برنامه آپدیت های بعد از عرضه Battlefield V

Timeless One

Gemina Martia Victrix
Loyal Member
Apr 18, 2007
4,855
نام
امیرعلی
طبق صحبت های قبلی EA و Dice، تمام آپدیت های بعد از عرضه برای همه رایگان خواهد بود و شامل اضافه شدن قسمت های جدید به بازی میشود. این آپدیت های به فواصل دو ماه عرضه خواهند شد و با خود Challenge ها و اضافات جدید همراه هستند. سه قسمت اول که برنامه آنها توسط Dice منتشر شده به صورت زیر خواهد بود:

0txh_bftides.jpg

Overture:
اولین آپدیت که بین دسامبر تا ژانویه در دسترس قرار خواهد گرفت. قسمت مولتی پلیر نقشه Panzerstorm را دریافت خواهد کرد که با تمرکز بر روی نبرد تانک ها طراحی شده و در بلژیک جریان دارد. The Last Tiger هم برای قسمت تکنفره و داستانی (War Story) عرضه میشود. دو قسمت دیگر قابلیت شخصی سازی و کاستوم تانک ها خواهد بود که اضافه میشود و مد Practice Range که برای تمرین ابزار موجود در بازی و وسایل ایجاد شده است. این مد بر روی نقشه Hamada قرار دارد و به پلیرها اجازه تمرین تیر اندازی با اسلحه ها، تانک ها و پرواز کردن را میدهد.

Lightning Strikes:
آپدیت دوم که فاصله ژانویه تا مارچ در دسترس قرار میگیرد. Combined Arms در این آپدیت عرضه خواهد شد و Co-op به صورت PVE به همراه تعدادی ماموریت و نقشه را در اختیار پلیرها قرار میدهد. این آپدیت همچنین آپدیت شده مد Rush را به همراه مد جدید Squad Conquest معرفی میکند. در Rush به صورت مشخص MCOM ها با بمب عوض میشوند و در Squad Conquest با 16 پلیر، دو تیم دو اسکوادی باید دقیقا نقاط را فتح و نگه دارند و به صورت کلی نسخه محدود شده خود Conquest است.

Trial by Fire:
سومین آپدیت بازی که در مارچ عرضه خواهد شد. این آپدیت زمانی است که Battle Royale را با نام Firestorm برای اولین بار به سری Battlefield اضافه میکند. قسمت مولتی و آنلاین یه سری مپ جدید که در یونان و سواحل "کرت" جریان دارد را دریافت میکند. این مپ ها بر روی مخلوطی از نبرد تانک ها و برتری هوایی تمرکز خواهند داشت.

Source
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر