برنامه های آتی کپکام مشخص شدند: DMC، RE و Dead Rising جدید تا پایان سال مالی 2017.

Dante Never Cry

The Awakening Dragon
کاربر سایت
Oct 5, 2008
9,334
نام
Ali
خب امروز کپکام PDF ـی از برنامه های آینده خودش برای سهامدارهای این شرکت منتشر کرده که در بخشی از اون به برنامه های این شرکت در سالهای مالی گذشته و آینده مشخص شده:

QwGFW.png



همونطوری که در عکس مشخصه این زمانبندی برنامه مالی کپکام از انتهای سال مالی 2013 تا انتهای سال مالی 2017 رو نشون میده. در این برنامه کپکام سری عناوین RE, DR, MH, SF و DMC رو به عنوان بازیهای بزرگ خودش در لیست قرار داده و طبق جدول زمانبندی شده قصد داره دست کم یک عنوان تا پایان سال مالی 2017 از هر کدوم از عناوین یاد شده عرضه کنه.

به نظرم مهمه که من اینجا دو نکته رو یادآور بشم. نکات ساده ای هستند و مطمئنم اکثرا خودتون متوجه این موارد شدید ولی خب ذکر کردنشون بهتره:

1. قرار دادن عناوینی مثل RE و DMC در ستون انتهایی سمت راست جدول این معنی رو نمیده که مطمئنا قراره 2 سال دیگه عرضه بشن. قرار گرفتن در اون بخش از جدول برای شمایی که دارید این خبر رو میخونید به این معنیه که این عناوین در بازه زمانیی بین الان (14 اکتبر 2015) تا پایان سال مالی 2017 منتشر میشن. پس ممکنه هر کدوم از این بازیها 1 ماه دیگه عرضه بشند یا ممکنه بیشتر از یکسال دیگه عرضه شدنشون طول بکشه. اون پایان سال مالی 2017 نهایتشه و تاریخ دقیق عرضه نیست. (مثلا ممکنه RE جدید اواسط 2016 بیاد ولی DMC یا DR مثلا سال 2017 عرضه بشن)

2. توی همون ستون آخر یه Other Series هم وجود داره. پس اینطوری نیست که کپکام دیگه نخواد جز این 5 عنوان روی بازی دیگه ای کار کنه. این 5 تا چون الان بزرگترین بازیهای کپکام هستند برای همین جداگونه اسمشون ذکر شده.

یه نکته جالب دیگه اینه که اصلا اسمی از Deep Down نیاوردن. واقعا این بازی گم و گور شد رفت.

منبع
 
آخرین ویرایش:

saeed hs

کاربر سایت
May 21, 2015
539
نام
سید سعید
و چرا بعد این همه سال خبری از داینو نیست معلوم نیست ....
هروقت خبری از کپکام میاد دعا می کنیم داینو باشه ولی ...
 

GPSY

کاربر سایت
Dec 30, 2010
2,009
نام
اسماعیل
خاک بر سر کپکام کنن ......
استاد نابود کردن بازی های بزرگه .. هم دایناکریسیس رو نابود کرد هم رزیدنت اویل
15 سال پیش چه خاطراتی ساختم واسه خودم با اویل 1 و 2 و 3 بعد همه اش رو کپکام نابود کرد با اون شوتر آبکی که شماره های بعدی ساخت باز حداقل خوبه دایناکریسی برای همیشه تو اوج موند مثل اویل این همه شماره بیرون نداد

بهتره بدونی داینو کریسیس هم تو اوج نموند با گندی که به شماره 3 زدن:d
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر