با کنسول آنلاین بازی کنید و دلار برنده شوید!!( فقط برای Xbox live & PSN )

19Rodar

کاربر سایت
Dec 28, 2011
2,876
نام
فرشاد
vglive_games_header.jpg


سلام به همه گیمرهای آنلاین باز عزیز بازی سنتر

خب حتما خیلی از شما به مانند من در فیفا و یا سایر بازیها حرفه ای هستید و دوست دارید در کاپ های پولی این بازیها شرکت کنید و کلی پول برنده شوید.خب من خودم خیلی دنبال این موضوع گشتم و سرانجام موفق شدم و الان با تجاربی که به دست آوردم قصد دارم شما رو راهنمایی کنم بلکه بتوانید از این مزیت استفاده کنید.


اول از هر چیز چند نکته رو لازم می دونم اشاره کنم پس با دقت مطالعه کنید:


1- این سرویس تنها برای دارندگان XBOX 360 و PS3 می باشد.
home-consoles.jpg

2-افرادی که قصد حضور در این سیستم رو دارند می بایست حتما یک دوست یا فامیل در خارج از کشور(آمریکا،اروپا و یا آسیای شرق) داشته باشند که بتوان از Credit card آن شخص برای ثبت نام استفاده کرد.
icons-cards.png

3-در صورتی که خود در ایران Credit card دارید نمی توانید در این سیستم موفق شوید هرچند که ثبت نام می شوید اما بعد از مدتی به دلیل شرایط خاص ایران ، شما بلاک می شوید لذا حتما باید از کردیت کارت یک مقیم در خارج از کشور استفاده کرد.
4- این سیستم کلی قوانین خاص و حساس دارد که در صورت عدم رعایت کوچکترین مورد سریعا اکانت ساخته شده توسط ادمین بلاک می شود.
5-این سیستم تنها برای بازی فیفا 13 نمی باشد بلکه شامل چندین عنوان بازی محبوب دیگر نیز می باشد که در تصویر زیر می بینید.
games.jpg

هرچند که چون من شخصا فعلا دارم با این سیستم فیفا 13 بازی میکنم بعدا در این تایپک نکاتی کامل و مفید در مورد نحوه بازی کردن برای فیفا 13 رو توضیح میدم.


6-این خدمات توسط سایت virgingaming انجام می شود.



قوانین و مقررات بسیار مهم و حیاتی virgingaming :

مواردی که در زیر لیست میکنم قوانین حساس و مهمی هستند که در صورت کوچکترین نقض مورد آنها،اکانت شما بلاک می شود.در مورد بلاک شدن این توضیح رو بدم هر گیمر تگی که بلاک شود دیگر به هیچ وجه نمی توان از آن برای یک اکانت دیگر ثبت نام کرد پس حتما نسبت به رعایت موارد زیر حساس باشید.یک سری نکات مهم هم بهتون میگم که می توانید بعضی از قوانین را دور بزنید تا سایت مذکور نتواند مورد نقض شما را متوجه شود.


1- داشتن حداقل 18 سال سن.

این اولین و یکی از مهمترین قوانین "ویرجین گیم" است.اما خب مشکل خیلی سختی برای ما نیست.می بایست فردی که در خارج از کشور شما را در ثبت نام از طریق "Credit card" حمایت می کند حداقل 18 سال داشته باشد که این اطلاعات در Credit card ثبت شده و از این طریق ویرجین گیم این مورد را تایید میکند.

2-حضور فیزیکی در کشوری که شما آن را در لحظه ثبت نام انتخاب می کنید.
3-کشوری که شما در آن زندگی می کنید می بایست بازی های شرطی را جزو خلاف قوانین نداند.


این 2 قانون مشکل سازترین قانون برای ما ایرانیان است چون ما حتی وقتی از یک فامیل مثلا در آمریکا کمک بگیریم که ما را رجیستر کند باز ما در ایران زندگی میکنیم و مجبورا در ایران مشغول بازی می شویم و به طور فیزیکی در کشور ثبت نام شده نیستیم و ضمنا بازیهای شرطی اصلا مورد قبول سیستم کشور ما نیست و ایران اصلا ساپورت نمی شود! لذا "ویرجین گیم" روی این قانون خیلی حساس است و سریعا افرادی را که این 2 قانون را نقض کردند بلاک می کند.نحوه دور زدن این مشکل در ادامه توضیح داده می شود.

4-اطلاعات شخصی کاملا صحیح

این اطلاعات شامل موارد زیر می شود:
- نام و نام خانوادگی
-آدرس دقیق محل سکونت
-تاریخ تولد
-جنسیت
-شماره تماس



اطلاعات فوق می بایست با اطلاعات وارد شده در Credit card یکسان باشد و کوچکترین اختلاف در آنها موجب بلاک شدن می شود.

5- هر اکانت تنها قابل استفاده توسط یک شخص می باشد.


نحوه ثبت نام امن در این سایت:

خب عزیزان حال که قوانین را مطالعه کردید نحوه انجام این پروسه را واستون توضیح میدم که خیالتون آسوده باشه که بلاک نخواهید شد.من تمامی موارد رو بند به بند میگم و در صورت رعایت این موارد احتمال بلاک شدن شما 95 درصد محال می باشد.اما خب همیشه یک میزان خطا موجود است.


1-از یک نفر (دوست ،آشنا و یا فامیل ) بخواهید که در این پروسه شما را یاری دهد.در غیر این صورت به هیچ وجه نمی توانید ثبت نامی امن داشته باشید و بهتون میگم 100 درصد شناسایی شده و بلاک می شوید.افرادی که چنین شخصی را در خارج از کشور ندارند با کمال تاسف باید بگم که ادامه مطالب را مطالعه نکنید و تاپیک را ببندید چون راهی دیگر نیست.

2-پس از اینکه با فرد مورد نظر در خارج از کشور ارتباط برقرار کردید و او موافقت کرد که کمکتان کند طبق موارد زیر عملیات ثبت نام را انجام دهید.من فرض می گیرم که دوست شما در آمریکا زندگی میکند.

3-شما به هیچ وجه خودتان وارد مراحل ثبت نام نمی شوید بلکه از دوست خود در آمریکا تماس می گیرید که او مراحل ثبت نام اولیه را انجام دهد تا آی پی صحیح آمریکا در سیستم سایت ثبت شود.این بسیار مهم است و شما با این کار از ف+ی+ل+ت+ر اول این سایت عبور می کنید.بهتر است در چت روم با دوست خود در آمریکا در ارتباط باشید و با هم در ارتباط لحظه ای حین ثبت نام باشید.

4-دوست شما پس از کلیک بر روی Register اطلاعات دقیق را وارد می کند.سپس پس از تایید ثبت نام توسط فعال سازی از طریق ایمیل ، وارد بخش Cashier شده و خواهید دید 3 دلار در حساب مجازی اکانت شما موجود می باشد.این مبلغ برای استارت اولیه گیمر داده می شود و به نظر می رسد بعدا از حساب گیمر کم می شود.سپس بر روی Deposit کلیک کرده و پس از انتخاب Credit card مورد نظر خود از بین Credit card های مجاز ( ویزا کارت ،مستر کارت ، پی پال و ... ) حداقل مبلغ 10 دلار را به حساب "ویرجین گیم" واریز می کند.این مبلغ هزینه ثبت نام نیست چون ثبت نام در این سایت رایگان است .این مبلغ در واقع حداقل مبلغ موجود در اکانت مجازی شما برای بازی کردن می باشد و شما بعدا می توانید آن را برداشت کنید.دوست شما باید دقت کند که در حین واریز این مبلغ با کارت اعتباری خویش،این کار را انجام دهد که آدرس آن با آدرس داده شده در اطلاعات شخصی پروفایل یکی باشد.

5-سپس دوست شما وارد بخش edit profile شده و اطلاعات بند 4 قوانین که در بالا ذکر کردم را دقیق و مطابق با Credit card خویش وارد کند.

6-خب در اینجا کار دوست شما به اتمام می رسد و از سایت خارج شود و بهتر است تا زمانی برداشت مبلغ و جایزه وارد این پروفایل نشود.علتش رو بعدا توضیح میدم.در این مرحله اطلاعات ورود به سایت (یوزر نیم و پسورد) را از دوست خود بگیرید و به هیچ وجه در اختیار شخصی دیگر نگذارید.

7-حال نوبت کار حساس شما می باشد.شما مناسب با کشور محل زندگی فامیلتون لطف می کنید و میرید یک V-P-N قوی تهیه می کنید.اگر فامیل شما که طبق این مثال مثلا در آمریکا بود شما هم باید یک V-P-N قوی آمریکا تهیه کنید که آی پی ان در صورت امکان ثابت و بدون تغییر باشد.

8-پس از تهیه V-P-N شما پس از 8 ساعت از خروج دوست شما از سایت ، وارد پروفایل خود می شوید.هر بار که شما می خواهید وارد پروفایل خود شوید می بایست حتما با V-P-N که تهیه کردید وارد شوید در غیر این صورت باز هم احتمال بلاک شدن وجود دارد چون تمام آی پی های وارد شده به سایت ، چک می شوند که حتما از یک محل باشد.اما اگر همواره این مورد را رعایت کنید مشکلی پیش نمی آید.تمام شد .حال شما یک اکانت امن ساخته اید و اگر دقیقا مطابق موارد گفته شده عمل کرده باشید مطمئن باشید که بلاک نخواهید شد.


در موارد فوق نحوه ثبت نام امن در سایت ویرجین گیم را برای شما ایرانیان توضیح دادم.مواد مهم دیگری در مورد نحوه انجام بازی،نحوه برداشت پول از اکانت،نحوه موفقیت بیشتر و چندین و چند ترفند دیگر هست که در صورت استقبال از این تاپیک حتما خواهم گفت.


در صورت داشتن سوال در مورد تمامی مطالب فوق ،به هیچ وجه پیام خصوصی نفرستید چون پاسخ داده نخواهد شد.تنها و تنها در این تایپک در میان بگذارید و سعی می شود به طور کامل راهنمایی شود.ضمنا من خودم عضو این سایت هستم و حسابم داره با سرعت خوبی میره بالا;) حرفه ای هستم خب:d



خداوند پشت و پناه همه شما دوستان و هم میهنی های عزیزم.
 
آخرین ویرایش:

19Rodar

کاربر سایت
Dec 28, 2011
2,876
نام
فرشاد
مثلا چقدر میشه دراورد تو یه ماه اگر حرفه ای و فعال باشی ؟ سربازی fifa13

بستگی داره سطح بازیت چقدر باشه! اگر فیفا باز باشی و اهل ریسک تقریبا روزی 5 الی 50 دلار میتونی در بیاری که بستگی به سطح کیفیت بازیت داره.من واسه خودم روزی 10 دلار رو اگه فشرده بازی کنم تضمین میکنم که به دست میارم اما فعلا اینترنتم کمی مشکل داره و زیاد نمی تونم بازی کنم.با من اگه بازی کنی بهت میگم در چه سطحی هستی چون من گیمرهای تو این سیستم رو میشناسم و باهاشون بازی کردم.اکثرا حرفه ای هستند.

کسانی که حرفه ای هستند باور کنید تا سقف 50 دلار در روز هم می تونند در بیارند ولی خب باید خیلی تمرکز داشت و کاملا نسبت به بازی مسلط بود.من امروز صبح 4 دست بازی کردم و 4 دلار برنده شدم.کلا یک ساعت هم نشد;)
 

ke$ha

کاربر سایت
May 29, 2011
961
نام
kesha
خب اگه ببازیم چی میشه !؟ از پولایی که رو کارت طرف هست کم میشه ؟!:d
شفاف سازی کن ببینیم چجوریاس :thinking:
 
Last edited by a moderator:

19Rodar

کاربر سایت
Dec 28, 2011
2,876
نام
فرشاد
ا
خب اگه ببازیم چی میشه !؟ از پولایی که رو کارت طرف هست کم میشه ؟!:d
شفاف سازی کن ببینیم چجوریاس :thinking:

فرشاد تو اول بیا لایو :) ولی واسه نسل بعد هم می تونی رو این حساب کنی.

اولا یه توضیح در جواب اون دوستمون بدم.مسابقات فیفا شامل 3 بخش میشه در این سایت که بعدا مفصل توضیح میدم اما فعلا به طور مختصر:

1-قسمت Head to head :
در این قسمت که بله حالت شرطی داره افراد در روم میان و به همدیگر پیشنهاد میدهند از 1 دلار به بالا برای هر بازی . و پس از توافق بازی می کنند و برنده مبلغ را از آن خود میکند.

2-قسمت تورنمنت بدون ورودی:

در این تورنمت ورودی ندارد یعنی بدون هیچ مبلغی وارد این تورنمنت می شوید و به صورت حذفی می باشد . 4 تا بازی هستش که بازی چهارم فینال هست و نفر اول 3 دلار جایزه برنده می شود.این قسمت شرطی نیست و نمونه آن به صورت جام دیجیتال در ایران هم موجود است.البته از نوع ورودی با پول!

3 - قسمت تورنمنت با ورودی:

این مد دقیقا مانند مورد 2 است با این تفاوت که مبلغ 5 الی 50 دلار ورودی دارد و نفر اول 2000 دلار برنده می شود.این مد فوق العاده سخت است و مختص افراد حرفه ای می باشد.


و اما سوال داش فرشاد عزیز:d

فرشاد پول هایی که برنده می شوید در حساب مجازی اکانتی که ساخته اید انباشته می شود و هر وقت دلت خواست می تونی در بخش withdraw درخواست بدهید و ویرجین گیم مبلغ را از اکانت شما به حسابی که شما به انها در موقع ثبت نام داده اید منتقل می کند.به همین راحتی;)
 
Last edited by a moderator:

ke$ha

کاربر سایت
May 29, 2011
961
نام
kesha
اگه این سیستم برای نسل بعدم باشه من پایَم !:d

فرشاد پول هایی که برنده می شوید در حساب مجازی اکانتی که ساخته اید انباشته می شود و هر وقت دلت خواست می تونی در بخش withdraw درخواست بدهید و ویرجین گیم مبلغ را از اکانت شما به حسابی که شما به انها در موقع ثبت نام داده اید منتقل می کند.به همین راحتی;)

:wow:
 

miladsaw

کاربر سایت
Dec 13, 2011
123
نام
milad
خیلی دردسر داره ولی در کل اگر بتونی سیستمشون که خیلی پیچیده است رو دور بزنی(!)میشه پول در اورد...
من خودم الان کسی رو میشناسم که حدودا 500 تومن کشیده بیرون
 

parspouya

کاربر سایت
Jul 4, 2010
46
نام
mohamad
من هم ده نفر را میشناسم که حسابشون با پولشون بلاک شده... این را در نظر بگیرید ip باید حتما ثابت باشه در غیر این صورت 100 درصد بلاک میشید( برای مثال نمی شه شما در ساعت 2 بعد از ظهر در alabama باشید و ساعت 6 بعد از ظهر در new jersy)...
در ضمن در بعضی مناطق آمریکا بازی شرطی ممنوع است ای را هم در نظر بگیرید...
در کل در ایران با این وضیعیت *** این کار غیر ممکن
 

sash2020

کاربر سایت
Jan 6, 2011
300
نام
Masoud
دوستان فکر نکنید اینقدر راحته
کسایی که که تو ویرجین بازی می کنند فجیح حرفه ای هستند. راحت نمیشه پول درآورد.
 

ortegoli

کاربر سایت
Oct 31, 2008
5,392
نام
مهدی یوسفی اصیل
من خیلی ها رو دیدم توی این کار کلی پول از دست دادن
خلاصه بگم این همون قمار خودمونه مثل بچه ی خوب بشینید بازی کنید اینها رو بی خیال بشید
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر