برندگان مراسم D.I.C.E 2017 مشخص شدند

ALBERT W3SKER

THE FATHER OF SURVIVAL HORROR
کاربر سایت
todd-howard-800x600.jpg

درود

مراسم D.I.C.E. در شهر لاس وگاس برگزار شد و برندگان بخش های مختلف این مراسم اعلام شدند.علاوه بر این اقای تادهاوارد به لیست تالارمشاهیر بازیسازی پیوست.

در متن زیر برندگان را در بخش های مختلف می ببینید :

بهترین بازی سال

  • Battlefield 1
  • Inside
  • Overwatch
  • Pokemon Go
  • Uncharted 4: A Thief's End

دستاورد بزرگ در زمینه ساخت بازی

  • 1979 Revolution: Black Friday
  • Battlefield 1
  • Inside
  • The Last Guardian
  • Uncharted 4: A Thief's End

دستاورد بزرگ در زمینه طراحی بازی

  • I Expect You to Die
  • Inside
  • Overwatch
  • Owlboy
  • Uncharted 4: A Thief's End

دستاورد بزرگ در زمینه گیم پلی انلاین

  • Battlefield 1
  • Hearthstone: Heroes of Warcraft
  • Overwatch
  • Titanfall 2
  • The Division

بهترین بازی کنسول دستی

  • Dragon Quest Builders
  • Fire Emblem Fates
  • Kirby: Planet Robobot
  • Pokemon Sun and Moon
  • Severed

بهترین بازی استراتژی

  • The Banner Saga 2
  • Deus Ex Go
  • Fire Emblem Fates
  • Civilization VI
  • XCOM 2

بهترین بازی ورزشی

  • FIFA 17
  • Madden NFL 17
  • MLB The Show 16
  • NBA 2K17
  • Steep

بهترین بازی نقش افرینی / mmo

  • Dark Souls III
  • Deus Ex: Mankind Divided
  • Hyper Light Drifter
  • The Division
  • World of Warcraft: Legion
بهترین بازی ریسینگ

  • Forza Horizon 3
  • Driveclub VR

بهترین بازی مبارزه ای

  • EA Sports UFC 2
  • Guilty Gear Xrd - Revelator
  • Killer Instinct Season 3
  • Pokken Tournament
  • Street Fighter V

بهترین بازی خانوادگی

  • Dragon Quest Builders
  • Lego Star Wars The Force Awakens
  • Ratchet & Clank
  • Rock Band Rivals
  • Super Mario Maker 3DS

بهترین بازی واقعیت مجازی

  • SUPERHOT VR
  • Eagle Flight
  • I Expect You To Die
  • The Lab
  • Job Simulator

بهترین دستاورد فنی

  • Battlefield 1
  • No Man's Sky
  • Overwatch
  • Titanfall 2
  • Uncharted 4: A Thief's End

بهترین داستان

  • Firewatch
  • Inside
  • Uncharted 4: A Thief's End
  • Oxenfree
  • That Dragon, Cancer

بهترین طراحی شنیداری

  • Battlefield 1
  • Inside
  • The Last Guardian
  • Quantum Break
  • Uncharted 4: A Thief's End

بهترین موسیقی اورجینال

  • Doom
  • Abzu
  • Battlefield 1
  • The Last Guardian
  • Titanfall 2

بهترین شخصیت

  • Call of Duty: Infinite Warfare - Reyes
  • Firewatch - Delilah
  • Firewatch - Henry
  • The Last Guardian - Trico
  • Uncharted 4: A Thief's End - Nathan Drake

بهترین طراحی هنری

  • Battlefield 1
  • Firewatch
  • Inside
  • The Last Guardian
  • Uncharted 4: A Thief's End
بهترین انیمیشن

  • Inside
  • The Last Guardian
  • Overwatch
  • Street Fighter V
  • Uncharted 4: A Thief's End

جایزه D.I.C.E. Sprite

  • 1979 Revolution: Black Friday
  • Firewatch
  • Inside
  • Superhot
  • That Dragon, Cancer

بهترین بازی ماجرایی

  • Firewatch
  • Inside
  • King's Quest: The Complete Collection
  • The Last Guardian
  • Uncharted 4: A Thief's End

بهترین بازی اکشن

  • Battlefield 1
  • Doom
  • Gears of War 4
  • Overwatch
  • Titanfall 2

بهترین بازی موبایل

  • Clash Royale
  • Crashlands
  • Gardenscapes - New Acres
  • Pokemon Go
  • Reigns

بهترین دستاورد فنی در بازی های واقعیت مجازی

 
آخرین ویرایش:
هاوارد واقعا حقش بود این جایزه. بعد از skyrim کلا دیدگاه سبک RPG برای بازیسازا عوض شد، بازی ای بود که از دلش عنوانی مثل witcher3 دراومد. از دید و نگاه شخصی من skyrim نقطه عطف و تحول ژانر rpg بود و یکی از تکرار نشدنیترین بازی های تاریخ.
 
به این میگن مراسم ... واقعا ادم لذت میبره وقتی لیست کاندیداها و برنده ها رو میبینه .
همه چی منطقی و فوق العاده .
دم اورواچ هم گرم که ترکونده که در مقابل رقیب قدرتمند و گردن گلفتی مثل انچارتد این طور جوایز معتبر رو برنده میشه.
انچارتد هم فوق العاده در بخش های کاندید شده عمل کرده

ادم همچین مراسمی رو میبینه با اون شوی مسخره مقایسه میکنه ... گریش میگیره
 
  • Like
Reactions: amir code
من مراسم رو صبح بیدار بودم دیدم :D خیلی جالب بود حتما اگه تونستید ببینید... Pete Hines خیلی نکته‌های جالبی در مورد Todd گفت...صحبت‌های خود Todd هم جالب بود و همه ازش حمایت کردن که بازیسازی رو ادامه بده خودش هم خیلی جدی گفت که فعلا قرار نیست بازی ساختنو کنار بزاره.
یکی از نقاط عطف کنفرانس جایزه گرفتن The Last Guardian بود که خود Ueda اومد دریافتش کرد و یه جورایی ساخت بازی بعدیش رو هم اعلام کرد :D
Shuhei Yoshida هم توی مراسم بود و با جایزه گرفتن U4، TLG و R&C توی پوست خودش نمی‌گنجید :D مخصوصا TLG که بعد از اینهمه زحمت و سروصدا یه قدردانی درست و حسابی ازش شد و خود یوشیدا هم قلبا خیلی با این پروژه همراه بوده.
واسه کسایی که نمیدونن بگم که برندگان این مراسم توسط خود توسعه‌دهندگان انتخاب میشه، بنابراین واسه سازنده‌ها این مراسم و جوایزش خیلی مهمه و نسبت به سایر مراسم ها اصلا توی یه سطح دیگه‌ای قرارش میدن.
Naughty Dog هم با اینکه بهترین بازی سال رو نبرد ولی حسابی تحویل گرفته شد و جوایز مهمی رو گرفت و خود نیل دراکمن جوایز رو دریافت می‌کرد. حتی خود Todd Howard که پارسال با Fallout 4 برنده‌ی بهترین بازی سال شده بود اومد به شوخی گفتش که "من به اندازه‌ی کافی خوش‌شانس بودم که چندین بار جایزه‌ی بهترین بازی سال رو از این مراسم دریافت کنم، با این روش که توی سالی که Naughty Dog بازی عرضه می‌کنه، چیزی منتشر نمیکنم" :D
در کل مراسم خیلی شیک و حرفه‌ای بود و هیچ تبلیغات یا صحبت اضافه‌ای توش نبود و خیلی کم پیش میومد که چیزی طبق برنامه پیش نره...اگه تونستید ببینید تقریبا همه‌ی توسعه‌دهنده‌های مشهور توش حضور داشتن. توی مراسم یه تیکه بسیار خوبی هم به Konami انداخته شد :D
 
به به عمو تاد :x :D چند تا از بهترین بازی های عمرم رو این بابا تو ساختش نقش اساسی داشته، امیدوارم همین طور با قدرت ادامه بده. من این DICE Award رو خیلی قبول دارم (از وقتی باهاش آشنا شدم :دی) چون به بازی های جمع و جورتر که کیفیت بالایی دارن، خیلی بها میدن، پارسال Ori and the Blind Forest رو حسابی تحویل گرفتن، امسال هم Inside. اینجور بازی ها رو موقع جوایز خیلی از سایت ها نادیده میگیرن، حداقل اینجا که مورد توجه قرار بگیرن هم خود سازنده ها حال میکنن (:D)، هم اینکه بیشتر شناخته میشن و گیمرهای بیشتری میرن سمتشون.
 
یه خبری هم امروز IGN اعلام کرد که بی ارتباط با این تاپیک هم نیست :D استودیوی Bethesda موقع عرضه Fallout 4 تقریبا 110 تا کارمند داشته که الان تعدادشون به 180 نفر رسیده، من فکر میکردم خیلی بیشتر از اینا باشن! خداییش چطور میشه با این تعداد همچین بازی های عظیمی بسازی؟ 8-| :D
http://www.ign.com/articles/2017/02...ard-on-bethesda-game-studios-creative-process
 
حتی خود Todd Howard که پارسال با Fallout 4 برنده‌ی بهترین بازی سال شده بود اومد به شوخی گفتش که "من به اندازه‌ی کافی خوش‌شانس بودم که چندین بار جایزه‌ی بهترین بازی سال رو از این مراسم دریافت کنم، با این روش که توی سالی که Naughty Dog بازی عرضه می‌کنه، چیزی منتشر نمیکنم" :D
اسکایریمی که 2011 منتشر کرد چی بود پس؟
تاد انقدر که درگیر بازی هاشه اصلا بعید میدونم بازی های دیگه ای که اون سال عرضه میشن رو بشناسه یا خیلی جدی بگیره.
___________________________
تعجب کردم از اینکه تا قبل این به هاوارد این جایزه رو نداده بودن!
 
اسکایریمی که 2011 منتشر کرد چی بود پس؟
تاد انقدر که درگیر بازی هاشه اصلا بعید میدونم بازی های دیگه ای که اون سال عرضه میشن رو بشناسه یا خیلی جدی بگیره.
___________________________
تعجب کردم از اینکه تا قبل این به هاوارد این جایزه رو نداده بودن!
1- به شوخی گفته.
2- خودش گفته، حالا اینکه شما بیشتر از برنامش خبر داری یه مسئله دیگست البته.
 
{20}
من مراسم رو صبح بیدار بودم دیدم :D خیلی جالب بود حتما اگه تونستید ببینید... Pete Hines خیلی نکته‌های جالبی در مورد Todd گفت...صحبت‌های خود Todd هم جالب بود و همه ازش حمایت کردن که بازیسازی رو ادامه بده خودش هم خیلی جدی گفت که فعلا قرار نیست بازی ساختنو کنار بزاره.
یکی از نقاط عطف کنفرانس جایزه گرفتن The Last Guardian بود که خود Ueda اومد دریافتش کرد و یه جورایی ساخت بازی بعدیش رو هم اعلام کرد :D
Shuhei Yoshida هم توی مراسم بود و با جایزه گرفتن U4، TLG و R&C توی پوست خودش نمی‌گنجید :D مخصوصا TLG که بعد از اینهمه زحمت و سروصدا یه قدردانی درست و حسابی ازش شد و خود یوشیدا هم قلبا خیلی با این پروژه همراه بوده.
واسه کسایی که نمیدونن بگم که برندگان این مراسم توسط خود توسعه‌دهندگان انتخاب میشه، بنابراین واسه سازنده‌ها این مراسم و جوایزش خیلی مهمه و نسبت به سایر مراسم ها اصلا توی یه سطح دیگه‌ای قرارش میدن.
Naughty Dog هم با اینکه بهترین بازی سال رو نبرد ولی حسابی تحویل گرفته شد و جوایز مهمی رو گرفت و خود نیل دراکمن جوایز رو دریافت می‌کرد. حتی خود Todd Howard که پارسال با Fallout 4 برنده‌ی بهترین بازی سال شده بود اومد به شوخی گفتش که "من به اندازه‌ی کافی خوش‌شانس بودم که چندین بار جایزه‌ی بهترین بازی سال رو از این مراسم دریافت کنم، با این روش که توی سالی که Naughty Dog بازی عرضه می‌کنه، چیزی منتشر نمیکنم" :D
در کل مراسم خیلی شیک و حرفه‌ای بود و هیچ تبلیغات یا صحبت اضافه‌ای توش نبود و خیلی کم پیش میومد که چیزی طبق برنامه پیش نره...اگه تونستید ببینید تقریبا همه‌ی توسعه‌دهنده‌های مشهور توش حضور داشتن. توی مراسم یه تیکه بسیار خوبی هم به Konami انداخته شد :D
يه ضرب المثل معروف هست كه ميگه پشت هر جك يا همون شوخي يه حقيقت هست:))
به خاطر حضور نيل در اون مراسم اين شوخي رو با بازي هاي نيل و بروس كرده كه تيم اصلي ناوتي هستند:D
عناوين overwatch و uncharted هركدوم با ٤ جايزه فك كنم بيشترين رو بردن .
من هميشه اين مراسم رو دوست داشتم و دنبال ميكردم و فكر ميكنم جزو بهترين نمايشها باشه توي جايزه دادن ( حداقل جزو ٥ تا هست ) .
بعد از اين هم مراسم بفتا هست كه مونده .
چيزي كه منو بيشتر از هر چيزي خوشحال كرد ، حتي بيشتر از اين موفقيت عالي انچارتد امسال ، موفقيت TLG بود ،
فاميتو اودا اينبار بازي بده ، شرايطش خيلي بهتر از قضاياي TLG خواهد بود ، يقينا ديگه مجبور نخواهد شد كه يه بازي نسل قبلي رو بياره روي نسل جديد و بازيش براي نسل خودش و استاندارد هاي خودش خواهد بود .
در اينكه TLG بازي فوق العاده بود شكي نيست ، ولي خب ميتونست خيلي بهتر باشه
 
آخرین ویرایش:
یه خبری هم امروز IGN اعلام کرد که بی ارتباط با این تاپیک هم نیست :D استودیوی Bethesda موقع عرضه Fallout 4 تقریبا 110 تا کارمند داشته که الان تعدادشون به 180 نفر رسیده، من فکر میکردم خیلی بیشتر از اینا باشن! خداییش چطور میشه با این تعداد همچین بازی های عظیمی بسازی؟ 8-| :D
http://www.ign.com/articles/2017/02...ard-on-bethesda-game-studios-creative-process
اگه یه سری از مباحث سلیقه‌ای تو بازی‌های BGS رو بذاریم کنار، از منظر فنی خیلی‌ خیلی‌ استودیو خفنی هستن. :دی مثلا هوش مصنوعی محیطی‌ بازی‌هاشون نظیر نداره، یا تو طراحی جهان به نظرم جلوتر از بقیه بهترین استودیو حاضر هستن. :D
برا بازی بعدیشون یکم از Comfort zone خودشون خارج بشن و ایده‌های جدیدی که دارن رو پیاده‌سازی کنن به نظر من بازم می‌تونن موفقیت اسکایریم رو تکرار کنن.
 
اگه یه سری از مباحث سلیقه‌ای تو بازی‌های BGS رو بذاریم کنار، از منظر فنی خیلی‌ خیلی‌ استودیو خفنی هستن. :D مثلا هوش مصنوعی محیطی‌ بازی‌هاشون نظیر نداره، یا تو طراحی جهان به نظرم جلوتر از بقیه بهترین استودیو حاضر هستن. :D
برا بازی بعدیشون یکم از Comfort zone خودشون خارج بشن و ایده‌های جدیدی که دارن رو پیاده‌سازی کنن به نظر من بازم می‌تونن موفقیت اسکایریم رو تکرار کنن.
دوست عزيز ، اين طراحي جهان رو بيشتر شرح ميدي ؟ البته ميدونم نظر شخصي شما هستش ، ولي ميخوام بدونم در زمينه RPG توي طراحي مثلا شما كار BGS رو توي فالوت ٤ بهتر از كار CDتو witcher 3 ميدوني ؟
طراحي اينجا از نظر من ، ايجاد محيط هاي دلچسب ، دلنشين ، زيبا ( كه همه اينها مباحث نسبيت هستن ) .
از اين نگاه من و مطمئنا خيلي هاي ديگه بر اين عقيده باشن كه توي RPGشركت CPR حرف اول رو بزنه ، ( البته احتمالا الان گوريلا داره با هورايزون هم يك غولي شده ولي من هنوز تجربه نكردم )
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or