باندل جدید PS VITA با نام Soul Sacrifice Premium Edition رونمایی شد

Techman

کاربر سایت
Jan 12, 2010
448
17293318276667336122.jpg

باندل جدید PS VITA با نام Soul Sacrifice Premium Edition رونمایی شد

شعبه ژاپن کمپانی سونی، باندلی جدید از PlayStation Vita را معرفی کرد که در طراحی آن از بازی Soul Sacrifice الهام گرفته شده و خود کنسول هم به رنگ قرمز است؛ و در پشت آن هم طرحی از ساحر این بازی نقش بسته است.
علاوه بر خود دستگاه به خریداران یک نسخه از بازی Soul Sacrifice ، یک مموری با ظرفیت 4 گیگابایت، یک هدفون قرمز رنگ، کیف مخصوی PS VITA با طرح بازی، پارچه ای با طرح بازی به منظور تمیز کردن کنسول، بند کنسول که نام بازی به رویش درج شده و تمامی وسایلی که به طور پیش فرض همراه PS VITA می باشند، ارائه خواهد شد؛ و قیمت این باندل 29،980 ین، معدل 364 دلار خواهد بود.
قیمت تک فروشی این بازی 5,980 ین، معادل 73 دلار خواهد بود اما اگر شما قصد فداکاری برای دوستانتان را داشته باشید و بخواهید یک نسخه هم برای آنها بخرید، قیمت پک دوتایی بازی 7,980 ین، معادل 97 دلار برایتان تمام می شود.

Soul Sacrifice در 7 مارس سال 2013 منتشر خواهد شد.





{بروز رسانی} : طی مراسم PlayStation Awards، سونی اعلام کرد که دموی قابل بازی Soul Sacrifice اواخر امسال منتشر خواهد شد و این دمو، بخش multiplayer هم خواهد داشت و به موجب آن بازیکنان می توانند Save های خود را درآینده به بازی اصلی منتقل نمایند.


منبع


 
آخرین ویرایش:

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,228
نام
امیر حسین
طرحش عالیه :x کلا سونی باندل های خیلی خوبی برای ژاپن میزنه! ولی نمیدونم چرا از این حرکتا برای غرب نمیره! نه آنچارتد،نه GOW و نه هیچ بازی دیگه ای... هیچکدوم طرح مخصوصی ندارن. اما هرچی بازی خفن توی ژاپن میاد،یک طرح مخصوص براش میزنند،یکی از یکی هم خفن تر :d
 

DOKTOR_PS3

کاربر سایت
Feb 20, 2008
434
نام
کسرا
این سونی بی صاحاب اگه بخواد بزنه یه چیز اساسی میزنه لا کردار:d.اما من نمیدونم توی این همه سال که xbox 360 کنسول limited میداد بیرون یه ذره روی این قضیه قرار دادن تصویر روی کنسول کار نکرد. سونی اگه روی یه سری عنوانها مثلا uncharted یا انحصاریها کنسول کالکتور طرح دار میزد خیلی عالی میشد.:d
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر