیگه بخصوص این پرنس از بالای یک جایی میوفته،تا بمیره اونقدر آخ اوخ میکنه که آدم بدش میاد!ولی لارا....تا از بالای یک جایی میوفته یک ترق صدا میکنه و بعد مثل ژله پهن میشه...بدون اخ و اوخ!:biggrin1:)
3_crock(هر کسی این بازی رو نکرده باید خیلی افسوس بخوره...عالی بود.یک بازی قدیمیه و تو 3 تا آب و هوا میگشت و عالی بود.....فقط میتونم بگم عالی بود:love:)
این 3 تا رو داشته باشید بازم دارم:biggrin1:
 
Max Payne

سلام . :love:

به نظر منم MAX PAYNE بازی بسیار بسیار زیبایی بود . هنوز که هنوزه صدای خستگی ناپذیر MAX توی گوشمه . صدایی که هیچ وقت فراموشش نمیکنم . باور کنید وقتی تمومش کردم یه ربع گریه میکردم آخه اون موقع ها بچه بودمو احساساتی . اما نمیدونم چرا MAX PAYNE 2 اون حال نسخه ی اولشو به آدم نمیداد . واقعاً نسخه ی اول این بازی یه شاهکاره . هنوزم که هنوزه وقتی بازی رو نصب میکنم هیچ چیزش به نظر قدیمی نمیاد و واقعاً ماندگاره . :love:
بازی دیگه ای که به نظرم خیلی خوش ساخت بود Red Faction 2 بود که واقعاً با این بازی حس یک شورشی انقلابی به آدم دست میداد . حال هوای بازی واقعاً عجیب بود و داستانش هم کاملاً جذاب و درجه یک . راستی گفتم انقلاب یاد Freedom Fighters افتادم . اونم واقعاً خوش ساخت بود .
یه بازی هم که نباید یادم میرفت : سری Splinter Cell . من عاشق تمام و کمال این بازیم . واقعاً بی نظیره .
فعلاً همینا یادم بود ...

فدای همگی :love:
 
fبابا اين همه تاپيك يكي نگفته بود Mafia خدايي اون موقع كه اومد هم گرافيكش با حال بود هم داستان هم gameplay وقتي مي رفتي تو يه بلندي يه شهر واقعي زير پاهات بود داستانش كه ديگه عالي آخرش اشكه آدمو در مي ياره حيف كه شماره هاي بعديش نيومد ولي كلي حساب كنيم
مكس پين و مافيا
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or