بخش داستانی "Vergil's Downfall" بین 3 تا 5 ساعت طول خواهد کشید!

Asmodeus

Dark is the path in the absence of light
کاربر سایت
Apr 13, 2011
1,831
نام
کیوان
همانطور که می‌دانید، چند وقت پیش شرکت Ninja Theory، ریبوتی از سری Devil May Cry تحت عنوان "DmC" عرضه کرد و توانست نمرات خوبی را از آن خود کند. در همین راستا، قرار است در آینده بسته‌ای برای این عنوان Hack and Slash با نام "Vergil's Downfall" منتشر شود.
بر اساس گزارشات منتشر شده از سوی Destructoid، ورجیل در یک مکان عجیب و غریب در دام افتاده است و بسیاری از قدرت‌های خود را از دست داده است. علاوه بر آن، در این گزارش اعلام شده است که هدف از عرضه این بسته، گسترش مراحل Dante نیست. بلکه در این بسته، مکان‌های جدیدی برای اکتشاف‌ وجود دارد که شما را بین 3 تا 5 ساعت درگیر خود خواهد کرد.
نحوه کنترل ورجیل، همانند برادرش می‌باشد و او دارای دو نوع سلاح شیطانی و فرشته‌ای می‌باشد که به وسیله آن‌ها می‌تواند ضرباتی را به دشمنان خود وارد کند. بازیکنان همچنین قادر هستند که سلاح‌ها و قدرت‌های خود را همانند دانته، ارتقا دهند.
همینطور تائید شده است که در این DLC، دانته هم حضور خواهد داشت.

در آخر هم گفتنی است که این بسته در ماه February و با قیمت 8.99 دلار عرضه خواهد شد.
 

$Dante$

کاربر سایت
Dec 3, 2010
667
دوست نداشتم تو این بحث ها شرکت کنم ولی فقط یه حرف دارم میگم دیگه هم نمیام :D
به نظر من خریداران بازی ها(که 70٪ اصلا گیمر نیستن) حق دارن فقط COD و امثال این بازی رو بخرن به دو دلیل 1-این سبک ها جذابترین(برای عموم)و در عین حال راحت ترین سبکهای ممکن هستند پس عموم رو جذب میکنند. 2-خب میشه گفت این افراد هم کار از کار خود کمپانی ها تقلید میکنند یعنی هیچوقت ریسک نمیکنند که پولشون هدر نره! الان تو همین سبک HnS که به قول دوستان نوآورانه ترین سبک هست کمترین نوآوری مشاهده نمیشه همین سری GOW هردفعه تکراری تر از دفعه قبل! این DmC جدید هم که از اول معلوم بود....بی خیالش کلا گفتم دوستان دلایل نفروختن و این چیزا رو راحت تر درک کنند.
دوستان بنده اصلا در حدی نیستم که بخوام صحبتی کرده باشم و بخاطر اینکه وقت گران بهای شما رو گرفتم عذر خواهی میکنم.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر