بحث پیرامون مجله بازیرایانه

Trunks

کاربر سایت
Jan 2, 2008
7,173
نام
Shahab
خوب من سئوال اخرمم بپرسم:d
من تو این چند شماره آخرتون دقت کردم دیدم فقط تو یکی از شماره هاتون نقد بازی های pspزیاد بود!(البته اون شماره tgs 08هم بازی های پی اس پی ش زیاد بودند!)شما بیشتر تمرکزتون رو برای بخش کنسول دستی رو dsگذاشتید!در صورتی که طرفدار ds در ایران خیلی زیاد نیستش!
(چون گرافیکش پایینه و بازی هاش اکثرا rpg یا jrpg
icon20.gif
هستند!)یکم اگه میشه رو بخش پی اس پی بیشتر کار کنید!
حالا به من ربطی نداره اما نویسنده ها ( اونایی که من میشناسم ) روی PSP هم کار میکنن . مثلا 2 شماره پیش باید Tekken 6 و Naruto جدیده برای PSP نوشته میشد که شد اما خب چاپ نشد ! وگرنه تحریره ( بازم اونایی که من میشناسم ) وقت سره پی اس پی میذارن !
DS هم انصافا 2 3 شمارش که داره زیاد چاپ میشه وگرنه شماره های قبل خیلی هم زیاد نبودن !
 

Isildur

Rise and Shine Mr. Freeman
کاربر سایت
Dec 10, 2006
9,250
نام
امیرحسین
محتوا وسطح کیفی مطالب مثل همیشه عالی بود .!

اما به نظر من این قالب جدید یه سری ایرادات داشت:
مثلا :
1- این فونت مشترکی که برای اسم همه ی بازی ها استفاده شده بود جالب نبود!من همون استیل مخصوص هر بازی برای اسمش رو بیشتر میپسندم مثلا GOW 3 اصلا صفحه ی اول جالبی نداشت!

2-این header بالای صفحات بعضا اشتباه داره مثلا بالای نقد های ds و psp نام PC به چشم میخوره!

3-از نظر من نباید اون بخش توضیحات کوتاه جلوی پارامترهای گرافیک و گیم پلی و... حذف میشد وجود این توضیحات کوتاه خیلی خوب بود. از این توضیحات هنوز حتی درIGN هم اسفاده میشه!

و آخرین نکته اینکه اون بخش نگاه کوتاه خوبه ولی هنوز هم خوندن پیش نمایش RDR در حالی که نزدیک به دو ماهه عرضه شده خیلی توی ذوق میزنه!

به امید بازی رایانه ای به روز تر و بهتر...
 

Fenris Wolf

کاربر سایت
Jan 9, 2009
8,739
نام
شروین
خوب سوتی های مجله=)):d:
METAL GEAR OLID:PEACE WALKER
Metro 2030
و چند جای دیگه هم بودند که براتون بعدا میذارم این متال گیرشو بزرگم نوشته:))
 

Hamidreza

ناظم انجمن
Jun 3, 2008
3,605
نام
حمیدرضا
دوستان یه سوال .چرا وقتی به اواخر خرداد و اوایل تیر که داریم نزدیک میشیم مجله میاد روش زده اردیبهشت.!!!:-/ الان چند سال هستش که این مشکل رو دارید.به خدا اگه بازی رایانه برام مهم نبود پست نمیدادم.من از اولین شمارش که چاپ شد سال 80 بود فکر کنم تا امروز که اخریش اومده همرو گرفتم.اون موقع 15 سالم بود.عکس روی جلدش هم max pain بود و زیرش هم درباره کنسول dreamcast و معرفی اون پرداخته بودین.اینارو گفتم که یوقت فکر نکنید با مجلتون ضدم.این تاخیر ها از شماره اول بود.پس چیز جدیدی نیست.ولی هی داره به سمت پایین مجله حرکت میکنه.اون موقع که من بازی رایانه میخریدم اصلا بازینما وجود خارجی نداشت.چرا الان باید تعداد شماره های اون از بازی رایانه که این همه قدمت داره بیشتر باشه؟ من هر دو مجله رو خریداری میکنم.ولی افسوس میخورم که چرا بازی رایانه تو جایگاه اصلیش نباید باشه و هم سطح (یه ذره بالا یا پایین) بازی نما باشه.امیدوارم حرفام و انتقادهام به گوش آقا وحید و سردبیر و اعضای دیگه برسه.به امید موفقیت برو بچه های قدیمیترین مجله اختصاصی گیم در ایران.>:d<
 

War Has Change

کاربر سایت
Dec 29, 2009
3,036
نام
شایان
با اینکه کلا از این شماره راضی بودم ولی خیلی از مطالب قدیمیه . درسته مطالب رو از قبل اماده میکنید . ولی اصلا انتظار ندارم یک بازی-ای که منتشر شده تازه پیش نمایشش رو بزارید . تا RED DEAD رو دیدم حالم گرفته شد اصلا معنی نداره حالا چون پیش نمایش این بازی رو تو مجلتون نداشتید بزارید . اونم وقتی که بیشتر بازیبازها تمومش کردن !!! به نظرم وقتی یه بازی منتشر میشه نباید پیش نمایشش رو دیگه گذاشت . مورد دیگه هم تعداد صفحاتی هست که تو این شماره درباره فیلم مطلب نوستید هست . که الکی زیاده .
 

Rey Mysterio_619

کاربر سایت
Mar 8, 2008
2,493
نام
Arman
سلام.
میشه لطف کنید و 5-6 تا برگ رو هم به بازیهای آنلاین اختصاص بدید؟
منظورم بازیهای آنلاین چرت و پرتی مثل ایریپابلیک/تراویان و .... که تحت وب هستند نیست.
 

Red_Yashar

کاربر سایت
Feb 23, 2008
822
نام
یاشار
از لطف دوستان به مجله سپاسگذارم.

1- در مورد تاریخ اردیبهشت روی جلد:
متاسفانه این شماره برای عرضه در همون ماه آماده شده بود و بالای 95 درصد مقاله هاش تا اواخر فروردین ماه ارسال شده بودند که متاسفانه برخی کار شکنی ها و تاخیر ها کار خودشون رو کردن.

2- پیشنمایش Red Dead Redemption
این مشکل دوم هم به همون تاخیر ها مربوط می شه چرا که پیشنمایش بازی Red Dead در اواسط فروردین به دفتر مجله تحویل داده شده بود.

3- بازی های پرنس و اسپلیت سکند روی جلد و کمبود پیش نمایش:
علاوه بر مقاله Red Dead، پیش نمایش Forgotten Sands هم توسط آقای کریمی طار در ماه فروردین نوشته شده و به مجله ارسال گشته بود. پیشنمایش Split / Second به قلم بنده هم اواخر سال گذشته تحویل داده شده بود و این شماره باید همان اواسط اردیبهشت منتشر می شد. تاخیرات پیاپی نهایتا به حذف دو پیش نمایش فوق منجر گشته و تنها Red Dead و MGS: PW باقی ماندند.
-

طی صحبت ها و جلسات برگزار شده میان اعضای مجله، راهکار های جدیدی را برای جلوگیری از تاخیر به کار گرفته ایم که امیدواریم باعث عرضه ی به موقع شماره های آینده شوند. البته اینقدر از این قول ها دادیم که باورش برای خودمون هم سخته ولی به امید خدا این بار نتیجه بگیریم.

یک نکته ی مهم که از دوستان خواهش می کنم بهش توجه داشته باشن اینه که هیچ کس تو مجله از این تاخیر ها سود نمی بره مخصوصا نویسنده ها که تاخیر صرفا باعث سوختن و (مثل این شماره) حذف شدن مقاله هاشون می شه که گاها روز ها و هفته ها روشون وقت گذاشته بودن. از دید مالی هم شماره های بیشتر و عرضه ی سر وقت خیلی مفید تره تا تاخیرات زیاد و شماره های کم در سال.
 
  • Like
Reactions: ShelMan

mehdi-psp

کاربر سایت
Oct 4, 2007
2,415
نام
مهدي
یه سوال هم من داشتم چرا بازی های خوبی که برای psp تو این اواخر عرضه شدند هیچ کدوم نقد نشده بودند ؟ بین این عناوین عنوان اختصاصی و عالی socom fire team bravo 3 هم بود که متاسفانه نقد نشد .
امیدوارم همین طور که به ds بها میدید به psp هم بیشتر بها بدید .
 

Death Proxy

مدیر انجمن
Mar 7, 2006
3,685
نام
محمد طالبیان
یه سوال هم من داشتم چرا بازی های خوبی که برای psp تو این اواخر عرضه شدند هیچ کدوم نقد نشده بودند ؟ بین این عناوین عنوان اختصاصی و عالی socom fire team bravo 3 هم بود که متاسفانه نقد نشد .
امیدوارم همین طور که به ds بها میدید به psp هم بیشتر بها بدید .
پیگیری می کنم ببینم دلیل این کار چی بوده و شخصا سعی می کنم یه روندی ایجاد بشه بازی های PSP هم مثل DS نقد بشن
 

Trunks

کاربر سایت
Jan 2, 2008
7,173
نام
Shahab
پیگیری می کنم ببینم دلیل این کار چی بوده و شخصا سعی می کنم یه روندی ایجاد بشه بازی های PSP هم مثل DS نقد بشن
البته ممد ، نقد میشن منتها چاپ نمیشن ! خوده بهزاد 4 تا نقد پی اس پی برای شماره قبل داشت ! اما چاپ نشد !
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر