بحث و تبادل نظر در مورد ISP های ایرانی

DoppelGang3rX1

کاربر سایت
Apr 17, 2008
1,726
نام
Ali
من حاضرم 300 پوله تجهیزات بدم ولی این سرویس رو داشته باشم.....از کدوم isp میگیرید؟احتمالا سرویس 5 مگ رسانه هست درسته؟
ترافیکت که خیلی کمه
:d
من گفتم با این سرعتی که داری ترافیکت کمتر از 100 گیگ نیست !
:d

تازه کمه باز ...

بله 5 مگ وايرلس رسانه هست...جديدا 7 مگ هم گذاشته....:)
من فقط شبا دانلود دارم شبي 12 تا 13 گيگ ميشه دانلود كرد چرا ترافيك بخرم..!!؟
و تو روز هم از adsl استفاده ميكنم....
 

BLACK.HAWK

کاربر سایت
Apr 7, 2008
6,504
نام
علی
بحث وایرلس شد دوستان وایرلس خوب شرکتی چیزی سراغ ندارید؟رسانه که مارو ساپورت نمیکرد لعنتی...حالا می خوام بدونم جای دیگه خوب ارائه نمیدن؟؟
 

M1sChief

کاربر سایت
May 24, 2006
2,156
نام
آريا
اخه اینم شد نت :D !!

2196429220.png
 

meysam_gamer

کاربر سایت
Mar 11, 2006
457
نام
میثم
سلام
از دوستان اینجا کسی هست که اینترنت مخابرات از مرکز سعادتمند داشته باشه چون من یه ماهه دارم هی قطعو وصل میشه زنگم میزنم میگه مشکل از خودتونه !کسی هست مشکل منو داشته باشه ؟
 

Persian-Masoud

Intelligent Innovation
کاربر سایت
Feb 18, 2010
6,369
نام
مسعود
ارائه اينترنت 16مگابيتي به دستگاههاي اجرايي بر بستر اينترنت ملي


علي حکيم جوادي در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اتصال شبکه سازمانها و ادارات دولتي به شبکه ملي اطلاعات و آغاز فاز عملياتي اجراي پروژه ملي شبکه اطلاعات در کشور، اظهار داشت: طي چند روز اخير تمامي سازمانها و ادارات دولتي و بخش هاي مرکزي و استاني و زيرمجموعه اين دستگاهها همگي به شبکه ملي اطلاعات متصل شده اند و هم اکنون در حال گزارش گيري از مسئولان فناوري اطلاعات اين دستگاهها هستيم تا چنانچه دستگاهي به دلايلي موفق به اتصال به شبکه ملي اطلاعات نشده است مشکل موجود برطرف شود.
وي با بيان اينکه اتصال تمامي دستگاهها و سازمانهاي حاکميتي به شبکه ملي اطلاعات و انتقال ديتاهاي موجود اين سازمانها از اينترنت به اين شبکه ملي براساس فاز نخست قانون برنامه پنجم توسعه صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: نتايج نهايي از گزارش گيري استانها بزودي اعلام مي‌شود و دراين راستا با شرکتهاي مخابراتي، اپراتورها و شرکت ارتباطات زيرساخت نيز تعاملاتي صورت گرفته است تا معدود مشکلاتي که براي برخي سازمانها در اتصال به شبکه ملي وجود دارد به طور کامل رفع شود.
معاون وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات با تاکيد بر سرعت اجراي فاز نخست پروژه اينترنت ملي و اتصال پايين ترين لايه هاي دستگاههاي حاکميتي به اين شبکه تصريح کرد: در شبکه ملي اطلاعات محدوديتي براي توزيع پهناي باند به دستگاهها وجود ندارد به نحوي که بسته به نياز دستگاهها اين پهناي باند تخصيص مي يابد.
وي گفت: هم اکنون پيش بيني اختصاص پهناي باند براي اينترنت با سرعت 16 مگابيتي براي بخش هاي مرکزي دستگاههاي اجرايي صورت گرفته و براي داخل استانها نيز اين اتصال با سرعت 8 مگابيت بر ثانيه برقرار خواهد شد؛ در همين حال در بخش ها و لايه هاي پايين تر دستگاهها و سازمانهاي حاکميتي اتصال به شبکه ملي اطلاعات با سرعت 2 مگابيت بر ثانيه انجام مي‌شود.

رئيس سازمان فناوري اطلاعات ايران با اشاره به اتصال مراکز پژوهشي و علمي کشور به اين شبکه در قالب شبکه علمي کشور ادامه داد: محدوديت پهناي باند براي شبکه علمي کشور و مراکز پژوهشي و علمي متصل به اين شبکه نيز وجود ندارد.
حکيم جوادي فاز بعدي عملياتي شدن شبکه ملي اطلاعات را مربوط به دسترسي کاربران خانگي به اين شبکه عنوان کرد و به مهر گفت: از آنجايي که اين طرح بايد تا پايان برنامه پنجم توسعه محقق شود در حال برنامه ريزي و فازبندي براي اجراي اين پروژه و استفاده کاربران خانگي از اين شبکه ملي هستيم.
به گزارش مهر، اواخر هفته گذشته وزير ارتباطات از آغاز بکار شبکه ملي اطلاعات در کل کشور و براي تمامي دستگاههاي اجرايي خبر داد و گفت: از اوايل مهرماه حدود 42 هزار دستگاه دولتي تمامي ارتباطاتشان از شبکه اينترنت به شبکه ملي منتقل مي‌شود.

............

به نظر من برای شروع خوبه! درسته سرعت 16 و 8 مگابیت در مقایسه با معیارهای جهانی اونقدر ها هم بالا نیست اما یادتون باشه الان کشور روی بستر خطوط مسی هست و عملا بیش از 16 مگابیت رو نمیشه انتقال داد! با اتصال فیبر نوری همونطور که قبلا هم اشاره شده روی اینترانت میتونن پهنای باند 1 گیگابیتی برای سازمان ها و برای منازل پهنای باند 8 الی 20 مگابیتی و در صورت درخواست تا 100 مگابیت رو اختصاص بدن که مناسبه!
 

30we

کاربر سایت
Sep 21, 2012
19
کسی اطلاع داره با نانو 5 میشه از شرکتهایی مثل رسانه یا پتیاک که بخش فروششون میگه تهرانسر رو سرویس نمیدن سرویس گرفت؟شنیدم نانو 5 تا 17 کیلومتر رو جواب میده....
 

Persian-Masoud

Intelligent Innovation
کاربر سایت
Feb 18, 2010
6,369
نام
مسعود
کسی اطلاع داره با نانو 5 میشه از شرکتهایی مثل رسانه یا پتیاک که بخش فروششون میگه تهرانسر رو سرویس نمیدن سرویس گرفت؟شنیدم نانو 5 تا 17 کیلومتر رو جواب میده....

والا فکر کنم تا برد 10 12 کیلومتر هم به صورت پوینت تو پوینت کار میکنه! :D البته اگه آپارتمان اینا جلوش نباشه!
من خودم نانو 5 دارم البته الان بیکار افتاده گوشه اتاق! :D
 

Al!reza

کاربر سایت
Jul 27, 2011
7,549
نام
Alireza
آقا من نت ملی میخوام !:|:D
شنیدم سرور میهن دانلود داخل خاک عزیز ـمونه این یعنی اینکه میهن دانلود رو قراره شخم بزنیم !:D البته اگر واقعا سروراش داخل باشه !:|
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

  • mallo
Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر