بحث در مورد بازي " مبارزه در خليج عدن "

paxa

کاربر سایت
Jan 4, 2011
949
نام
پارسا
:dصداهایی که تو مرحله اولش اون یارو افریقایی سومالیایی ..هر جا که هست!کنار اتیش بود از خودش در میورد ته خنده بود:))همش یه چیزو تکرار میکرد..
موتوری که باهاش بازی رو ساختن بدک نیست..نیازهای سطحی رو رفع میکرد..
:dطراحی مراحل و شخصیت هاش که در حد المپیک بود..
در کل متوسط رو به پایین بود!
 

phoenix48

کاربر سایت
Nov 2, 2012
17
بازیش در کل بازی خوبی بود، این بازی رو با این ملاک اگه در نظر بگیریم که 3500 تومن هست در حالی که مشابه های خارجی 60 دلار یعنی حدود 180 هزار تومن واقعا بازی خوبی بود.

sound
اگه اینو به دو بخش sound effect و صدای شخصیت ها تقسیم کنیم می شه گفت sound effect ها متناسب بود ولی واقعا حال آدم رو صدای شخصیت ها به هم یم زد. خیلی رو اعصاب بود.

particle effects and models
پارتیکل ها خوب کار نشده بود. آتش ها آب آسمون حتی بارونش به شدت ابتدایی بود. در حد پارتیکل هایی که حتی خود موتور به صورت پیش فرض روش هست قدرت نداشت.
مدل ها اگه کار خودشون باشه خوب بود سطحش. به هر حال مدل سازی خیلی پرخرجه و نمیشه مدل های این بازی رو مقایسه کرد با بازی های دیگه

game play
واقعا گیم پلی افتضاح بود. من توی مرحله ی آموزشی دو بار باختم!! توی مرحله ی اول هم بالای ده بار. همون مرحله ی اول گیم پلی تو ذوق می زد. من این بازی رو به خاطر علاقم به FPS گرفتم و قرار نیست از همون اول تبدیل به یه بازی مخفی کاری بشه. در واقع بیخود و بی جهت گیم پلی رو فدای داستان کرده بودند. این چیزا دیگه ربطی به بودجه نداره یکم سلیقه فقط می خواست. لگد زدن تفنگ هم قشنگ کار شده بود. ربطی به گیم پلی نداره ولی انیمیشن ها بعضی جاها خوب بود بعضی جاها واقعا ضعیف. تنوع سلاح هم کم بود که خب با توجه به بودجه کاملا قابل درکه.

story
خب داستان جالب بود برای من به عنوان یه ایرانی. ولی واقعا رو شخصیت ها کار نشده بود. صدای مسئول عملیات هم رو اعصاب بود.

در کل با توجه به بودجشون اگه بخوام منصفانه نمره بدم(خب هر آدم عاقل و بالغی می دونه این بازی قابل مقایسه نیست با COD و این بازی ها که بودجشون و سودشون چطوریه) من نمره ی 6 از 10 می دم. بازی در کل قابل بازی کردن بود این طور بگم ولی برای شخص من جذابیت زیادی نداشت.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر