بحث و تبادل نظر در مورد ISP های ایرانی

JAVAD_MUSIC

کاربر سایت
Aug 1, 2011
187
خوب بچه ها من زیاد PSn میرم ولی چندین روزه که به خاطر حماسه س... نمیتونم برم این هم سرعت دانلود و اپلود من در psn که با دو تا adsl تست کردم
r4oy33n6iuqm4rfvzxue.jpg


8hngj3okpw3ort99xwfv.jpg
 
آخرین ویرایش:

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,159
نام
∂αнмα
سرعت دانلود از 300 به 30 | پینگ عالی ولی لگ بد جور شدید اونوقت میشه به این گفت اینترنت ؟ خدا بگم چیکارت کنه مخابرات :((

- - -ویرایش - - -

من مخابراط شیراز دارم هم کیفیتش خوبه هم قیمتش مثلا من با 200 دانلود میکنم هر گیگ 2 تومن هست.
اینجا به ازای هر گیگ 2500 تومن میگرفتن الان دارن 3500 میگیرین :(
 

™MASOUD2

کاربر سایت
Apr 24, 2013
91
نام
مسعود
خبر وحشتناک برای کاربران اینترنتی (+عکس)

خبرآنلاین: خبر وحشتناک گاردین در مورد کشورهایی که کاربران اینترنتی شان مورد جاسوسی قرار می گیرند، موید آن است که کاربران ایرانی، قربانی اصلی برنامه سری اف بی آی و NSA در ضبط و مانیتور کردن اطلاعات در دنیا هستند.

طبق نقشه ای که می بینید کشور ایران و کاربران اینترنتی ایرانی که با رنگ قرمز در نقشه نشان داده شده اند، قربانی اصلی جاسوسی اطلاعات بر اساس ابزار فوق سری امریکا در جهان است.

بر اساس آمار روی برنامه مخصوص دیتا ماینینگ متعلق به NSA، باندلس اینفورمانت ، هر ماه 97 میلیارد بسته اطلاعاتی توسط دستگاههای امنیتی امریکا در جهان ضبط و مانیتور می شود که از این تعداد 14 میلیارد بسته متعلق به ایران است. پاکستانی ها با 13.5 میلیارد بسته، اردن یکی از متحدان نزدیک امریکا با 12.7 میلیارد بسته دیتا، مصر با 7.6 میلیارد بسته و هند با 6.3 میلیارد بسته در رده های بعدی جای می گیرند.

این آمار مربوط به ماه مارس 2013 است و نشان می دهد دستگاههای اطلاعاتی امریکا ، شبانه روزی در حال جمع آوری اطلاعات از کشورها و مانیتور کردن آنها است.



نقشه موسوم به heatmap نقاط اصلی مانیتورینگ را نشان می دهد و این نقشه در کشاکش بحث های کنگره در مورد نقش آژانس امنیت ملی امریکا در بیرون از مرزهای امریکا و بحث نقض حریم خصوصی کاربران اینترنت در داخل امریکا منتشر می شود.

به همین خاطر و بر اساس مدارک مستند و غیر قابل انکار، حکومت ایران باید مراتب اعتراض شدید خود را در مجامع بین المللی مطرح کند.
 

S.X

کاربر سایت
Sep 26, 2011
851
نام
Sajjad
حالا بحث الان نباشه کدوم isp وضع سرویس های نا محدودش خوبه ؟ قبلا فن اا فوق العاده بود ولی الان سرعتش اومده پایین !

حتی چند سال پیشم که وضع اینترنت بهتر بود شخصا مخالف سرویس های نامحدود برای " بازی کردن " بودم ، الان که اصلا قابل قبول نیست با سرویس های نامحدود سمت بازی بری . بهتر دنبال سرویس های محدود باشی ، فعلا هم اولویت رو اول بزار روی ping time و بعد سرعت .

سرویس ها هم کیفیتش کلا مشخص نیست ، به حدی سرویس های اراعه شده منطقه بندی روشون تاثیر داره نمی شه گفت کدوم سرویس به صورت سراسری خوبه ! سرویس که در یک منطقه عالی هست دقیقا در یک منطقه دیگه می تونه افتضاح باشه !

- - -ویرایش - - -

من مثلا 256نامحدود دارم...
سرعت دانلود : 16كيلو بايت بر ثانيه!!!
آپلود: 4يا 6
اعصاب ندارم.ميرم از مخابرات بگيرم بلكه فرجي شد.
دوستان مخابراتي راضي هستن؟؟

Sent from my HTC Wildfire S A510e using Tapatalk 2

سرویس های نامحدود کلا باید فراموش کنید ، سرویس مخابراتم در حالت کلی " نه " اصلا راضی کننده نیست ، اما برای دانلود به نسبت خوب هستش ( محدود ) ، باز هم بسته به منطقه مخابراتی متفاوت هست کیفیتش ، ولی میانگین دانلودش در پهنای باند های 1 تا 2 مگ ، حدود 200 تا 250 هستش ، ممکن بعضی ها بیشتر بعضی ها کم تر باشه ، ریت آپلود هم متغیر و میانگی روی 60 قرار می گیره .
 

shahriyar_pc

کاربر سایت
Oct 18, 2010
993
دوستان کسی از ساری هست مارو راهنمایی کنه واسه گرفتن یه اینترنت با پینگ خوب برای بازی!!!؟؟

به نظر من مخابرات بگیر.
من خودم 512 دارم راضی هستم ازش البته این چند روز خوب نیست . ولی قبل از این خیلی خوب بود راضی بودم.
ولی بازم تحقیق کن.
 

farbodkain

کاربر سایت
Mar 10, 2007
2,281
نام
farbod
مخابرات 512 - از ساعت 12 ظهر به بعد سرعت به شدت افت پیدا می کنه الان چند روزه که به این صورت.اما جالب پینگ روی همان 100 اما صفحه معمولی را هم به سختی باز می کنه.
 

Hamidrezatop

کاربر سایت
Dec 6, 2011
791
نام
Hamidreza
چقدر تکراری هستید.. فقط دوست دارید پست اسپم بدید.. همه که میدونند پینگ بالاست سرعت کمه گفتن داره.. خیلی وقته ...!! حالا دوباره بیاید بگید پینگ بالاست؟؟ سرعت کمه.؟!:d
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر