بررسی بازی Rage 2

Hazmat

7th Day
عضو تحریریه
Feb 2, 2013
1,167
نام
میلاد
برای مشاهده بررسی ویدیویی بازی Rage 2 در یوتوب کلیک کنید
با این‌که «پیت هاینز» رئیس بازاریابی بتزدا، پیش‌تر علاقه‌اش برای ساخت بازی Rage 2 را مطرح کرده بود، اما با توجه به موفقیت‌های Wolfenstein و Doom کمتر کسی تصور می‌کرد که دنباله دیگر عنوان‌ شوتر id Software که اثری متفاوت و تقریباً ناموفق بود، روزی ساخته شود. اما اواسط ماه می ۲۰۱۸، وب‌سایت کانادایی Walmart با اشتباه خود نسخه‌ جدید را لو داد و به شایعات دامن زد. موضوعی که ناشر را بر آن داشت تا بازی را پیش از موعد و قبل از برگزاری E3 به صورت رسمی معرفی کند.
Rage-2-4-1024x576.jpg

با احیای Doom و اختصاص تمام زمان و نیروی id Software به ساخت این فرانچایز، چندان عجیب نبود که توسعه‌ Rage 2 به استودیویی دیگر واگذار شود و به همین منوال، وظیفه ساخت اثر مورد اشاره، به...

Continue reading...
 
Last edited by a moderator:

uriel

کاربر سایت
Dec 6, 2010
2,835
نقد بسیار عالی ای بود، تقریبا تمام نقطه نظرات شما رو بارها تکرارش کردم. هنوز نتونستم بازی رو تجربه کنم ولی خب نمایش های بازی و بازخوردهاش موید تفکر خوردم از بازی بوده.
ممنون و خسته نباشید. امیدوارم id و بتزدا رویکرد بهتری رو برای عناوین شوترشون اتخاذ کنن. متاسفانه دوتا از خاطره انگیزترین ip های زندگیم به دست id software مدرن و بتزدا تقریبا نابود شدن، Rage و صد البته Quake که شخصا برام محبوب ترین عنوان ساخته شده توی این ژانر بوده.
امیدوارم یا هیچوقت ادامه هایی براشون دیگه ساخته نشه یا اگر ساخته میشه همونقدر جاه طلبانه ، و با ادای احترام به پرسوناژ تاریخی این عناوین ساخته بشه.
 
  • Like
Reactions: Hazmat

nfs3forever

کاربر سایت
Dec 11, 2016
23
ممنون از بررسی عالی بود . حقیقتش به نظر میاد در بهترین حالت مخلوطی از ریج یک و مد مکس باشه ، اما من احساس میکنم یه جاست کاز اول شخص شده در جهانی آخالزمانیه که ملغمه ای از المانهای دوم و حتی فار کرای توش بکار گرفته شده چه شود !
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر