بحث پیرامون مجله بازیرایانه

Mil@D-777

کاربر سایت
Jul 16, 2006
950
نام
میلاد
پس بی خبری بابا نمایشگاه رسانه های دیجیتالی رو میگم فقط یه غرفش مختص بازیها هستش . البته بیشتر بازیهایی که به نمایش گذاشته بودن ایرانی بودن . توی نمایشگاه بین المملی تهران برگزار میشه . :)
 

Dant3

کاربر سایت
Mar 13, 2006
768
نام
سحر رضوی
آقا امروز از غرفه مجله در نمایشگاه دیدن کردم غرفه های تمامی مجله های بازی در کنار هم بودن و غرفه بازیرایانه از قبل بهتر بود خیلی .

تازه عصر نبودین، یه صفای خفن به غرفه دادیم فردا هم خفنترش می کنم :cheesygri
حتما دوباره به غرفه سر بزنید خیلی خوب شده :cheesygri



مسئول غرفه هم خیلی خوش برخورد بود تازه به ما اجازه داد یکی از مجله هایی که تا به حال عرضه شده رو به عنوان هدیه برداریم :biggrin1: مجانی .

ایول، منو می گه :cheesygri
اتفاقا امروز یکی دیگه هم حضورا همین رو بهم گفت از شرمندگی داشتم آب می شدم :cheesygri

============================================

خوب حالا می رسیم به بخش Surprise غرفمون.

امروز عصر در غرفه PS2 PS3 و PSP گذاشتیم. فردا هم X360 احتمالا تا ظهر می رسه دستمون و در کنار دیگر کنسولها در معرض دید و تا حدی بازی کردن عموم قرار می دهیم :cheesygri
خلاصه اونهایی که هنوز نیومدن حتما بیان :cheesygri

برای کسانی هم که می خوام مجله مجانی (اشانتون) بگیرن باید بگم مجله ها تقریبا تموم شد، شماره جدید که نداریم از شماره های قبلی هم زیاد نمونده شنبه اگه وقت کنم آرشیو رو می فرستم نمایشگاه تا به بازدید کننده ها بیشتر مجله بدم :cheesygri :cheesygri :cheesygri

خلاصه ما در غرفه بازی رایانه منتظر شما هستیم :cheesygri
 

Mil@D-777

کاربر سایت
Jul 16, 2006
950
نام
میلاد
وای سحر خوده شما بودید ببخشید که نشناختم چون من شما رو تا حالا از نزدیک ندیده بودم احتمالا دوباره به نمایشگاه سر بزنم فردا ، حتما به غرفه دوباره سر می زنم . :cheesygri
 

Fratos

کاربر سایت
Aug 23, 2006
16,071
درود به همه
خوشبختانه بعد از 4 ماه تلاش شبانه روزی !!! شماره جدید رو عرضه کردید و جا داره یک خسته نباشید کلی خدمت بروبچ باحال بازیرایانه بگم. این شماره خیلیرو خوشحالم کرد چون یکی از پیشنهادات بنده رو در این شماره اجرا کرده بودید( انتخاب عناوین برتر سال ).
نکته برجسته این شماره بدون شک پیش نمای کامل و عظیم شاهکار MASS effect بود. اما اعجاب انگیزتر از همه موارد مقاله های مربوط بهWii & DS .هست.واقعا جای خوشحالی داره . بازیرایانه و Nintendo !؟!؟!؟ من که باور نمیکنم:confused: :confused: :confused: :eek: :eek: ، این جمله ای هست که اکثر کسانی که این شماره از مجله رو خواندن میگن ( تمام بروبچ محل )120 بازی بیاد ماندنی Playstation یاداور دوران شادی بود که هرگز فراموش نمیکنم. 20 بازی بزرگ سال 86 هم خوب بود.

خب، نوبتی هم که باشه نوبت ایرادات انگشت شمار مجله میرسه. بازیTMNT قبل از عرضه هم مشخص بود که مثل اکثر بازی های که از روی فیلم ساخته میشن یک افتضاح تمام عیاراز اب درمیاد ولی نمیدونم چرا 2 صفحه کامل به پیش نمای این بازی اختصاص دادید ( پیش نمای این بازی رو میشد در 1 صفحه هم چاپ کنید و اضافی رو به یک مطلب دیگه واگذار میکردید).
مقاله راه سخت انقلاب بنظر میاد برای پر کردن مجله باشه چون سودی برای مخاطب نداشته ( حداقل برای من ). در زمانی که بازی های به بزرگی و اعظمت Alan Wake. CRYSIS. Mass effect. GTA IV در راه هستن کسی وقت و فکرش رو حروم یک بازی احد آپاچیها نمیکنه.

چرا مقاله بازی Flow رو نصف نیمه چاپ کردید؟
چرا Flow رو در بخش مینی گیم چاپ کردید؟
چرا مقاله ای از Calling All Car چاپ نکرده بودید در صورتی که Demo اون در CD بود؟
چراهنوز زیرنویس CD رو درست نکردید؟ منظورم اینه که زیرنویس به زبان انگلیسی رو باید از چپ به راست نوشت و فارسی رو از راست به چپ. ولی هنوزدرستش نکردید ( خدا میدونه چند بار گفتم). مورد دیگه درباره CD میتونم بگم اینکه با مجله هماهنگ نیست. برای نمونه عکس رو جلد مجله و گزارش ویژه این شماره بازی Mass effect هست اما Demo بازی در CD تراک ( Track ) شماره 14 یا 15 بود. ایراد بزرگی نیست ( شاید اصلا نباشه ) ولی اگه درست بشه خیلی بهتر میشه. یه مقاله به اون توپی از Alan Wake چاپ کرده بودید که آدم کیف میکرد ولی یک Demo قدیمی از این بازی در CD گذاشته بودید که مالE3 06 هست. جالب اینکه از GRAW2 و Τhe Darkness دوتا Demo گذاشتید.

قبل از اینکه این قسمت رو مطرح کنم باید بگم هیچ کس منکر زیبائی غیر قابل وصف شاهکار GOW II نمیشه ولی در مقاله مربوط به این بازی یکم اغراق کرده بود نویسنده. مثلا: آخر بازی بهترین آخری بود که میشد ساخت حتی از آخر فیلم های دزدان دریای کارئیب 2 و ماتریکس 2 و .... قشنگ تر بود.(( 1. اکثرکسانی که این بازی رو تموم کرده از آخرش شاکی هستن .2 . ربط فیلم سینمائی و بازی ویدئوی رو لطف کنه یکی توضیح بده برام.3. فکر نکنم مقایسه این دوتا مقوله کاملا مستقل از هم کار درستی باشه )).
دوباره نصف بیشتر خبرها و مقالات بعلت دیر عرضه شدن مجله بیات شده و از دهن افتاده بود.
با اجازتون میخوام بهترین نویسنده های این شماره رو هم بگم ( نظر شخصی ) . 1. بهزاد ضیائی .2. یاشار ذوالفقاریان. 3. شهریار ازهاریان فر
در آخر دوباره از تمام دست اندرکاران بازیرایانه برای این شماره پربار تشکر میکنم. دونستن مشکلات شما، زحمت های که میکشید، شیطنت های نویسنده هاتون، غنی و مفید بود اکثر مطالب، انتظار کشیدن برای شماره بعد رو راحتر میکنه.
پیروز و پاینده و سربلند باشید.
 

Mil@D-777

کاربر سایت
Jul 16, 2006
950
نام
میلاد
آقا امروز هم به نمایشگاه سر زدم و همچنین به غرفه بازیرایانه هم یه سری زدم نسبت به دیروز خیلی شلوغ شده بود توی غرفه PSP و PS2 گذاشته بودن البته PS3 هم بود ولی هنوز راش ننداخته بودن و قرار شد 360 هم فردا بیارن من هم تونستم یه چندتا عکس از غرفه بازیهای رایانه بگیرم و براتون بزارم البته چندتا از عکسها بشدت تار شده بودند و کیفیت قابل قبولی نداشتن که من اینجا نمی زارم حیف عکسهای دست جمعی با مسئولان بازیرایانه هم جزو این عکسها بودن متاسفانه کیفیت خوبی نداشتن و من هم اونهارو نمی زارم :( حیف شد خودمم توش بودم :(
البته یکی دوتا عکس هم از قسمتهای دیگه گذاشتم . البته ساعت 3 قرار بود توی گیم نت سالن یه مسابقه برگزار بشه که دیگه وقت نشد (شارژ گوشی تموم شد :evil: ) از اونجاها هم عکس بگیرم ولی از گیم نت سالن قبل از مسابقه عکس گرفتم در کل نمایشگاه بسیار جالبی بود امیدواریم از اینجور نمایشگاهها برای بازیها بیشتر و بزرگتر برگزار بشه کلا 13 تا عکس گرفتم که متاسفانه 7 به عبارتی سوخته درآومد اگه کمه دیگه به بزرگی خودتون ببخشید . :blushing:
بچه ها اگه عکسها باز نشد بگید تا دوباره بزارم آخه این سایته یخورده مشکوک میزنه نمی دونم چرا روی همه عکسها کوچک ضربدر خورده .








 

Mil@D-777

کاربر سایت
Jul 16, 2006
950
نام
میلاد
این حمیدرضا دشتی تو نمایگشاه میاد؟!:)
نه من تا حالا توی این دوباری که رفتم ندیدمش چطور براش پیغام داری :)
راستی امین عکسهایی که از نمایشگاه گذاشتم رو یه نگاه بنداز ببین بازی میشه آخه بدون هیچ دلیلی روش ضربدر خورده البته ندازه بزرگش رو چک کردم مشکلی نداشت . :confused: . ممنون
 

ScoRPioN2

کاربر سایت
Jun 28, 2006
2,251
نام
0
امروز منم رفتم غرفه مجله رو دیدم خوب بود یه مجله گرفتم دو تا پوسترم اشانتیون دادن ;) چند تا عکسم از غرفه گرفتم که براتون میزارم.
 

pandora tomorrow

True Blue
مدیر انجمن
Sep 23, 2005
40,796
نام
امین
نه من تا حالا توی این دوباری که رفتم ندیدمش چطور براش پیغام داری :)
راستی امین عکسهایی که از نمایشگاه گذاشتم رو یه نگاه بنداز ببین بازی میشه آخه بدون هیچ دلیلی روش ضربدر خورده البته ندازه بزرگش رو چک کردم مشکلی نداشت . :confused: . ممنون

سلام
اره اگه دیدیش بگو امین میگه خیلی نامردی:)

اره باز میشه و مشکلی نداره!
هم تامبنیلهاش درسته و هم عکسهاش....
 

ONLY_SONY_PS3

کاربر سایت
Apr 14, 2007
695
اقا منم امروز رفتم از e3 2007 { همون نمایشگاه خودمون } :cheesygri دیدن کردم این غرفه ی بازی رایانه هم ردیف بود ایول :love: فقط من رفتم به امید اینکه اقای کیانوش کنی رو ببینم یه امضا ازش بگیرم:laughing: که نبود. یه خانوم اونجا بود که البته نمیدونم تو مجله کاره ای بود یا نه؟؟؟ راستی بچه ها این بازی ساز های ایرانی هم شاخ شدنا :cheesygri . فکر کنم گیم اسپات به این عصر پهلوانان امتیازه خوبی بده :)
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر