در راستای بحث
Wich One is the Reall Ellen Page
بیا اینم ربطشیه دختر که که از روش کاراکتر الن رو ساختن و بقلشم یه CG با کیفیت بالا که از روی صورتش رندر کردن.
الان ربط این به بحث تاپیک چیه؟
بیا اینم ربطش :biggrin1:
Tech Analysis: Beyond: Two Souls • Articles • Eurogamer.net
چه ربطی داره گرافیک بازیا ؟ من انیمیشن چهره رو دارم میگم !بعدش من الان نمیفهمم یعنی از نظر بعضی دوستان گرافیک بازیای PS3 از Xbox one بالاتره!!!!؟!؟!؟!؟!؟ (واقعا!!!!!!!) :d
چطور سر انچارتد و tlou این حرفهای Cut Scene نیست ؟ QB یعنی همون Cut Scene ریل تایم هم خودش حرفیه برای خودش چون نوپردازی و سایه ها به شدت و به شدت طبیعی و بسیار بسیار عمیق تر از اون چیزی هست که تصورش کنی با جزئیات طراحی شدند .خب چیزی که میگن با چیزی که در نهایت میبینیم میتونه متفاوت باشه... خیلی حرف ها زده میشه ولی فقط باید صبر کرد و دید.
مثلا همون E3 2005 معروف هم سونی گفت که نمایش کیلزون 2 گیم پلی هست...
یا مثلا در مورد Dark Souls II اون موقع که معرفی شد Edge گفت که گرافیک نهایی بازی تفاوت زیادی با اون CG معرفی بازی تو VGA نداره.
یا مثلا همین The Order رو Ready At Dawn تایید کرد که گرافیک نهایی بازی در حد همون تیزری که نشون دادن هست.
یا کوجیما که گفت گرافیک نهایی نسخه ی نسل بعدی MGS V خیلی بهتر از نمایش E3 خواهد بود.
ولی خب حقیقت اینه که از قدیم گفتن حرف باد هواست. پس فردا همه ی این حرفهایی که زدن میتونه درست از آب در نیاد و هیچکس هم یادش نمیمونه یا اگه یادش هم بمونه اهمیتی نمیده.
این چیزی هم که از QB دیدیم میتونه یه کات سین Pre Rendered باشه به سبک کات سین های آنچارتد که با انجین بازی ساخته شده که تو پس زمینه ـش بارگذاری ها انجام میشه و گیم پلی با اینی که دیدیم تفاوت داشته باشه.
در مورد تک دمو هم من فکر نمیکنم محدودیت خاصی وجود داشته باشه که نیاز باشه از رزولوشن بزنن. من فکر میکنم اون بلک بار ها مربوط به Aspect Ratio باشه برای اینکه حالت سینمایی داشته باشه تک دمو.
===
به هر حال هممون کم و بیش از همدیگه شناخت داریم. من هم اگر چیز دیگه ای غیر از برتری QB یا بازی های دیگه ی ماکرو نسبت به بازی های معرفی شده توسط سونی از شما یا مثلا فرخ میشنیدم خیلی تعجب میکردم
در هر صورت نظر من اینه که تا نمایش Gameplay از هر بازی ای نشون داده نشه نمیشه در موردش با اطمینان صحبت کرد و نتیجه ای گرفت.
چون از آنچارتد و TLOU فقط کات سین ندیدیم! درسته که کات سین هاشون کیفیت بهتری دارن ولی Gameplayــشون هم گرافیک فوق العاده ای داره هم از نظر تکنیکی و هم هنری. یعنی فاصله ـشون با کات سین زیاد نیست. کات سین هاشون هم فقط به این دلیل Pre Rendered هست که بارگذاری تو پس زمینه ـش انجام بشه.چطور سر انچارتد و tlou این حرفهای Cut Scene نیست ؟ QB یعنی همون Cut Scene ریل تایم هم خودش حرفیه برای خودش چون نو.رذپردازی و سایه ها به شدت و به شدت طبیعی و بسیار بسیار عمیق تر از اون چیزی هست که تصورش کنی با جزئیات طراحی شدند .
نمایش QB کاملا Cut Scene هم نبود بعضی از صحنه کاملا مشخص بود از داخل بازی از پیرامون بازی فیلم برداری شده ( قرار نیست حتما شخصیت بازی را ببینی !) اون قسمتاهای که فیزیک بازی را نشون میداد رسما فراتر از هرچی هست که تاکنون نشون داده شده از این حیس هم تو E3 چیزی رقیبیش نبود .
کلا گرافیکش اگه شبیه به Cut Scene هم باشه یه چیزی ماورای تصور اونم برای اویل نسل که باید گرفت فقط برای REMEDY سجده کرد . چیزی که ما تو همین نسل تو هیلو 4 دیدیم ( تفاوت Cut Scene ها و گیم پلی بازی )
ببخشید با چه فرمولی میشه ثابت کرد؟ اصلا برا چی ما باید خلاف حرف شما رو ثابت کنیم؟@ امین :
تو اول ثابت کن همین تک دموی The Dark Sorcerer از QB سرتره Beyond پیش کش !
مثل انکه یکی از خبرنگارای ا جی ان رفته پیش سازنده ها و یه چیزایی از بازی نشونش دادن . گفته که خود بازی هم دقیقا همین شکلیه|به نظر من the order گرافیگش از بقیه بازی های نمایش داده شده یک سر و گردن بالاتر بود ولی بعید میدونم ریل تایم بوده باشه