لذت بازی رو تو میبری نه منه وسواسی اما چون کار خودم اینه نمیتونم نبینم.
ببیبن، تمام چیزهایی که توی بازی میبینی یه بافت سه بعدی دارن. این بافتها از تعداد زیادی بردار گره ساخته شدن. مثلا تو بافت یه کره هرچه تعداد این گرهها و بردارها بیشتر باشه کره صافتریو میبینیم و هرچه کمتر، کرهای شبیه به یه چند ضلعی!
یه چیز مسلم اینه که تو دنیای سه بعدی هیچ چیزی به نام گرد وجود نداره! فقط باید به نسبت کوچکی یا بزرگی جسم این سگمنتها رو تنظیم کرد.
چند ضلعی که میگم منظور همینه، منظور ساختار کل بازی هست. توی تمام مدت بازی داشتی میدیدی. از چند ضلعی استفاده میکنم چون بیشتر مرسومه.
مثلا توی Revelations کاراکترها رو از نوع توی مرحله طراحی بردن و سگمنتها شونو بیشتر کردن. مثلا اگه نوک انگشتش با هشت تا استپ چند ضلعی بوده، حالا با 24 تا تقریبا صاف احساس میشه.
برو اول بازی توی محوطه دانشگاه یه نگاه به بادکنکا بنداز تا متوجه شی چی میگم.
البته اینو بگم بازیها تا یه سال پیش همه همینطور بودن!
من آنتی آنالیزینگ رو رو آخرین درجه میزارم اون چند ضلعی هایی که میگی رو من ندارم خوشبختانه :d بازی رو که تموم کردم میرم تو دانشگاه بادکنک میبینم باشه!