بتمن جدید را سازندگان Arkham: Origins خواهند ساخت؛ عنوان Suicide Squad کنسل شد

Hamid Payne

کاربر سایت
Jun 29, 2012
3,703
نام
حمیدرضا
8655148217024931980_3171613-suicide.jpg
تعدادی منبع نزدیک به کمپانی وارنر به تازگی گزارش هایی از ساخت بتمن جدید را با وبسایت Kotaku در میان گذاشته اند. این منابع مدعی هستند که استدیو WB Games Montreal سازنده Batman: Arkham Origins بعد از توسعه این بازی ساخت عنوانی بر اساس کامیک Suicide Squad را آغاز کرده با این حال این پروژه به سرانجام نرسیده و در حال حاضر استدیو درگیر توسعه Batman ــی جدید با محوریت شخصیت Damian Wayne است.
سه منبع Kotaku ادعا کرده اند که عنوان Suicide Squad -که هرگز به طور رسمی معرفی نشد- با طی یک پروسه ساخت طولانی و آشفته سرانجام اوایل ماه جاری کنار گذاشته شده است. بر اساس گزارش ها ظاهرا این بازی به مدت دو سال در دست ساخت قرار داشته. همانند فیلم، ستاره های بازی Suicide Squad نیز قرار بوده تیمی از ضد قهرمان ها باشند. احتمالا بازی از المان های همکاری نیز استفاده می کرده.
بر اساس شنیده های Kotaku، عنوان Damian Wayne Batman نیز قرار بوده که اوایل دسامبر معرفی شود، اما به نظر می رسد تحقق این هدف حداقل در تعطیلات جاری ممکن نباشد.
New Batman Game Coming from Arkham: Origins Dev, as Suicide Squad Title Is Canceled - Report
 

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
ایناها مشخصا بتمن رو ول نمیکردند ولی خب خوب شد حداقل سره راک استدی برای پروژه های اینده اش خلوت هست ! یکسری شایعه ها هم یک سایت فرانسوی قبلا منتشر کرده بود که تو این نسخه بتمن batcave رو میشه ارتقا داد و یا محیط شهر پویاتر هست و اینکه batcycle هم تو بازی هست.
 
  • Like
Reactions: bezad and w.d

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر