بخش چند نفره هیلو اینفینیت به صورت رایگان با پشتیبانی از نرخ ۱۲۰ فریم بر ثانیه عرضه خواهد شد

Bahram

Alan, Wake Up
مدیر انجمن
Sep 7, 2011
7,755
نام
Bahram
آپدیت خبر:
دقایقی قبل استودیو سازنده بازی تایید کرد که بخش چند نفره هیلو اینفینیت به صورت رایگان یا free to play منتشر خواهد شد. همچنین این بخش بر روی کنسول ایکس باکس سری ایکس از نرخ ۱۲۰ فریم بر ثانیه پشتیبانی خواهد کرد.

هر چند هفته گذشته شاهد نمایش گیم‌پلی بازی هیلو اینفینیت بودیم، اما در نهایت این بخش تنها اختصاص یافته بود به بخش تک‌نفره و خبری از گیم‌پلی بخش چند ‌نفره نبود. با این حال مایکروسافت اعلام کرده‌است که به زودی بخش چند نفره هیلو را نمایش خواهد داد، اما قبل از آن فیل اسپنتر به عنوان مدیر بخش ایکس باکس به ویژگی‌های این بخش اشاره می‌کند. با جدید ترین اخبار بازی‌ همراه باشید.

«من فکر می‌کنم بخش چند نفره هیلو «ویژه و خاص» باشد. ما می‌دونیم برای تعداد فراوانی از مردم، بازی Halo: Combat Evolved زمانی بود که برای اولین بار از Xbox خود استفاده کردیم و در کنار هم دیگر به انجام بازی در بخش چند نفره بازی پرداختیم. این برای خیلی از ما اولین خاطره بود. بنابر این من بسیار هیجان زده‌ام برای آن چه خواهیم دید و آن چه به نمایش خواهیم گذاشت.
بخش چند نفره هیلو اینفینیت بر پایه عناصر و ویژگی‌های بخش چند نفره شماره پنجم توسعه یافته‌است. این بخش در هیلو ۵ مورد توجه بسیاری از طرفداران سری قرار گرفت. این موضوع که همیشه تیم توسعه بازی به پیشنهادات طرفداران و آن چه آن‌ها دوست دارند، گوش می‌دهد، موضوع جالبی است. در این خصوص تعداد زیای از بازیکنان esports با ما همکاری می‌کنند به این دلیل که می‌دانیم آن‌ها بخش مهمی از جامعه طرفداران ما، یعنی بازیکنان حرفه‌ای هستند.»

او در ادامه به چالش های تکنیکی که تیم توسعه بازی برای ورود به نسل هشتم برای ساخت بخش چند نفره برای خود ایجاد کرده‌اند، اشاره‌ای کوتاه می‌کند.
« تعدادی چالش در بخش فنی و تکنیکی را تیم توسعه ما برای خود در بخش چند نفره ایجاد کرده‌است که مشتاقم به زودی و در زمان مناسب درباره آن‌ها صحبت کنم.»
همچنین او در نهایت به شوکیس بعدی کنسول ایکس باکس سری ایکس برای ماه آگوست اشاره کرد.

بازی هیلو اینفینیت در تعطیلات پایان سال ۲۰۲۰ برای کامپیوتر شخصی و کنسول‌های ایکس‌ باکس وان و ایکس باکس سری ایکس منتشر خواهد شد.
 
آخرین ویرایش:

Skuul

کاربر سایت
Mar 18, 2007
2,986
نام
Milad
اتفاقا اکثر کسانی که کنسول دارند و رو TV های HD بازی می کنند، همین الان هم با خرید Xbox series X می تونن از این فریم ریت استفاده کنند.
به این دلیل که اکثر TV ها از رزولوشن 1080 و ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می کنند.
تنها در صورتی نیاز به TV با پورت HDMI 2.1 پیدا میشه که کسی بخواد به صورت 4K و ۱۲۰ فریم بر ثانیه به انجام بازی بپردازه که خیلی بعیده هیلو بخواد به صورت 4K و با نرخ ۱۲۰ فریم بر ثانیه اجرا بشه.
تو خبر چون نگفته من برداشتم این بود که دیفالت 4K و 120 فریم ...قبلا هم گفته بودن که 4K و 60 فریمه..
اتفاقا با این ستینگ و دمو تکنیکی که نشون دادن بنظرم راحت میتونن 120 فریم رو سری X بدن
 
  • Like
Reactions: SHAYAN1999

Bahram

Alan, Wake Up
مدیر انجمن
Sep 7, 2011
7,755
نام
Bahram
تو خبر چون نگفته من برداشتم این بود که دیفالت 4K و 120 فریم ...قبلا هم گفته بودن که 4K و 60 فریمه..
اتفاقا با این ستینگ و دمو تکنیکی که نشون دادن بنظرم راحت میتونن 120 فریم رو سری X بدن
همون 4k و ۶۰ فریم هم به سختی می تونن بهش برسن. کیفیت 4k و ۱۲۰ فریم هم تنها تو تعدادی بازی ایندی ممکنه ببینیم. حتی درت ۵ هم با فریم ریت ۱۲۰ به صورت 4k اجرا نمیشه تا اونجایی که من در جریان هستم.
 

Sobhan_23

کاربر سایت
May 31, 2009
4,156
نام
سبحان
120 فریم زیاد نیست motion sickness میگیریم خب. کاش یک ذره گرافیکشو بالاتر میبردند
:|:|:|:|:|:|:|
من الان چندین ساله دارم ۱۴۴ فریم بازی میکنم هیچ مشکلی ندارم برعکس ۳۰ فریم که بازی میکنم سردرد و چشم درد میگیرم
 

doug ratman

کاربر سایت
Mar 12, 2016
193
احیانا motion sickness مشکل فریم های پایین تر نیست ؟ (مخصوصا تو اول شخص ها)
من قصد ترول ندارم خودم چند بار با 120 فریم بازی کردم motion sickness گرفتم حالا شاید من مشکل از من بوده
من سر talos principle و یک بازی ریسینگ دیگه خیلی motion sickness گرفتم
یک مورد دیگه فریم ریتو بالا بردن خیلی راحت تر از ارتقا گرافیکی که دیگه مثل اون بروتو نبینیم
 
آخرین ویرایش:

m.d.makan

کاربر فعال
Apr 14, 2007
9,091
نام
مــاکــان
من قصد ترول ندارم خودم چند بار با 120 فریم بازی کردم motion sickness گرفتم حالا شاید من مشکل از من بوده
من سر talos principle و یک بازی ریسینگ دیگه خیلی motion sickness گرفتم
یک مورد دیگه فریم ریتو بالا بردن خیلی راحت تر از ارتقا گرافیکی که دیگه مثل اون بروتو نبینیم
من تا بحال ندیده و نشنیده بودم که کسی همچین شرایطی با یک بازی فریم بالاتر تجربه کنه.
اگر هم شما با این بازیها همچین اتفاقی برات افتاده باشه ، بعد یکی 2روز ذهنت عادت میکنه.

اتفاقا سختی کار اونجاست که شما بخوای تعادلی بین فریم هدفی که مد نظرت هست (120) و ویژگیهای گرافیکی برقرار کنی.
وگرنه قفل کردن روی فریم پایینتر و ارتقاء گرافیکی حتما کار آسونتر و با ریسک کمتری هست.

60 فریم بودن بازیهای شوتر و ریسینگ تو این نسل تقریبا روی کنسولها تبدیل به استاندارد شد، نسل بعد هدف 120فریم هست و خب این اوایل یک چندتایی قربانیِ بین نسلی بودن میشن.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر