بحث و تبادل نظر در مورد ISP های ایرانی

Hamidrezatop

کاربر سایت
Dec 6, 2011
791
نام
Hamidreza
دلتون خوشه که شاتل برای تولدتون هدیه میده همش 3 گیگ ...!!!

من صبانت هستم هر وقت سرویسی میخرم 2 گیگ بهم هدیه میده تازه برای مناسبت ها هم هدیه میده.. هر سرویسی میگیرم 2 گیگ هدیه میده... سرعتش عالی شبانه هم 3-6 گیگ میزنم...
 

Hamidrezatop

کاربر سایت
Dec 6, 2011
791
نام
Hamidreza
ارایه اینترنت یک گیگابیتی با قیمت ۳۵ دلار در ماه:p



سرویس اینترنت یک گیگابیتی گوگل فقط به خاطر سرعت فوق العاده اش مشهور نشده. قیمت ۷۰ دلاری این سرویس هم یکی از دلایل محبوبیت آن به حساب می آید که کاربران زیادی را به داشتن آن وسوسه می کند.


اما مرزها همیشه شکسته می شوند و حالا یک شرکت مخابراتی در ایالت ورمونت آمریکا خبر از ارایه اینترنت یک گیگابیتی با قیمت ۳۵ دلار در ماه می دهد. یعنی نصف قیمت اینترنت گوگل.


شرکت VTel با دریافت یک کمک ۸۱ میلیون دلاری از دولت فدرال قادر خواهد بود که اینترنت فوق سریع را با قیمتی بسیار ارزان در اختیار کاربران این ایالت قرار دهد.


برای استفاده از این اینترنت هزینه نصب تجهیزات هم از کاربران دریافت نمی شود. این شرکت نصب تجهیزات برای ۱۷۵۰۰ مشتری خودش را آغاز کرده و اعلام نموده که اینترنت گیگابیتی همه آنها تا سال‌ آینده میلادی قابل استفاده خواهد بود.


تست های اولیه این اینترنت در خانه تعدادی از کاربران نشان داده که سرعت واقعی این سرویس که روی فیبر نوری ارایه می شود ۹۲۵ مگابیت بر ثانیه برای دانلود و ۹۵۰ مگابیت برای آپلود خواهد بود.


شما اگر چنین اینترنتی داشته باشید با آن چه می کنید؟:>
 

HosseinBrusli

کاربر سایت
Jun 19, 2010
3,265
نام
حسین
نه داداش درست شاتل دزد هست ولي ترافيك رايگان زياد ميده مثلا به مناسبت تولد من سه گيگ رايگان داد يا مثلا به هر مناسبتي يه تعرفه ميذاره مثلا يه گيگ ميخري يه گيگ رايگان ميده

اگه بدونی چه قدر ازت کم میکنه یا هر گیگ ترافیک و چه قدر میخره و چه طوری به ملت میندازه این حرف هارو نمیزنی . برای اطلاعات بیشتر برو تایپیک زیر:
[h=3]اطلاع رسانی : آیا از شاتل اینترنت بگیریم ؟ ( ناگفته های کلاهبرداری شاتل از کاربران )[/h]

- - -ویرایش - - -

نه به خدا داد يه روز بعد تولدم زنگ زدن گفتن از اينترنت راضي هستيد بعدش تولدم رو تبريك گفت گفت سه گيگ تا شب اضافه ميشه و اضافه هم شد تازه اين بار اولش نيست پارسال هم داد ولي در كل شاتل اينترنت خوبي هست ولي نه براي گيم چون پينگش بده براي يه نفر كه گيم بازي نميكنه خيلي خوبه البته من خودم تا شنبه ميگم سرويسم رو قطع كنن چون مي خوام صبانت بگيرم بازم ميگم شاتل پينگش اصلاً خوب نيست;)

حفظ رتبه اول کار اسانی نیست !!!! خخخخخخخخخخخخخ :)) ساده ترین کاریه که بایـــــــــــــــــــد انجام بدن .
 

Persian-Masoud

Intelligent Innovation
کاربر سایت
Feb 18, 2010
6,369
نام
مسعود
وزیر دولت هشتم: سرعت دسترسی به اینترنت در دنیا 100 مگابیت است در ایران 128 کیلوبیت!

وزیر اسبق ارتباطات و فناوری اطلاعات، ثبات نرخ‌های مخابراتی و ارتباطی را از جمله مشکلات حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات عنوان کرد که عدم توسعه این بخش را به همراه داشته و بر این اساس پیشنهاد کرد که دولت یازدهم فکری به حال این موضوع کند.


به گزارش ایتنا احمد معتمدی در گفت‌وگو با مهر، کاربردی نکردن فناوری اطلاعات در کشور و ثبات نرخ‌های مخابراتی و ارتباطی را از جمله مشکلات این بخش برشمرد و اظهار داشت: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت یازدهم باید به این موارد توجه ویژه‌ای نشان دهد و مشکلات ساختاری این بخش را اصلاح کند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت هشتم با تاکید بر اینکه عملیاتی و کاربردی کردن فناوری اطلاعات در کشور باید از سوی دولت یازدهم مورد توجه قرار گیرد، اضافه کرد: به طور کل طی سال‌های گذشته در کاربردهای فناوری اطلاعات با وجود فراهم شدن زیرساخت‌های لازم، ضعیف عمل کرده و موفق نبودیم.

معتمدی با تاکید براینکه زیرساخت‌های ارتباطی کشور توسعه جدی نداشته گفت: یکی از مشکلات جدی برای دولت آینده در حوزه فاوا مشکلات اجرایی در زمینه توسعه خواهد بود و براین اساس پیش‌بینی می‌شود که دولت آینده اگر فکری به حال توسعه زیرساخت‌های ارتباطی نکند تا دو سال آینده این بخش از کشور با مشکل جدی مواجه خواهد شد.

وی با بیان اینکه توسعه زیرساخت‌های ارتباطی نیازمند سرمایه‌گذاری چندانی نیست و تنها نیازمند به‌روزرسانی تجهیزات و بازسازی و تعویض شبکه فیبرنوری است، خاطرنشان کرد: از نظر من مشکل اعتباری در این زمینه وجود ندارد و مشکلات موجود به معضلات اجرایی برمی گردد و براین اساس باید هرچه سریع‌تر فکری به حال زیرساختهای ارتباطی شود.

عضو هیات علمی دانشگاه امیرکبیر وجود محدودیتها را از جمله عواملی عنوان کرد که فاصله فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران را با دنیا زیاد کرد و افزود: هم اکنون سرعت دسترسی به اینترنت در کشورهای مختلف دنیا حدود ۱۰۰ مگابیت برثانیه است اما ما همچنان در کشور محدودیت دسترسی ۱۲۸ کیلوبیت بر ثانیه داریم؛ این از چالش‌های اساسی ما در آینده است که می تواند بر توسعه ارتباطات و نیز بر توسعه همه بخش های کشور تاثیرگذار باشد و به نوعی توسعه همه بخش های کشور را مختل کند.


وی معتقد است که هم اکنون تعداد کاربرهای اینترنت ایران در مقیاس جهانی خوب است اما کاربردهای فناوری همچون بانکداری الکترونیک، آموزش الکترونیک، سلامت الکترونیک و تجارت الکترونیک که هم اکنون در دنیا جا افتاده در ایران وجود ندارد و از این حیث ما بسیار عقب هستیم.

معتمدی گفت: فاصله فناوری اطلاعات ایران با دنیا بسیار خطرناک است و دولت آینده به طور قطع باید فکری برای این موضوع کند.

وزیر ارتباطات دولت اصلاحات با تاکید براینکه برای رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات ثابت ماندن نرخ های ارتباطی را یک تهدید دانست که باید دولت آینده فکری به حال آن کند و گفت: ثابت ماندن و عدم افزایش نرخ های مخابراتی در ۱۰ سال گذشته خبر خوشی نیست و نباید خوشحال بود چرا که با وجود افزایش ۳ برابری تجهیزات و بیش از ۲ برابری هزینه های جاری و عمرانی، عدم افزایش نرخ ها در این بخش غیرمنطقی است و به ضرر خواهد بود؛ چرا که با این وجود سرمایه گذاری در این حوزه صورت نمی گیرد و سرمایه گذار رغبتی برای ارائه سرویس های جدید با توجه به بدهی هایی که به دولت دارد نخواهد داشت؛ براین اساس دولت یازدهم باید در نرخ های مخابراتی بازنگری کند چرا که یکی از دلایل عدم سرمایه گذاری در بخش مخابرات کشور در شرایط فعلی و با افزایش قیمت چند برابری هزینه ها، ثبات نرخ های مخابراتی است.
 

Hamidrezatop

کاربر سایت
Dec 6, 2011
791
نام
Hamidreza
چشم رو هم بزارید چند ماه دیگه اینترنت 1 گیگی هم میاد ما هنوز تو بایت و چند مگابایت ترافیک گیر کردیم در جا میزنیم ......
اه روزگار یی شعر بگم براتون که وضع پینگم خرابه!! شایدم یکم اروم بشم..



اینترنت را گل نکنید.!! رو فرو دست انگار گیمری با پینگ بالا میکند بازی.!!
یا در بیشه ای دور کاربری میکند دانلود.!! یا در ابادی پیرزنی با دخترش در اسکایپ حرف می زند..!!
اینترنت را گل نکنید.!! شاید این اینترنت روان دانلود کند ..!!
دست درویشی شاید فرو رود در دانلود شبانه!! چه گواراست این نت چه زالال است ایت نت..!!

با احترام به روح سهراب سپهری
روز جمعه ساعت 3 با اینترنت مخابرات دلم لک زده برای یک دست مولتی پلیر cod..
 
آخرین ویرایش:

CriRo7

کاربر سایت
Sep 10, 2010
10,517
نام
حسین
4pol4575de474d06g.jpg


کیا پینگ اینطوری دوست دارن ؟ :)) خیلی خوش مزه هست ... :p#:-s
حواست باشه چیزای خوشمزه زود گیر میکنن تو گلو :D
مال خودته؟
 

Mohammad Ghost

کاربر سایت
Mar 17, 2013
691
نام
محمد
حواست باشه چیزای خوشمزه زود گیر میکنن تو گلو :D
مال خودته؟
چیزای خوشمزه به من که نرسیده که بخواد تو گلو گیر کنه یا نکنه :(! این پینگ رو ما تا 5 سال دیگه هم نخواهیم دید.(مال خودم نیست مال خارجی هاست)
 

ddddddd

کاربر سایت
Jul 12, 2011
50
اگه بدونی چه قدر ازت کم میکنه یا هر گیگ ترافیک و چه قدر میخره و چه طوری به ملت میندازه این حرف هارو نمیزنی . برای اطلاعات بیشتر برو تایپیک زیر:
اطلاع رسانی : آیا از شاتل اینترنت بگیریم ؟ ( ناگفته های کلاهبرداری شاتل از کاربران )



- - -ویرایش - - -



حفظ رتبه اول کار اسانی نیست !!!! خخخخخخخخخخخخخ :)) ساده ترین کاریه که بایـــــــــــــــــــد انجام بدن .

داداش دمت گرم شاتل عجب دزدي بود ما خبر نداشتيم بعدش اين مودم هاي zyxel مشكلشون چيه؟من كه مي خوام از صبانت بگيرم با اين مودم مشكلي پيش نمياد؟
 

HosseinBrusli

کاربر سایت
Jun 19, 2010
3,265
نام
حسین
داداش دمت گرم شاتل عجب دزدي بود ما خبر نداشتيم بعدش اين مودم هاي zyxel مشكلشون چيه؟من كه مي خوام از صبانت بگيرم با اين مودم مشكلي پيش نمياد؟

زایکسل باتمام ISP ها هماهنگه . هر کسی هم گفت مشکل داره بزن تودهنش . چون میخواد جنس خودش وبفروشه یا هیچ چی بارش نیست .

256 (نامحدود مخابرات قزوین)::|

2817407227.png

2817412365.png

پینگت خیلی خوبه ها کیوان:) 58 !!!!! با تبریز!!!
 

Medusa

کاربر سایت
Jul 6, 2008
2,726
نام
Javad
مخابرات مثله اینکه کلا Https همه سایتای هیتلر رو بسته ،قبلا راحت Thepiratebay رو باز میکردم(وقتی که Asiashit داشتم) الان دیگه باز نمیشه ! :|
 

magiteq

کاربر سایت
May 1, 2008
1,801
نام
Ata
آغاز جداسازي اينترنت از اينترانت خانگي

معاون وزير ارتباطات گفت: به محض دريافت مجوز افزايش پهناي باند (اينترانت) به 2 مگابيت بر ثانيه از شوراي عالي فضاي مجازي، اينترنت از اينترانت کاربران خانگي ADSL جدا و سرعت دسترسي به سايت‌هاي‌ داخلي به 2 مگ مي‌رسد.

به گزارش سيتنا، علي حکيم جوادي در گفت‌وگو با فارس با اشاره به مراحل اجرايي شدن جداسازي اينترنت از اينترانت اظهار داشت: اين کار به دو بخش دستگاه‌هاي دولتي و کاربران خانگي تقسيم شده است.

معاون وزير ارتباطات افزود: در بخش دستگاه‌هاي دولتي 140 هزار نقطه دولتي به يکديگر متصل شده‌اند.

رئيس سازمان فناوري اطلاعات ايران تصريح کرد: به اين معني که هم‌اکنون تمام زيرمجموعه‌هاي مربوط به يک اداره در سراسر کشور به يکديگر متصل شده‌اند و از طريق مرکز داده خودشان در تهران بي نياز به اينترنت با يکديگر تبادل اطلاعات مي‌کنند که اين کار اجرايي شده است.

وي ادامه داد: قدم بعدي نيز به اشتراک‌گذاري اطلاعات بين دستگاه‌ها از طريق IX‌ است؛ به اين معني که ارتباط داخلي بين دو دستگاه‌ بدون نياز به اينترنت برقرار شود که اين کار هنوز عملياتي نشده است.

حکيم جوادي توضيح داد: با به اشتراک‌گذاري واقعي اطلاعات بين دستگاه‌ها براي مثال ديگر نياز به ارائه کارت ملي در ادارات نيست؛ زيرا تمام ادارات به معني واقعي به يکديگر متصل‌اند و با مراجعه به هر اداره‌اي در آنجا دسترسي به کارت ملي فرد از طريق سازمان ثبت احوال فراهم است.

معاون وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات تصريح کرد: در زمينه جداسازي اينترنت از اينترانت کاربران خانگي، نيز در سال گذشته پايلوت اين کار با همکاري شرکت‌هاي ارائه‌دهنده اينترنت پر سرعت و شرکت مخابرات ايران اجرا شد و کاملا موفقيت آميز و انجام شدني بود.

رئيس سازمان فناوري اطلاعات ايران ادامه داد: بنابراين با توجه به نتيجه اين آزمايش که نشان داد اين کار براي کاربران خانگي کاملا انجام شدني است و نيز تصويب آيين‌نامه مربوطه در کميسيون تنظيم مقررات ارتباطات، هم‌اکنون آمادگي داريم تا در هر زمان جداسازي اينترنت از اينترانت کاربران خانگي را اجرا کنيم.

وي خاطر نشان کرد: براي اين کار منتظر اخذ مجوز پهناي باند 2 مگابيت بر ثانيه هستيم که با جداسازي اينترنت از اينترانت، پهناي باند اينترانت 2 مگ به کاربران ارائه شود.

حکيم جوادي گفت: با توجه به اينکه مجوز افزايش پهناي باند بايد از سوي شوراي عالي فضاي مجازي صادر شود، حدود يک سال پيش درخواست افزايش پهناي باند به 2 مگابيت بر ثانيه را به اين شورا ارائه‌ کرديم و به محض دريافت مجوز، بلافاصله اينترنت از اينترانت کاربران خانگي جدا خواهد شد.

معاون وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات تاکيد کرد: اين کار موجب افزايش سرعت دسترسي به سايت‌هاي داخلي و در نتيجه رونق گرفتن سايت‌هاي ايراني خواهد شد که در نهايت به توسعه ديتاسنترهاي (مرکز داده) را نيز در پي دارد.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر