Atsushi Inaba، تهیه کننده ی Bayonetta 2، طی مصاحبه ای با Polygon، به این موضوع اشاره کرد که بدون نینتندو Bayonetta 2 ای درکار نبود.
بنا بر گفته های Inaba، نینتندو دقیقا همان ناشر و شریک قدرتمندی بود که آنها به دنبالش بودند.
طبق گفته های اینابا، طرفداران نباید نگران تاثیراتی که ممکن است Wii U بر روی هسته ی اصلی بازی بگذارد باشند.
اینابا به هیچ جزییاتی از بازی اشاره نکردو گفت نمی تواند در باره ی "تمام چیز های جدید" ی که در تریلر بازی دیدیم صحبت کند. او به طرفداران توصیه کرد فعلا به قوه ی تخیلشان روی آورند.
منبع
بنا بر گفته های Inaba، نینتندو دقیقا همان ناشر و شریک قدرتمندی بود که آنها به دنبالش بودند.
آیا بدون نینتندو Bayonetta 2 ساخته می شد؟ پاسخ خیر است. ما به این موضوع نه به عنوان عوض شدن پلتفرم، بلکه به عنوان پیدا کردن یک شریک جدید نگاه می کنیم. نینتندو یک شریک قوی بود که می خواست Bayonetta 2 با همکاری بین این دو شرکت ساخته شود. و برای همین (به عنوان نتیجه) Wii U پلتفرم بازی شد.
طبق گفته های اینابا، طرفداران نباید نگران تاثیراتی که ممکن است Wii U بر روی هسته ی اصلی بازی بگذارد باشند.
ما بازی هایمان را روی PC می سازیم، پس اگر پلتفرم هم تغییر کند، تاثیری بر روند ساخت بازی نخواهد گذاشت. ما در حال فکر کردن هستیم تا تصمیم بگیریم چه ویژ گی هایی را با توجه به گیم پد Wii U به بازی اضافه کنیم. تفاوت هایی در زمینه ی طراحی بازی وجود دارد، اما ما از چالش هایی که ساختن بازی برای یک پلتفرم جدید پیش رویمان قرار می دهد، لذت می بریم.
اینابا به هیچ جزییاتی از بازی اشاره نکردو گفت نمی تواند در باره ی "تمام چیز های جدید" ی که در تریلر بازی دیدیم صحبت کند. او به طرفداران توصیه کرد فعلا به قوه ی تخیلشان روی آورند.
منبع
آخرین ویرایش: