بحث پیرامون مجله بازیرایانه

mohamad_128

کاربر سایت
Jan 31, 2008
1,009
نام
محمد
جدا خسته نباشيد.مجله خيلي خوب بود.همه قسمتاش عالي كار شده بود.به خصوص پيش نمايش ها و دمو.
ممنون.بازم ازين كارا بكنيد
 

Lord Stark

کاربر سایت
Aug 17, 2007
16,047
نام
معراج
گرفتم خیلی خوب بود این بار البته هنوز کامل نخوندم ولی مباحث عالیه درمورد پرو هم بنظرمن واقعیات گفته شده دیگه نیازی نیست بحثش ادامه پیدا کنه
 

rezvideo

کاربر سایت
Oct 3, 2005
1,433
نام
رضا چشمی
شما امتیاز 6 رو هم برای این بازی زیاد می دونی :laughing: پس چه دلیلی داره که طرفدار پر و پا قرص بازی باشی که لایق امتیاز 6 هم نیست :laughing:


در مورد کامنت با شما موافقم و سعی می کنم در پستهای بعدی رعایت کنم. ضمنا قبل از این هم گفتم در صورتیکه تمایل دارید می تونیم بحث رو به شکل پیام مستقیم دنبال کنیم تا مزاحم سایر دوستان هم نشیم.
این نکته رو به یاد داشته باشید که طرفدار بودن باعث بوجود امدن تعصب کورکورانه نمیشه حقایق رو هم نمیشه کتمان کرد.خاطراتی هم که برای شما بازگو کردم به علاوه تمام توضیحاتی که خوندید برای جلب نظر شما یا هیچ احدی نیست ;)
بلکه برای اینه که شما بدونید لا اقل چند تا پیرهن بیشتر(شما بخون گیم پد) تو این زمینه پاره کردم و اینها بر اساس تجارب شخصیه نه بر مبنای نقد فلان سایت و ...
هر کس تو این بازی یه کم حرفه ای باشه متوجه میشه که PES2008 و در ادامه 2009 هیچ حرفی برای گفتن در مقابل نسل قبلی این بازی ندارن و اون نمره ها هم ملاکی برای کیفیت خوب یا بد بازی نیستن .
از جهتی کسی که ادعای طرفدار بودن رو می کنه لا اقل باید بتونه تفاوتها ،ضعفها و نکات مثبت نسخه قبلی با جدید رو تشخیص بده:laughing:
 

Thomas_Anders

کاربر سایت
Dec 2, 2008
1,395
نام
حمید
از دوستان خواهش میکنم دیگه بحث فیفا و pes رو ادامه ندن....
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
نگفتین دمو قابل بازی برای پی سی چی هستش؟؟؟ من که هنوز گیرش نیاوردم
 

ScoRPioN2

کاربر سایت
Jun 28, 2006
2,251
نام
0
از دوستان خواهش میکنم دیگه بحث فیفا و pes رو ادامه ندن....
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
نگفتین دمو قابل بازی برای پی سی چی هستش؟؟؟ من که هنوز گیرش نیاوردم
دوست عزیز برای PC چیزی نیست ، دموی Resident Evil 5 برای X360 هست.
 

Mamad Ripper

کاربر سایت
Aug 19, 2008
2,368
نام
محمد
و البته نیازی به تذکر نداره که وقتی ناشر قدرتمندی همچون EA پشتیبان یک بازی هست . به راحتی می شه تشخیص داد که علت فروش بیشتر بازی به چه دلیل هست .
فقط جهت اطلاع میگم همون ناشری که شما ازش صحبت میکنی بازی Mercenaries 2 رو منتشر کرد نقد ها و امتیازات بازی رو هم که دیدم...
و البته قدرت برای هر سازنده یا منتشر کننده ای امتیاز محسوب میشه...
 

Audioslave

کاربر سایت
Aug 10, 2006
52
سلام به دوستان گرامي و يك خسته نباشيد جانانه به نويسندگان بازيرايانه!!!
دوستان اگر ممكنه بخش video review رو كه تو اين شماره مال fallout بود رو بيش تر كنيد.خدايييش خيلي باحال بود.من بعضي وقتها video review ميبينم ولي هيچ كدوم به كاملي ايني كه شما گذاشتيد نبوده.
خداييش اين شمارتون توي دو سال اخير بهترين بوده!فقط يه انتقاد دارم.چرا محتواي بعضي نقدها با اون خلاصه اي كه توي قسمت امتيازدهي مينويسين توي بعضي نقدها فرق ميكنه؟مثلا توي نقد midnight club چرا توي قسمت امتياز نوشته گرافيك فوق العاده اونوقت توي خود متن نوشته با ان كه گرافيك عالي نيست ولي قابل قبوله و بعد هم اومده از مشكلات تكسچرها حرف زده.بالاخره گرافيك فوق العادس يا متوسط؟البته خود نقدش هم ضعيف بود.اميدوارم نويسنده هاي جديد بتونن موفق تر ظاهر بشن.;)
 

HL2-GF

کاربر سایت
Apr 5, 2006
7,279
نام
نیما
سلام به همه
اقا منم گرفتم همون اول که DVD رو گذاشتم و رفتم که دمو بازی کنم همون دموی اولش که سر یارو رو میزنن ارور unreadable میده الان 3 بار امتحان کردم همش همینجا ارور میده (این اولین بازی هست که اینجوری میشه )
برا بقیه دوستان هم اینطوریه ؟
حداقل میتونستین برا دمو که برا 360 هست از DVD بهتری استفاده کنین !!
 

Barry Burton

کاربر سایت
Jan 16, 2009
33
از جهتی کسی که ادعای طرفدار بودن رو می کنه لا اقل باید بتونه تفاوتها ،ضعفها و نکات مثبت نسخه قبلی با جدید رو تشخیص بده:laughing:
من قدرت تشخیص این موضوع هایی که گفتی رو ندارم و به اندازه کافی از اطلاعات کامل و جامع شما فن بازی که لایق امتیاز 6 هم نمی دونیش :laughing: شدم :laughing: توی این سایت افراد زیادی هستند که همشون یه زمانی ( تا نسخه قبلی ) طرفدار این سری بازی بودند و حالا دیگه نیستند :laughing: مسلما وقتی نسخه 2010 عرضه بشه . باز هم یک سری هستند که تا نسخه 09 طرفدار این سری بودند و 4 تا پیراهن ( گیم پد ! ) بیشتر پاره کردند و دیگه طرفدار این سری نیستند و فیفا خوبه :laughing: طرفدار سری بازی که در هر نسخه جدید خودش کمترین تغییر ممکن رو در اون بازی ایجاد می کنه . هیچوقت از بین نخواهد رفت ! در این موضوع شک نکن ! البته بازم می گم . می دونم خیلی ها تا نسخه 08 استاد این بازی بودند و دیگه فیفا خوب شده !

پ.ن : بحث سر تعصب کورکورانه و این صحبت ها نیست . شما نباید فن بازی باشی که حتی امتیاز 6 رو هم براش لایق نمی دونی :laughing: و یه سر بهش تیکه می ندازی ! فکر کنم با یه فن 2 اتیشه فیفا هم که صحبت کنیم . بازم امتیاز بالاتر از 6 رو به pes 09 بده :) ولی گویا شما کارت از 2 اتیش هم گذشته :). با این حال من جوابم رو از نویسنده مطلب گرفتم و می خواستم دلیلیش رو بدونم . هر کسی میتونه دلیل رو ببینه و خودش قضاوت کنه . بحثمم با شما هم تموم شدست . فقط به عنوان اخرین صحبت . اگه خیلی علاقه داری به تاریخچه و ... این 2 بازی . حتما از همون نسخه های اول شروع کن به مقایسه و ببین کدوم بازی خودش رو شبیه به رقیب کرده . و کدوم بازی بوده که کمترین تغییر رو در هر شماره داشته و احتیاجی به تقلید نداشته . به نتایج خوبی می رسی :smile:

موفق باشی

فقط جهت اطلاع میگم همون ناشری که شما ازش صحبت میکنی بازی Mercenaries 2 رو منتشر کرد نقد ها و امتیازات بازی رو هم که دیدم...

و چقدر هم که Mercenaries 2 به فیفا ربط داره ! و چقدر هم EA سرمایه گذاری عظیمی برای این بازی کرده و خیلی دوست داره تا هر کاری بکنه که فروش این بازی و موفقیت هاش از Geow و جی تی ای و ... بیشتر بشه :)
 
آخرین ویرایش:

whistle song

کاربر سایت
Dec 24, 2008
137
پ.ن : بحث سر تعصب کورکورانه و این صحبت ها نیست . شما نباید فن بازی باشی که حتی امتیاز 6 رو هم براش لایق نمی دونی :laughing:
دوسته من درسته که فن بازها برای یه بازیی که امتیازه 2 هم براش زیاده یه امتیازه نجومی میخوان ولی بدون این بازی انقدر خراب کرده که فن بازا هم ازش روبرگردوندن.
فقط به عنوان اخرین صحبت . اگه خیلی علاقه داری به تاریخچه و ... این 2 بازی . حتما از همون نسخه های اول شروع کن به مقایسه و ببین کدوم بازی خودش رو شبیه به رقیب کرده . و کدوم بازی بوده که کمترین تغییر رو در هر شماره داشته و احتیاجی به تقلید نداشته . به نتایج خوبی می رسی

با حرفه شما موافقم.فیفا المانهای موفق سریه پرو رو جمع کرد با شرایط روز و نسل جدید تطبیق داد و یه فوتبال ناب تحویلمون داد.ولی متاسفانه پرو دلشو به سلطان بودنه سریهای پیشش خوش کرد.
اگر بازم پرو بخواد این رویه و این طرز تفکر رو ادامه بده باید از ساله دیگه از فکر ساختن فوتبال بیاد بیرون چون اروم اروم همه به سمت فیفا متمایل میشن.
امیدوارم پرو یه حرکتی بکنه.
یا حق
 

McAfeex

کاربر سایت
Sep 24, 2008
1,015
نام
maziar
خوب دوستان منم گرفتم مجله رو ، عاليه بد نيست ، اما فکر ميکنم به جای 2 تا مقاله ها ( الان اسمش يادم نيست ، ميگم بعدا ) ميشد نقد 2 تا بازی ديگرو گزاشت ، چون هنوز چندتا بازی قشنگ و معروف ديگه هست که نقدشون نکرديد . اما در کل خيلی خوبه ، حس ميکنم کاغذ مجله و چاپش کمی افت کيفيت داشته ، پوستر هم عاليه .
راستی از بچه های مجله ميخوام بپرسم :
عزيزان نميشه در شماره های آينده يک نقد و تحليل کامل از بازی Microsoft flight simulator X بزاريد؟ ميدونم این يک بازی شبيه ساز هست ، اما خيلی ها از جمله من از عاشقان این بازی هستن و دنبال اطلاعات کاملی ازش ميگردن ، ميخوام ببينم امکان داره يک نقد هم در مورد این بازی بنويسيد؟

به جرات ميتونم بگم ، این دی وی دی از این شماره بترين دی وی دی مجله بود .

 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر