برای بازی S.T.A.L.K.E.R. 2 نیاز به اتصال دائمی به اینترنت خواهید داشت(خبر اپدیت شد)
در طی مصاحبه اخیری که sergey Grigorovich (رئیس استودیو GSC) با یکی از سایتهای گیم روسی زبان داشت اعلام کرد که بازی S.T.A.L.K.E.R 2 برای اجرا ، نیاز به ارتباط دائم با اینترنت دارد.اگرچه این بازی در اوایل مراحل تولید خود قرار دارد ولی sergey اظهار داشت که دزدی محتوای دیجیتال ، موضوعی مهم برای انهاست و انها قصد مقابله با ان را دارند.
بخشی از سخنان sergey Grigorovich ، وقتی که از او درباره موضوع دزدی سوال شد :
محافظت در برابر پایرسی ؟ بخشی از محتوای بازی در سرورهای بازی قرار دارند که به هنگام پیشروی در بازی ، به بازی افزوده خواهند شد.شما برای اینکار نیاز به اینترنت دائمی دارید. شما برای خواندن نوشته ها ، کدها و سوالات مراحل بازی ، نیاز دارید که به اینترنت متصل باشید. دزدی محتوای دیجیتال ، مسئله ایست که ما قصد داریم با دلیل با ان به مقابله بپردازیم.
اگر مردم استطاعت کافی برای خرید یک بازی را ندارند ، این به نفع ماست که به صورت محتوای دزدی ان را تهیه کنند سپس در صورت علاقه ان را به صورت قانونی خریداری کنند.در اکراین محصولات زیادی هست که مردم انها رو دوست دارند و در لیست اصلی خرید خود قرار میدهند. خواسته ما هم این است که چنین محصولی داشته باشیم.
منبع
ویرایش :
بعد از اعلا این خبر مبنی بر نیاز S.T.A.L.K.E.R 2 به اینترنت دائم برای بازی که با واکنش شدید فن های این سری رو به رو شد ، GSC نسبت به این بازخورد واکنش نشان داد و در توئیتر خود اعلام کرد که این DRM فقط به عنوان یک امکان و نه به عنوان یک انتخاب از سوی این استودیو ، در حال بررسی است.
ویرایش دوم :
S.T.A.L.K.E.R 2 از انجین جدید بهره خواهد برد همچنین به سیستم قدرتمند تری نیاز خواهد داشت .
در طی مصاحبه اخیری که سازنده ها با همون سایت روسی داشتند ، اطلاعاتی جدیدی ازش به زبان انگلیسی ترجمه شده که شامل اطالاعات جدیدتری هم هست !
در طی این مصاحبه sergey درباره موضوعاتی از قبیل موتور جدید بازی ، FOV (مخفف عبارت field of view ) و سیستم مورد نیاز بازی و همچنین امکان عرضه بازی برای نسل حاضر کنسولها(!) صحبت کرد و اعلام کرد که بازی همچنان برای عرضه در سال 2012 برنامه ریزی شده است.
بر طبق گفته های وی ؛ strelok همچنان در بازی خواهد بود و سیستم مورد نیاز بازی اینبار سنگین تر خواهد بود همچنان که تیم سازنده تمرکز خود را بر روی این مسئله(گرافیک) قرار داده است.این تیم قصد ساخت یک تجربه هالیوودی را نداشته و این بدین معنی هست که انها قصد ساخت یه کپی دیگر از COD را ندارند و به اصالت بازی خود متعهد هستند همچنان که بازی متفاوت از نسخه های پیشین به نظر خواهد رسید.بازی همچنان که اتمسفر پسا آخر و زمانی خود را حفظ خواهد کرد ، درعین حال بر جنبه واقع گرایانه خود نیز تاکید دارد.علاوه بر این تیم سازنده علاقه چندانی به برخی از افکت های مرسوم که درحال حاضر رواج فراوانی دارد نظیر motion blur ندارد و در صدد ایجاد یک دورنمای محدود شده که تاثیرات منفی ای نیز بر روی مخچه در پی دارد نیست.
در رابطه با نسخه کنسولی بازی ؛ شانس زیادی وجود دارد که بازی برای کنسول 360 منتشر شود ولی برای نسخه ps3 این امر غیر محتمل به نظر میرسد و همه چیز بستگی به زمان عرضه بازی دارد.
تیم سازنده تصمیم بر این گرفته است که برای ساخت بازی از موتور ساخته کمپانی خود استفاده کند زیرا استفاده از هر موتور دیگری برای استفاده صحیح نیاز به حداقل صرف یک سال زمان دارد.علاوه بر این انجین بازی لایسنس نخواهد شد و رایگان باقی خواهد ماند.
منبع :
در طی مصاحبه اخیری که sergey Grigorovich (رئیس استودیو GSC) با یکی از سایتهای گیم روسی زبان داشت اعلام کرد که بازی S.T.A.L.K.E.R 2 برای اجرا ، نیاز به ارتباط دائم با اینترنت دارد.اگرچه این بازی در اوایل مراحل تولید خود قرار دارد ولی sergey اظهار داشت که دزدی محتوای دیجیتال ، موضوعی مهم برای انهاست و انها قصد مقابله با ان را دارند.
بخشی از سخنان sergey Grigorovich ، وقتی که از او درباره موضوع دزدی سوال شد :
محافظت در برابر پایرسی ؟ بخشی از محتوای بازی در سرورهای بازی قرار دارند که به هنگام پیشروی در بازی ، به بازی افزوده خواهند شد.شما برای اینکار نیاز به اینترنت دائمی دارید. شما برای خواندن نوشته ها ، کدها و سوالات مراحل بازی ، نیاز دارید که به اینترنت متصل باشید. دزدی محتوای دیجیتال ، مسئله ایست که ما قصد داریم با دلیل با ان به مقابله بپردازیم.
اگر مردم استطاعت کافی برای خرید یک بازی را ندارند ، این به نفع ماست که به صورت محتوای دزدی ان را تهیه کنند سپس در صورت علاقه ان را به صورت قانونی خریداری کنند.در اکراین محصولات زیادی هست که مردم انها رو دوست دارند و در لیست اصلی خرید خود قرار میدهند. خواسته ما هم این است که چنین محصولی داشته باشیم.
منبع
ویرایش :
بعد از اعلا این خبر مبنی بر نیاز S.T.A.L.K.E.R 2 به اینترنت دائم برای بازی که با واکنش شدید فن های این سری رو به رو شد ، GSC نسبت به این بازخورد واکنش نشان داد و در توئیتر خود اعلام کرد که این DRM فقط به عنوان یک امکان و نه به عنوان یک انتخاب از سوی این استودیو ، در حال بررسی است.
ویرایش دوم :
S.T.A.L.K.E.R 2 از انجین جدید بهره خواهد برد همچنین به سیستم قدرتمند تری نیاز خواهد داشت .
در طی مصاحبه اخیری که سازنده ها با همون سایت روسی داشتند ، اطلاعاتی جدیدی ازش به زبان انگلیسی ترجمه شده که شامل اطالاعات جدیدتری هم هست !
در طی این مصاحبه sergey درباره موضوعاتی از قبیل موتور جدید بازی ، FOV (مخفف عبارت field of view ) و سیستم مورد نیاز بازی و همچنین امکان عرضه بازی برای نسل حاضر کنسولها(!) صحبت کرد و اعلام کرد که بازی همچنان برای عرضه در سال 2012 برنامه ریزی شده است.
بر طبق گفته های وی ؛ strelok همچنان در بازی خواهد بود و سیستم مورد نیاز بازی اینبار سنگین تر خواهد بود همچنان که تیم سازنده تمرکز خود را بر روی این مسئله(گرافیک) قرار داده است.این تیم قصد ساخت یک تجربه هالیوودی را نداشته و این بدین معنی هست که انها قصد ساخت یه کپی دیگر از COD را ندارند و به اصالت بازی خود متعهد هستند همچنان که بازی متفاوت از نسخه های پیشین به نظر خواهد رسید.بازی همچنان که اتمسفر پسا آخر و زمانی خود را حفظ خواهد کرد ، درعین حال بر جنبه واقع گرایانه خود نیز تاکید دارد.علاوه بر این تیم سازنده علاقه چندانی به برخی از افکت های مرسوم که درحال حاضر رواج فراوانی دارد نظیر motion blur ندارد و در صدد ایجاد یک دورنمای محدود شده که تاثیرات منفی ای نیز بر روی مخچه در پی دارد نیست.
در رابطه با نسخه کنسولی بازی ؛ شانس زیادی وجود دارد که بازی برای کنسول 360 منتشر شود ولی برای نسخه ps3 این امر غیر محتمل به نظر میرسد و همه چیز بستگی به زمان عرضه بازی دارد.
تیم سازنده تصمیم بر این گرفته است که برای ساخت بازی از موتور ساخته کمپانی خود استفاده کند زیرا استفاده از هر موتور دیگری برای استفاده صحیح نیاز به حداقل صرف یک سال زمان دارد.علاوه بر این انجین بازی لایسنس نخواهد شد و رایگان باقی خواهد ماند.
منبع :
آخرین ویرایش: