hbk2008
کاربر سایت
سلام بچه ها نت من پیشگامان هست سرعت دانلود رو روی 1.4 و اپلود رو هم روی 1.5 قرار داده بودن نزدیک 50 روز بخوبی کار می کرد قطعی هم نداشت اما 10 روزی میشد که هر از گاهی چراغ adsl مودم قطع و وصل میشد
بعد تماس با پشتبانی سرعت دانلود رو گزاشتن رو 1 اپلود رو هم تو 0.7 لعد اون دیگه هربار مودم ارتباطش رو از دست میداد الان هم سرعت اپلود و دانلود هر دو کمتر از 0.7 شدن پشتیبانی میخواد بندازه گردن تجهیزات و میگه مشکل از اونه اما مشکلی از اون نیست شرایط تست از سر خط هم برام فراهم نیست میگم بگین از مخابرات چک کنن میگن باید از سر خط تست کنین تامستندات اراِیه بدیم براشون تا اونا برسی کنن
واسه تست از سر خط هم کارشناس میفرستن اما چه مشکل از من باشه چه نه باید 180 تومن بهشون پرداخت کنم
الان از کدوم راهی میتونم ازشون شکایت کنم ؟ یا کاری از دستم بر نمیاد >؟
بعد تماس با پشتبانی سرعت دانلود رو گزاشتن رو 1 اپلود رو هم تو 0.7 لعد اون دیگه هربار مودم ارتباطش رو از دست میداد الان هم سرعت اپلود و دانلود هر دو کمتر از 0.7 شدن پشتیبانی میخواد بندازه گردن تجهیزات و میگه مشکل از اونه اما مشکلی از اون نیست شرایط تست از سر خط هم برام فراهم نیست میگم بگین از مخابرات چک کنن میگن باید از سر خط تست کنین تامستندات اراِیه بدیم براشون تا اونا برسی کنن
واسه تست از سر خط هم کارشناس میفرستن اما چه مشکل از من باشه چه نه باید 180 تومن بهشون پرداخت کنم
الان از کدوم راهی میتونم ازشون شکایت کنم ؟ یا کاری از دستم بر نمیاد >؟