برندگان مراسم D.I.C.E 2017 مشخص شدند

ALBERT W3SKER

THE FATHER OF SURVIVAL HORROR
کاربر سایت
todd-howard-800x600.jpg

درود

مراسم D.I.C.E. در شهر لاس وگاس برگزار شد و برندگان بخش های مختلف این مراسم اعلام شدند.علاوه بر این اقای تادهاوارد به لیست تالارمشاهیر بازیسازی پیوست.

در متن زیر برندگان را در بخش های مختلف می ببینید :

بهترین بازی سال

  • Battlefield 1
  • Inside
  • Overwatch
  • Pokemon Go
  • Uncharted 4: A Thief's End

دستاورد بزرگ در زمینه ساخت بازی

  • 1979 Revolution: Black Friday
  • Battlefield 1
  • Inside
  • The Last Guardian
  • Uncharted 4: A Thief's End

دستاورد بزرگ در زمینه طراحی بازی

  • I Expect You to Die
  • Inside
  • Overwatch
  • Owlboy
  • Uncharted 4: A Thief's End

دستاورد بزرگ در زمینه گیم پلی انلاین

  • Battlefield 1
  • Hearthstone: Heroes of Warcraft
  • Overwatch
  • Titanfall 2
  • The Division

بهترین بازی کنسول دستی

  • Dragon Quest Builders
  • Fire Emblem Fates
  • Kirby: Planet Robobot
  • Pokemon Sun and Moon
  • Severed

بهترین بازی استراتژی

  • The Banner Saga 2
  • Deus Ex Go
  • Fire Emblem Fates
  • Civilization VI
  • XCOM 2

بهترین بازی ورزشی

  • FIFA 17
  • Madden NFL 17
  • MLB The Show 16
  • NBA 2K17
  • Steep

بهترین بازی نقش افرینی / mmo

  • Dark Souls III
  • Deus Ex: Mankind Divided
  • Hyper Light Drifter
  • The Division
  • World of Warcraft: Legion
بهترین بازی ریسینگ

  • Forza Horizon 3
  • Driveclub VR

بهترین بازی مبارزه ای

  • EA Sports UFC 2
  • Guilty Gear Xrd - Revelator
  • Killer Instinct Season 3
  • Pokken Tournament
  • Street Fighter V

بهترین بازی خانوادگی

  • Dragon Quest Builders
  • Lego Star Wars The Force Awakens
  • Ratchet & Clank
  • Rock Band Rivals
  • Super Mario Maker 3DS

بهترین بازی واقعیت مجازی

  • SUPERHOT VR
  • Eagle Flight
  • I Expect You To Die
  • The Lab
  • Job Simulator

بهترین دستاورد فنی

  • Battlefield 1
  • No Man's Sky
  • Overwatch
  • Titanfall 2
  • Uncharted 4: A Thief's End

بهترین داستان

  • Firewatch
  • Inside
  • Uncharted 4: A Thief's End
  • Oxenfree
  • That Dragon, Cancer

بهترین طراحی شنیداری

  • Battlefield 1
  • Inside
  • The Last Guardian
  • Quantum Break
  • Uncharted 4: A Thief's End

بهترین موسیقی اورجینال

  • Doom
  • Abzu
  • Battlefield 1
  • The Last Guardian
  • Titanfall 2

بهترین شخصیت

  • Call of Duty: Infinite Warfare - Reyes
  • Firewatch - Delilah
  • Firewatch - Henry
  • The Last Guardian - Trico
  • Uncharted 4: A Thief's End - Nathan Drake

بهترین طراحی هنری

  • Battlefield 1
  • Firewatch
  • Inside
  • The Last Guardian
  • Uncharted 4: A Thief's End
بهترین انیمیشن

  • Inside
  • The Last Guardian
  • Overwatch
  • Street Fighter V
  • Uncharted 4: A Thief's End

جایزه D.I.C.E. Sprite

  • 1979 Revolution: Black Friday
  • Firewatch
  • Inside
  • Superhot
  • That Dragon, Cancer

بهترین بازی ماجرایی

  • Firewatch
  • Inside
  • King's Quest: The Complete Collection
  • The Last Guardian
  • Uncharted 4: A Thief's End

بهترین بازی اکشن

  • Battlefield 1
  • Doom
  • Gears of War 4
  • Overwatch
  • Titanfall 2

بهترین بازی موبایل

  • Clash Royale
  • Crashlands
  • Gardenscapes - New Acres
  • Pokemon Go
  • Reigns

بهترین دستاورد فنی در بازی های واقعیت مجازی

 
آخرین ویرایش:
دوست عزيز ، اين طراحي جهان رو بيشتر شرح ميدي ؟ البته ميدونم نظر شخصي شما هستش ، ولي ميخوام بدونم در زمينه RPG توي طراحي مثلا شما كار BGS رو توي فالوت ٤ بهتر از كار CDتو witcher 3 ميدوني ؟
طراحي اينجا از نظر من ، ايجاد محيط هاي دلچسب ، دلنشين ، زيبا ( كه همه اينها مباحث نسبيت هستن ) .
از اين نگاه من و مطمئنا خيلي هاي ديگه بر اين عقيده باشن كه توي RPGشركت CPR حرف اول رو بزنه ، ( البته احتمالا الان گوريلا داره با هورايزون هم يك غولي شده ولي من هنوز تجربه نكردم )
دوست عزيز، اتفاقا نه گوریلا، نه BGS و نه CDP هیچکدوم(البته CDP تا حدی هست :دی) حتی جزو استودیو‌های خوب نقش آفرینی نیستن تا وقتی‌ استودیو‌هایی‌ مثل Larian و Obsidian وجود دارن. اینا صرفاً یه سری بازی جهان باز خیلی‌ خوب با عناصر قوی RPG میسازن. دقت کنین که دارم میگم تو نقش آفرینی خوب نیستن، وگرنه هر سه تا جزو بهترین‌ها هستن.
خوب اون عواملی که شما میگین بیشتر از منظر بصری هستن که کاملا قبول دارم W3 عالی‌ و بهتر هست. البته BGS هنوز بازی تو ستینگ مشابه نداشته و بهتره منتظر TES بعدی باشیم قبل اینکه بگیم بهتر هست یا نه، فالوت قرار نیست زیبا باشه.
بحث من بیشتر سر چیدمان محیطی‌ و پخش ماموریت‌ها تو محیط و گشت پذیری (Exploratory) و تاثیر لوت بر پیشرفت بازیکن و دخالت محیط تو گیمپلی و طراحی محیطی‌ نسبت به پیشرفت بازیکن، هستن. به نظر من بین بازی‌های AAA ویچر بهترین بازی این نسل بوده، اما اگه فالوت یک برتری نسبت بهش داشته باشه، همین مورد هست. :D بحث هم متأسفانه جوری هست که نمی‌شه بدون بررسی دقیق و حتی کمک از خود سازنده‌ها بازش کرد، اما به نظرم با تجربه همزمان هر دو عنوان می‌شه به نتایجی‌ رسید. البته چون ویچر تو المان‌های دیگه قویتر عمل می‌کنه احتمالا این مورد رو راحت پوشش بده.
 
دوست عزيز، اتفاقا نه گوریلا، نه BGS و نه CDP هیچکدوم(البته CDP تا حدی هست :D) حتی جزو استودیو‌های خوب نقش آفرینی نیستن تا وقتی‌ استودیو‌هایی‌ مثل Larian و Obsidian وجود دارن. اینا صرفاً یه سری بازی جهان باز خیلی‌ خوب با عناصر قوی RPG میسازن. دقت کنین که دارم میگم تو نقش آفرینی خوب نیستن، وگرنه هر سه تا جزو بهترین‌ها هستن.
خوب اون عواملی که شما میگین بیشتر از منظر بصری هستن که کاملا قبول دارم W3 عالی‌ و بهتر هست. البته BGS هنوز بازی تو ستینگ مشابه نداشته و بهتره منتظر TES بعدی باشیم قبل اینکه بگیم بهتر هست یا نه، فالوت قرار نیست زیبا باشه.
بحث من بیشتر سر چیدمان محیطی‌ و پخش ماموریت‌ها تو محیط و گشت پذیری (Exploratory) و تاثیر لوت بر پیشرفت بازیکن و دخالت محیط تو گیمپلی و طراحی محیطی‌ نسبت به پیشرفت بازیکن، هستن. به نظر من بین بازی‌های AAA ویچر بهترین بازی این نسل بوده، اما اگه فالوت یک برتری نسبت بهش داشته باشه، همین مورد هست. :D بحث هم متأسفانه جوری هست که نمی‌شه بدون بررسی دقیق و حتی کمک از خود سازنده‌ها بازش کرد، اما به نظرم با تجربه همزمان هر دو عنوان می‌شه به نتایجی‌ رسید. البته چون ویچر تو المان‌های دیگه قویتر عمل می‌کنه احتمالا این مورد رو راحت پوشش بده.
طبيعتا به همين خاطر من خواستم بخش طراحي رو بيشتر شرح بديد :D
چون اين فاكتور هايي كه گفتيد خيلي مهمه ولي براي من ، طراحي بصري ( همين چيزي كه شما گفتيد) شايد قبل از the witcher خيلي مهم نبود ولي بعد از تعيين استاندارد حالا خيلي برام مهم شده . اصلا واسه همين معتقدم اگر جاي فالوت الدر جديد ميومد ، باز هم با همون فرمول هميشگي پيش ميرفت و باز هم witcher 3 بهترين بازي توي اين سبك ميبود .
منتهي من يه مساله رو بگم ، راجب اون خط از جمله اي كه فرموديد در مورد تاثير لوت و ... كه من از نظر من اين مورد من تو بازي هاي ميازاكي ، مثل Dark souls 3 يه چيز بهتري ميدونم
 
طبيعتا به همين خاطر من خواستم بخش طراحي رو بيشتر شرح بديد :D
چون اين فاكتور هايي كه گفتيد خيلي مهمه ولي براي من ، طراحي بصري ( همين چيزي كه شما گفتيد) شايد قبل از the witcher خيلي مهم نبود ولي بعد از تعيين استاندارد حالا خيلي برام مهم شده . اصلا واسه همين معتقدم اگر جاي فالوت الدر جديد ميومد ، باز هم با همون فرمول هميشگي پيش ميرفت و باز هم witcher 3 بهترين بازي توي اين سبك ميبود .
منتهي من يه مساله رو بگم ، راجب اون خط از جمله اي كه فرموديد در مورد تاثير لوت و ... كه من از نظر من اين مورد من تو بازي هاي ميازاكي ، مثل Dark souls 3 يه چيز بهتري ميدونم
دقیقا همینطور هست که میفرمایین، من بیشتر از هر استودیو دیگه‌ای طرفدار BGS هستم، اما باید اشتباه رو قبول کرد. :D به نظرم تو طراحی فالوت یه سری ایرادات رخ داد که می‌شه گفت تا حدی هم BGS مقصر نبود و تاثیرات خارجی‌ هم دخالت داشتن. اصلی‌‌ترین مشکل این بود که به نظرم ویچر بیش از حد خوب بود. :D حتی Bethesda هم احتمال نمیداد که بازی‌ای بیاد که استاندارد‌هایی‌ که خودشون تعیین کردن رو تغییر بده، بر همین مبنا کلیت FO 4 رو بر اسکایریم بنا کردن، در حالی‌ که ویچر بهتر از اسکایریم بود. :D برا اینکه فالوت بهتر از ویچر باشه باید بنای بازی تغییر میکرد.

البته به نظرم فالوت شکست نبود، فروش فوق‌العاده‌، امتیاز‌های خوب و اینکه بعد یه مدت شاهی بی‌ چون و چرای BGS تو سبک نقش آفرینی‌های جهان باز به چالش کشیده شد. حقیقتش من احتمالا هورایزن رو بازی نکنم چون کنسول ندارم، اما از امتیازاتی که گرفت واقعا خوشحال شدم، یه حریف دیگه برا غول‌های این سبک یعنی‌ رقابت بیشتر و در نتیجه بازی‌های بهتر. Bethesda احمق نیست. :D مطمئناً همین الان دارن نکات مثبت و منفی‌ ویچر و هورایزن رو میسنجن و مطمئناً تو بازی بعدیشون این موارد رو دخالت میدن. معتقدم بازی بعدی که میسازن فوق‌العاده‌ می‌شه، استودیو‌های دیگه هم بر همین مبنا بازی‌های بهتری میسازن. وجود چند تا سازنده عالی‌ تو یه سبک و حمایت مشتری از اینا یه سبک رو جلو میبره و استاندارد‌های جدیدی می‌سازه.
یه نکته دیگه این که من شخصاً فالوت رو به ویچر ترجیح میدم با اینکه به نظرم ویچر بازی بهتری هست. :D برا خود من فالوت فاکتور سرگرمی بالاتری داره تا ویچر. بر همین اساس اسکایریم رو هم به ویچر ترجیح میدم چون به نظرم عنصر درگیر پذیریش بالاتر هست. یعنی‌ اگه جایی‌ پستی دیدین که گفتم اسکایریم بهتر از ویچر هست بر این اساس بود نه از منظر فنی مطلق.:دی
در مورد DS 3 هم به نظرم باید دارک سولز رو از بازی‌های دیگه نقش آفرینی جدا کنیم، سبک خودش رو داره از نظر ساختی زیاد به این بازی‌ها نزدیک نیست. :D. به نظرم بیشتر باید با بازی‌های Hub Based و Soul-like مقایسه بشه که تعدادشون زیاد نیست متأسفانه. اما قبول دارم هم از نظر طراحی گیمپلی و محیط در سطح بسیار بالایی قرار داره. :D
 
مراسم خیلی وایب خوبی داشت. سرراست و بی شیله و پیله و بدون جنگولک بازی های خاصی:D
فقط لحظات روی سن اومدن "آرن جنسون".:D اصن این بشر فوق العادست. از چند باری که اینساید جایزه رو گرفت دوباره اومد و همون دوبار هم فقط به یه تشکر خشک و خالی بسنده کرد...! دقیقا خودش هم مثل طبیعت ذاتی وطنش {بیشتر مردم دانمارک رو یه کشور سرد و خنثی و بی روح می‌شناسند}، آثارش و اتمسفرشون و همینطور جهان‌بینیش، خیلی سرد و خشکه. از منظر تعریف بود.:D

پ.ن: شیرین‌ترین و تلخ‌ترین جایزه هم بشخصه فکر میکنم برد DSIII بود. تلخ ترین بخاطر اینکه این قضیه آندرریتد بودن سری همیشه خیلی برای فنا لذت‌بخشه. واسه همین بیشتر دوست داشتم جایزه رو به یه اکسپنشن یه بازی دیگه می‌دادن و می‌ذاشتن ما خوش باشیم همینطوری خودجوش.:-"
 
دوست عزيز ، اين طراحي جهان رو بيشتر شرح ميدي ؟ البته ميدونم نظر شخصي شما هستش ، ولي ميخوام بدونم در زمينه RPG توي طراحي مثلا شما كار BGS رو توي فالوت ٤ بهتر از كار CDتو witcher 3 ميدوني ؟
طراحي اينجا از نظر من ، ايجاد محيط هاي دلچسب ، دلنشين ، زيبا ( كه همه اينها مباحث نسبيت هستن ) .
از اين نگاه من و مطمئنا خيلي هاي ديگه بر اين عقيده باشن كه توي RPGشركت CPR حرف اول رو بزنه ، ( البته احتمالا الان گوريلا داره با هورايزون هم يك غولي شده ولي من هنوز تجربه نكردم )
حسام جان، دیدم چندجا در مورد اینکه Horizon بازی RPG هست و نمی دونم مقایسه با عنوانین مشابه رو انجام دادی، خواستم بگم که کلا Horizon بازی RPG نیست، بلکه یه سری المان های RPG رو در خودش جا داده که این روزها توی تعداد زیادی از بازی ها داره دیده می شه. Horizon یه بازی اکشن-ادونچر جهان باز هست نه یه RPG. یه مقاله توی سایت هم داده شد توسط کاوه و میلاد عزیز در مورد ساختار RPG ها، یه سری المان های رو شرح دادن، شما اگه توی Horizon بگردی فکر کنم فقط به یه سیستم Level Up خوب می رسی و باقی موارد وجود ندارن توش. البته این صحبت من در مورد کیفیت Horizon اصلا نیست و نمرات نشون می دن که با بازی خیلی خوبی طرف هستیم، اما سبک بازی رو اشتباه نگیریم.
 
حسام جان، دیدم چندجا در مورد اینکه Horizon بازی RPG هست و نمی دونم مقایسه با عنوانین مشابه رو انجام دادی، خواستم بگم که کلا Horizon بازی RPG نیست، بلکه یه سری المان های RPG رو در خودش جا داده که این روزها توی تعداد زیادی از بازی ها داره دیده می شه. Horizon یه بازی اکشن-ادونچر جهان باز هست نه یه RPG. یه مقاله توی سایت هم داده شد توسط کاوه و میلاد عزیز در مورد ساختار RPG ها، یه سری المان های رو شرح دادن، شما اگه توی Horizon بگردی فکر کنم فقط به یه سیستم Level Up خوب می رسی و باقی موارد وجود ندارن توش. البته این صحبت من در مورد کیفیت Horizon اصلا نیست و نمرات نشون می دن که با بازی خیلی خوبی طرف هستیم، اما سبک بازی رو اشتباه نگیریم.
بله سازنده های بازی هم از همون اول گفتند سبک بازی Action RPG هست و نه یک RPG صرف .
 
بله سازنده های بازی هم از همون اول گفتند سبک بازی Action RPG هست و نه یک RPG صرف .
خوب این حرف هم به نوعی برای تبلیغ هست. وگرنه الان خیلی از بازی ها رو باید با این اسم صدا کرد. مثلا الان یه مثال خوب از Action RPG سری Mass Effect هست، یا حتی Witcher، الان یعنی هورایزن در این سبک هست؟ و المان هایی به کاملی این ها داره؟
 
  • Like
Reactions: JOKERACN7
خوب این حرف هم به نوعی برای تبلیغ هست. وگرنه الان خیلی از بازی ها رو باید با این اسم صدا کرد. مثلا الان یه مثال خوب از Action RPG سری Mass Effect هست، یا حتی Witcher، الان یعنی هورایزن در این سبک هست؟ و المان هایی به کاملی این ها داره؟
شما بازی کردی میگی نداره ؟
 
حسام جان، دیدم چندجا در مورد اینکه Horizon بازی RPG هست و نمی دونم مقایسه با عنوانین مشابه رو انجام دادی، خواستم بگم که کلا Horizon بازی RPG نیست، بلکه یه سری المان های RPG رو در خودش جا داده که این روزها توی تعداد زیادی از بازی ها داره دیده می شه. Horizon یه بازی اکشن-ادونچر جهان باز هست نه یه RPG. یه مقاله توی سایت هم داده شد توسط کاوه و میلاد عزیز در مورد ساختار RPG ها، یه سری المان های رو شرح دادن، شما اگه توی Horizon بگردی فکر کنم فقط به یه سیستم Level Up خوب می رسی و باقی موارد وجود ندارن توش. البته این صحبت من در مورد کیفیت Horizon اصلا نیست و نمرات نشون می دن که با بازی خیلی خوبی طرف هستیم، اما سبک بازی رو اشتباه نگیریم.
دقیقا! خواستم اینو بگم گفتم باز یه سری گیر میدن داری hate می ورزی و این حرفا بیخیال شدم...
Horizon Zero Dawn RPG elements somewhere between Assassin’s Creed and Skyrim
Horizon یه اکشنه، که المان های نقش آفرینی هم داره! یعنی در درجه اول اکشنه! ویچر و اسکایریم تا جایی که می دونم اکشن نقش آفرینی هستند.
Horizon Zero Dawn is an action game with some RPG elements. Most games have those elements nowadays, so where exactly does it fall on today’s wide spectrum?
I guess you’re wondering where we are on that spectrum of, on the one side more action-orientated games like Assassin’s Creed, and on the other hand you have your Elder Scrolls and these kinds of series. I think we’re in-between. We have elements in both directions, and that probably puts us somewhere in between.
یه اکشنه که المان ها نقش آفرینی هم داره، مثل خیلی از بازی های این روزها البته با این تفاوت که رو بخش نقش آفرینی بیشتر تمرکز داره. رئیس گوریلا هم داره میگه، میگه از یه طرف سری AC، و از طرف دیگه Elder Scrolls و بازی های این دست (مثلا ویچر)! یعنی عمق نقش آفرینی بازی در حد اسکایریم یا ویچر نیست اما از المان های این بازی ها هم استفاده کرده (نقش آفرینی). اگر به اندازه اکشن نقش آفرینی هایی مثل سری Elder Scrolls یا ویچر بود قطعا دیگه نمی گفت بین اکشن هایی مثل AC و این بازی های اشاره شده هست.
 
حسام جان، دیدم چندجا در مورد اینکه Horizon بازی RPG هست و نمی دونم مقایسه با عنوانین مشابه رو انجام دادی، خواستم بگم که کلا Horizon بازی RPG نیست، بلکه یه سری المان های RPG رو در خودش جا داده که این روزها توی تعداد زیادی از بازی ها داره دیده می شه. Horizon یه بازی اکشن-ادونچر جهان باز هست نه یه RPG. یه مقاله توی سایت هم داده شد توسط کاوه و میلاد عزیز در مورد ساختار RPG ها، یه سری المان های رو شرح دادن، شما اگه توی Horizon بگردی فکر کنم فقط به یه سیستم Level Up خوب می رسی و باقی موارد وجود ندارن توش. البته این صحبت من در مورد کیفیت Horizon اصلا نیست و نمرات نشون می دن که با بازی خیلی خوبی طرف هستیم، اما سبک بازی رو اشتباه نگیریم.
ممنون دوست عزيز . منكه خب خودم گفتم كه هنوز تجربه نكردم . صرفا بر اساس چيزي كه از تريلر ها ديدم و نقد هاي منتقدان كه خوندم و از اين قبيل مسايل دارم نظرم رو ميگم و مبناي مقايسه ام رو انجام ميدم . والا خودم هم بارها گفتم بايد تجربه كنم تا بتونم نظرم رو كامل بگم . شناختي هم كه از سبك بازي دارم اينه فعلا : action open-world RPG .
 
خوب این حرف هم به نوعی برای تبلیغ هست. وگرنه الان خیلی از بازی ها رو باید با این اسم صدا کرد. مثلا الان یه مثال خوب از Action RPG سری Mass Effect هست، یا حتی Witcher، الان یعنی هورایزن در این سبک هست؟ و المان هایی به کاملی این ها داره؟
من فکر کنم شما به اندازه کافی اطلاعات راجع به بازی ندارید.
بازی کاملا rpg هست با المان های rpg
Dialogue weel
Lvl up و اskill tree
و ...
خود سازنده نقد ها پیش نمایش ها و همه و همه هم به این موضوع اشاره کردن
 
والا ویدیو و پیش نمایش توی نت زیاد هست، شما بازی کردی بیا تعریف کن شاید من اشتباه می کنم.
من بازی نکردم هنوز اما تا جایی که از نقد ها خوندم منتقدی نگفته که "کلا Horizon بازی RPG نیست، بلکه یه سری المان های RPG رو در خودش جا داده که این روزها توی تعداد زیادی از بازی ها داره دیده می شه".
Horizon یک بازی نقش آفرینی هست دقیقا مثل Mass Effect و بر خلاف بازی های نقش آفرینی این دوره که کامبت سیستم و مبارزات داغونی دارن (مثل اسکایریم, ویچر و...) تاکید زیادی روی این بخش داره و بسیار هم موفق بوده .
تعدادی از نقد ها که فقط کلید واژه RPG رو توشون سرچ زدم :
GamingAge
it’s certainly one of the best open world action RPG experiences in recent memory
Hobby Consolas
one hell of an action RPG
PSU
Horizon Zero Dawn reinvigorates open-world RPGs with an excellent story, creative science fiction, and demanding gameplay.
Everyeye.it
It's a wonderful action-RPG
GameRevolution
There is a certain appeal to Horizon: Zero Dawn which I have not found in any other open-world RPG game
WGTC
Horizon Zero Dawn is a stunningly gorgeous game, an awesome open world action-RPG that overcomes the gameplay conventions of the genre by giving you so many options on how to tackle combat.
 
من فکر کنم شما به اندازه کافی اطلاعات راجع به بازی ندارید.
بازی کاملا rpg هست با المان های rpg
Dialogue weel
Lvl up و اskill tree
و ...
خود سازنده نقد ها پیش نمایش ها و همه و همه هم به این موضوع اشاره کردن
هر بازی که اینارو داشته باشه بهش نمیگن rpg. مشکل اینه که 99% فکر میکنن با گذاشتن ساید کوئست و اسکیل تری و لول آپ بازی rpg میشه. المان های هورایزون بیشتر یه میکسassassins creed+farcry هستش
Horizon یک بازی نقش آفرینی هست دقیقا مثل Mass Effect و بر خلاف بازی های نقش آفرینی این دوره که کامبت سیستم و مبارزات داغونی دارن (مثل اسکایریم, ویچر و...) تاکید زیادی روی این بخش داره و بسیار هم موفق بوده
ویچر و اسکایریم کامبت سیستمشون داغون بود؟ بیخیال دیگه. قرار نیست واسه بالا بردن یه بازی بیایم بقیه بازیارو بکوبیم8-|
.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or