بحث و تبادل نظر در مورد ISP های ایرانی

amirmahmood

کاربر سایت
Nov 12, 2009
3,203
نام
امیر محمود
این اسیاتک خیلی دیگه اوضاعش خرابه. الان یک سرویس از اسیاتک دارم 1 هفته شده که سرویسم قطع شده و هنوز درست نشده.چند بار بهشون زنگ زدم با بهانه های مختلف(خط نویز داره یا پهنای باند سراسری شرکت ها کم شده!!! )xو.... ) توجیح می کنن.
همون موقع هم که وصل بود پینگش 350-400بود با سرور های اروپا.جالبیش این هست که قیمت سرویش هم بسیار زیاده!
 

Smaee1

کاربر سایت
Dec 27, 2010
245
دوستان الان هرچی با جواب خز پی ان می رم همه سایتا به جز کتاب چهره :D شیتلره!!!! از مخابرات سرویس می گیرم چیکار کنم؟؟؟؟

من نامحدود مخابرات دارم و مشهد هستم ولی مشکل خاصی ندارم و چیز پی ان و جورابم راحت باز میکنه همه چی رو. همین الانم دارم کنسرت های غربی :D رو دانلود میکنم
 

hitman rocker

کاربر سایت
Apr 19, 2008
718
نام
arash
من نامحدود مخابرات دارم و مشهد هستم ولی مشکل خاصی ندارم و چیز پی ان و جورابم راحت باز میکنه همه چی رو. همین الانم دارم کنسرت های غربی :D رو دانلود میکنم
ای خوش به حالت!!!!! آقا یکی تو تهران همچین مشکلی داره؟؟
 

Miladosos

کاربر سایت
May 6, 2011
602
نام
میلاد
دوستانی که جوراب ها کار نمیکنه ، به پشتیبانی جوراب ها تماس بگیرید و بگید که پورت جدید بهتون بدن . مثلا من پورتم 808 بود الان شده 443 . دیگه سایت ها رو باز میکنه. (یوتیوب رو تست نکردم ولی توییتر و کتاب چهره و kesafat.in رو امتحان کردم :d)
 

Al!reza

کاربر سایت
Jul 27, 2011
7,549
نام
Alireza
دوستانی که جوراب ها کار نمیکنه ، به پشتیبانی جوراب ها تماس بگیرید و بگید که پورت جدید بهتون بدن . مثلا من پورتم 808 بود الان شده 443 . دیگه سایت ها رو باز میکنه. (یوتیوب رو تست نکردم ولی توییتر و کتاب چهره و kesafat.in رو امتحان کردم :d)
واسه من کار نکرد :(
اصلا نمیدونم از کجا خریدم اینو !:|
 

FPS Dᴏug

کاربر سایت
Apr 19, 2012
2,173
برا من همه سایتا راحت باز میشن ! چیز پی ان من دارم ، سوسک رو والا نمیدونم !

پینگ و سرعت هم درست هست و راضیم !

2216419273.png
 

volta22

کاربر سایت
Aug 1, 2012
669
نام
Hesam
من زنگ زدم پشتیبانیه مخابرات گفتم چرا انقدر پینگم بالاست گفت مگه چنده ؟ گفتم 284 گفت این که خوبه برو خدا رو شکر کن رو 800 نیست :|
واقعا راست میگفت ها
من موندم این بی سواد ها رو کی نشونده اون پشت طرف می پرسید که شما چه جوری پینگ می گیری :|
 

Persian-Masoud

Intelligent Innovation
کاربر سایت
Feb 18, 2010
6,369
نام
مسعود
بخش جدیدشبکه ملی اینترنت همین هفته اجرا می شود



رضا تقی پور اجرای پروژه شبکه ملی اطلاعات را تکلیفی قانونی مطابق برنامه پنجم توسعه کشور برشمرد و گفت: همزمان با آغاز ماه مهر، عملیات اجرایی فاز نخست این پروژه آغاز شده که برپایه آن و در راستای تفکیک اینترنت از اینترانت، ارتباط حدود 47 هزار دستگاه دولتی از شبکه اینترنت به شبکه ملی منتقل شده است.

وی با بیان اینکه هم اکنون در حال گزارش گیری از اتصال تمامی دستگاه‌ها و سازمان‌های حاکمیتی به شبکه ملی اطلاعات و انتقال دیتاهای موجود این سازمان‌ها از اینترنت به این شبکه ملی هستیم، بیان کرد: نتایج نهایی از اتصال دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی به شبکه ملی از طریق گزارش‌گیری استان‌ها به زودی اعلام می‌شود.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اتصال دو طرح دیگر به شبکه ملی اطلاعات را از دیگر اهداف پیش بینی شده در فاز نخست اجرای این طرح عنوان کرد و گفت: براین اساس شبکه ملی سلامت و شبکه ملی آموزش با اتصال به شبکه ملی اطلاعات در هفته جاری آغاز به کار می‌کند.
تقی پور با بیان اینکه شبکه ملی سلامت و شبکه ملی آموزش هم اکنون به صورت آزمایشی راه‌اندازی شده است، افزود: به زودی و در هفته جاری فاز نخست شبکه ملی سلامت با اتصال بیش از 10 هزار نقطه بهداشتی درمانی به شبکه ملی اطلاعات عملیاتی می‌شود؛ در همین حال فاز نخست شبکه ملی مدارس که اتصال 44 هزار مدرسه به شبکه ملی اطلاعات را ممکن می‌کند نیز به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش مهر، پیش بینی اختصاص پهنای باند برای اینترنت ملی با سرعت 16 مگابیتی برای بخش‌های مرکزی دستگاه‌های اجرایی و اتصال با سرعت 8 مگابیت بر ثانیه برای دستگاه‌های دولتی داخل استان‌ها، پیاده سازی دیتاسنتر استانی و دیتاسنتر ملی و در نهایت به اشتراک گذاری اطلاعات دستگاه‌ها و پیاده سازی خدمات دولت الکترونیک بر بستر شبکه ملی اطلاعات از دیگر برنامه‌های وزارت ارتباطات است که در فاز نخست اجرای این طرح و در سال جاری قرار است، عملیاتی شود.

همچنین چندی پیش علی حکیم جوادی، معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات پیش بینی کرد که شبکه ملی اینترنت حداقل برای 15 درصد کاربران خانگی تا پایان امسال پیاده سازی شود چرا که به گفته وی به لحاظ اجرایی مشکلی در پیاده سازی شبکه ملی برای کاربران خانگی وجود ندارد و قرار است تا پایان برنامه پنجم توسعه 60 درصد کاربران خانگی بتوانند از شبکه ملی اطلاعات استفاده کنند.


اتصال 15 درصد کاربران خانگي به شبکه ملي اطلاعات تا پايان سال



علي حکيم جوادي در گفت‌وگو با خبرنگار فناوري اطلاعات خبرگزاري فارس، در پاسخ به اين سوال که "آيا شبکه ملي اطلاعات تا پايان دولت دهم به دست کاربر خانگي خواهد رسيد"، گفت: در قانون برنامه پنجم، تکليف شده که تا پايان امسال (سال دوم برنامه) بايد تمام دستگاه‌هاي اجرايي کشور به شبکه ملي اطلاعات متصل شوند.
معاون وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات افزود: بر اين اساس هم اکنون چند فاز از اين کار انجام شده است.
رئيس سازمان فناوري اطلاعات ايران تاکيد کرد: مرحله بعدي پس از اتصال تمام دستگاه‌هاي اجرايي کشور به شبکه ملي اطلاعات، که از اهميت بسياري نيز برخوردار است، به اشتراک‌گذاري اطلاعات و پياده‌سازي خدمات دولت الکترونيک است.
وي ادامه داد: در قانون برنامه پنجم، اتصال خانوارها به شبکه ملي اطلاعات تا پايان برنامه پنجم، هدف‌گذاري شده است.
حکيم جوادي گفت: اما عليرغم اين موضوع،‌ در برنامه وزارت ارتباطات، پيش‌بيني شده که تا پايان امسال 15 درصد کاربران خانگي به شبکه ملي اطلاعات متصل شوند.

معاون وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات گفت: اتصال خانوارها به شبکه ملي اطلاعات در يک فاز آزمايشي محدود، مورد آزمايش فني قرار گرفته شده و براي اين کار مشکل فني وجود ندارد.
 

FPS Dᴏug

کاربر سایت
Apr 19, 2012
2,173
اه ! دوباره این قاط زد ! تایم اوت میداد ولی iran.ir ، peyvandha.ir ، salam.ir باز میشد !

نشانه های اینترنت ملی :| !

پارس آنلاین عصر + صبح یه قطعی 1 ساعته داشت ! الانم هر نیم ساعت چند دقیقه ای کامل قطع میشه !
فطعی نیست پسر ! برو پیوندها باز میشه :| !
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر