بخش چند‌نفره CoD: Advanced Warfare به استقبال فرمول‌های تازه خواهد رفت

S.X

کاربر سایت
Sep 26, 2011
851
نام
Sajjad


سازندگان بازی CoD:AW توضیحاتی را در رابطه با بخش چند‌نفره این عنوان داده‌اند و اشاره کرده‌اند که این بخش میزبان تغییرات قابل توجهی خواهد بود که یکی از این تغییرات، حضور ابزارها و گجت‌های مختلف در این بخش است.


طی مصاحبه‌ای که Xbox Magazine با سازندگان بازی -Michael Condrey و Glen Schofield- داشته است، توضیح داده شده که تیم این بازی در حال برداشتن قدم‌هایی رو به جلو است و سعی دارد فرمول‌های به کار گرفته شده در بخش چند‌نفره CoD را تغییر دهد. یکی از راهکارهای تغییر این فرمول، استفاده از ابزارها و گجت‌های پیشرفته در بخش چند‌نفره بازی خواهد بود و گفته شده این مورد نه تنها شیوه بازی کردن گیمر‌ها را تغییر خواهد داد، بلکه جریان بازی را هم عوض خواهد کرد. M.Condrey در این مورد اشاره کرده:


ما سلاح‌های سنگینی را در بازی خواهیم داشت که این باعث اضافه شدن کلاس جدیدی به بخش چند‌نفره بازی می‌شود. در کنار آن، ویژگی‌هایی مانند Boost- Jump، قابلیت نامریی -پنهان شدن- و قدرت‌های ویژه را در نظر بگیرد. هم‌چنین تغییراتی که در نحوه کنترل بازی به سبب وجود Exo-boost و Exo-slide ایجاد خواهد شد را به آن‌ها اضافه کنید. شما می‌توانید تصور کنید که چه تجربه‌ای از بخش چندنفره بازی خواهید داشت.


در ادامه گفته شده است، ویژگی‌های بازی این توانایی را به بازیکن‌ها خواهد داد که بتوانند کارهای مختلفی در بازی انجام دهند و این باعث تغییر روش بازی آن‌ها خواهد شد. «ما کمبوهای فوق‌العاده‌ای را به واسطه ویژگی Boost-Jump در بازی خواهیم داشت و احساس می‌کنیم این موضوع، تغییری بنیادی برای ثانیه به ثانیه درگیری‌های بازی محسوب شود.»


سازندگان بازی به چنین تفکری رسیده‌اند که توانایی‌های جدید می‌تواند سبب تغییر استایل درگیری‌های بازی به صورت لحظه‌ای شود و باعث خواهد شد که یک متود خاص دایما به کار گرفته نشود. Condrey در این مورد مثالی را ذکر کرده و گفته است: «شما اسلحه شاتگان را به عنوان سلاحی با برد کوتاه در نظر بگیرد، چنین سلاحی در برابر بازیکنی که می‌تواند به واسطه توانایی Boost سریعا در محیط جابه‌جا شود، بی اثر خواهد بود. درست است؟ بنابراین به واسطه این ویژگی‌ها، فرصت‌ها و چالش‌های بسیار زیادی در بازی شکل خواهد گرفت.»


سازندگان سری بازی‌های CoD اگر چه طی این سال‌ها سعی کرده‌اند هر کدام از عناوین منتشر شده آن‌ها، بهبودهای مختلفی در بخش چندنفره بازی داشته باشد، اما می‌توان گفت بخش چندنفره این سری بعد از CoD4: Modern Warfare هیچ گونه مکانیسم و ویژگی کاملا تازه‌ای را به خود اضافه نکرده است. در رابطه با این موضوع Condrey معتقد است:

تنوعی که به واسطه شیوه‌های جدید کنترل بازی و قابلیت Exo به گیم‌پلی اضافه می‌شود، بسیار انقلابی خواهد بود.

سری CoD برای اولین بار است که چنین ویژگی‌هایی را در خود می‌بیند، ویژگی‌هایی که ممکن است متعلق به بازی‌های دیگر باشند و با استایل کلی سری CoD خیلی منطبق نباشند. با این وجود امیدواریم CoD برای بهتر شدن، حتی اگر به بازی‌های دیگر هم نزدیک می‌شود، خود و ویژگی‌های خاص خود را فراموش نکند.


CoD: Advanced Warfare در 4 نوامبر 2014 ( 13 آبان 93) برای Xbox One، PS4، Xbox 360، PS3 و PC عرضه خواهد شد. نکته مهم‌تر از این موضوع مربوط به نسخه‌های Xbox 360 و PS3 است که توسعه این دو نسخه زیر نظر استودیو High Moon صورت می‌گیرد و تمرکز استودیو Sledgehammer Games فقط روی کنسول‌های نسل حاضر و PC خواهد بود.
منبع
 
آخرین ویرایش:

Solidsnake_1

کاربر سایت
Jul 19, 2014
789
نام
Reza
کلا گند زدن به سری COD !
Ghosts اینقدر مپ هاش بزرگ بود دو ساعت طول میکشید برسی اونور مپ بعد آخرش یه کمپر نوبی از یه سوراخی میکشتت :| حالا با نامرئی شدن دیگه لازم نیست برن تو سوراخی همون وسط مپ نامرئی میشن :|
 

.:Frantic:.

کاربر سایت
Aug 29, 2007
1,578
نام
AmirHosein
تو MW1 و MW2 یادمه تو همین مد S&D هر راند که تموم میشد واسه شروع راند بعدی مثل این چند نسخه ی آخر شمارش معکوس نداشت، هنوز صفحه سیاه بود که بچه ها rush میدادن تو بیس حریف :D بازی که شروع میشد جلوتر از spawn point بودیم :d تو MW3 ماشالا همه هدست 7.1ch گرفته بودن با یه پرک sit rep دیگه از uav always on هم بدتر بود واسه همین همه مجبور بودن رو زمین بخزن تا صدای راه رفتنشون لوشون نده :)) سری COD از اون حالت fast pace که MW داشت رسیده به جایی که یه مشت کمپر خیلی خوب میتونن تو kill بگیرن!! قابلیت نامرئی هم واسشون بذارن نونشون تو روغنه دیگه :|
من از زمان MW1 این سری رو همیشه Day1 خریدم ولی امسال دیگه پولم رو واسه این ایده های بولشیت که معلوم نیست از کجا درمیاد هدر نمیدم! با بازی کنار بیایم، مهدکودک داخلشو دیگه چجوری تحمل کنیم؟!
 

kiya

کاربر سایت
Oct 30, 2006
3,332
نام
کیا
یادش بخیر امیر حسین :D البته من اون موقع تو Live بازی میکردم :D همین شروع میشد rpg میزدیم همه تیم میرفت هوا :))
 

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,159
نام
∂αнмα
دوباره ی سری اومدند نسخه ی بازیی که هنوز منتشر نشده از رو چند تا حرف و تریلر پیچیدند رفتن :|
واقعا آدمای باحالی هستید دقیق یادمه حرفای اون دوستانی که زمان MW3 می گفتند که قرار DLC تحویل ملت بدن حالا بعضی از دوستان میان میگین چرا بازی قراره تغییر کنه ما همون تکرار مکررات رو میخوایم :| به ی چیزیایی گیر میدید که آدم میخواد با سر بره تو دیوار ...
 

FaRd!N

Nothing as it Seems
کاربر سایت
Aug 30, 2007
14,104
نام
فردین
دوباره ی سری اومدند نسخه ی بازیی که هنوز منتشر نشده از رو چند تا حرف و تریلر پیچیدند رفتن :|
واقعا آدمای باحالی هستید دقیق یادمه حرفای اون دوستانی که زمان MW3 می گفتند که قرار DLC تحویل ملت بدن حالا بعضی از دوستان میان میگین چرا بازی قراره تغییر کنه ما همون تکرار مکررات رو میخوایم :| به ی چیزیایی گیر میدید که آدم میخواد با سر بره تو دیوار ...
دوست عزیز من خودم از اولین کسانی بودم که واقعا از این شماره جدید بدجور حال کردم. (با اینکه BF بازم) اما این قسمت زور داره که تمامی امکاناتی که قبلا توی کرایسیس بود رو آوردن با آب و تاب تعریف میکنن، مثل اینکه قبلا اینجور چیزی نبوده. فردا هم چون اسم بازی COD هست همه منتقد ها کیلو کیلو نمره حوالش میکنن. اونوقت باید بری خر اون منتقد ها رو بگیری و بپرسی که چرا به مولتی کرایسیس اینقدر توجه نکردید؟
 

B.A.B

کاربر سایت
Oct 3, 2011
631
نام
Babak
اسم مولتی کرایسیس رو نیارید که نسخه آخرش واقعا بد ترین مولتی عمرم بود و حسابی شرمندمون کرد :d

حالا زوده واسه قضاوت ولی امیدوارم این امکانات بازیو بهتر کنه نه بدتر... توی HALO هم میشه armor ability غیب شدن برداشت، ولی کدوم آدم نادونی جرات میکنه اونجا کمپ کنه؟!!

پس روند بازی باید متناسب با این امکانات تغییر کنه تا یه مولتی بالانس ببینیم وگرنه میشه یه فاجعه :|
 

S.X

کاربر سایت
Sep 26, 2011
851
نام
Sajjad
قضاوت سر CoD کلا خیلی عجیب و تا حدی سخت شده، نه می‌شه با نقل قول‌ها و نمایش‌ها بازی رو له کرد، نه می‌شه عالی خوندش، از طرف دیگه هم Sledgehammer G اومده و سر موضوعات مختلف توقعات یا برده بالا یا دست بالا رو گرفته. دنبالشم بازی یک جوری از چشمای بازیکن‌ها و البته عده‌ای افتاده که انگار اصلا هیچ CoD خوبی تا به حال وجود نداشته :|

از طرفی سازنده‌ها کارشون مشخص نیست، شاید بیان و از ویژگی‌ها جوری استفاده کنن که واقعا عالی از آب در بیاد ( امکانش نیست؟ امکانش هست!) این ویژگی‌ها عمرا هیچ کدومش تازه و جدید نیست ولی ممکن هست نحوه استفادش توی AW به دل همه بشینه و راضی کننده باشه، عکس همه‌ی اینا هم هست و ممکن بازی با سر بخوره زمین.( البته اگر AW با سر هم زمین بخوره باز هم شرافت داره نسبت به Ghosts )

متاسفانه گیم‌پلی CoD هم پتانسیل سو استفاده رو داره و اگر یکی از این ویژگی‌ها، فقط یکیش به مرز سو استفاده همون بازیکن‌های معروف برسه، می‌تونه باعث شه همه ویژگی‌های خوبش نادیده گرفته بشه.
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر